jongen via facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Re: jongen via facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:43

Doen! En als ie dan weer nee zegt vraag je het over een paar maanden toch nog een keer? :))

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:44

TS heeft wel meerdere aparte topics over vrienden, vriendloosheid en dat soort dingen.

Dus of TS heeft besloten bokt nier meer leuk te vinden en verder te gaan als clown-bokker
Of TS heeft een serieus sociaal probleem en heeft hier professionele hulp voor nodig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:44

zillionke schreef:
Ik ga hem denk dadelijk een berichtje versturen; dan weet ik meteen waar ik sta. En heeft ie echt geen interesse in me dan is het klaar en zo niet dan zien we dan wel weer.

Doe nou niet joh, je zet jezelf echt voor schut. En wat betreft jongens afwijzen, dat kan echt wel! Beetje pit in je donder gooien, kom op. Je hebt iets heel waardevols en dat is je zelfrespect. Dus niet achter mensen aan gaan lopen en dingen doen met jongens waar je niet achter staat.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:46

zillionke schreef:
Janinevv schreef:
Ok doei dit slaat nergens meer op.

Ik kan toch moeilijk een jongen gaan afwijzen.

Jawel hoor. Je zegt gewoon duidelijk dat je het niet ziet zitten. ''Hey gozer, je bent best aardig hoor. Maar ik geloof niet dat dit iets gaat worden. Fijn leven nog!'' Voila.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:47

zillionke schreef:
Ik ga hem denk dadelijk een berichtje versturen; dan weet ik meteen waar ik sta. En heeft ie echt geen interesse in me dan is het klaar en zo niet dan zien we dan wel weer.

Waarom denk je dat dat nu een verschil zal maken? Doe het gewoon niet. Nee is nee. Net als hij kun jij overigens ook gewoon nee tegen die andere jongen zeggen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:48

Wat een opdringerige verschrikking ben jij

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 13:48

Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dit serieus is. Als het serieus is en ze is 18 dan heeft ze of een licht verstandelijke beperking of ze is gewoon sociaal onhandig.

Die jongen die jou piemelfoto's stuurt ben je ook liever kwijt dan rijk dus daar mis je niks aan hoor.
En de mooie jongen heeft aangegeven een vriendin te hebben en is dus niet geïnteresseerd.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 19:47

Omdat wij van mening zijn dat de sfeer in dit topic er niet beter op zal worden hebben we besloten om dit topic definitief te sluiten.