Lastig vrienden maken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 22:10

Lienepien95 schreef:
Echt goede vriendschappen ontstaan er echter niet uit, misschien is dit ook omdat ik andere interesses heb dan het gemiddelde meisje.
Ik ga liever een dag het bos in met de hond dan dat ik ga shoppen. Helaas gaat het op het gemiddelde feestje van de vriendengroep van mijn vriend voornamelijk over trouwen, baby's, make-up en mensen die ik toch niet ken. Allemaal onderwerpen waar ik niks mee kan

Weet niet hoe sociaal je hond is en of je het leuk vindt maar mijn Jack Russel vindt het vast eens gezellig om samen naar t bos te gaan :))

Ik woon omgeving Tiel, dus als er meer zijn uit deze omgeving, iemand meeten uit de buurt is altijd leuk :).

bonnie1998

Re: Lastig vrienden maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 23:34

Ik ga toch ook maar een poging wagen ik woon in Twente Overijssel, dus als er iemand is hier uit de buurt mijn inbox staat open.

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 00:10

Laat ik dan ook maar gezellig mee doen, de eerste stap :)

Voor mensen uit Borculo en omgeving, bij mij staat ook de koffie/thee klaar in Borculo (Gelderland)!
Je wordt warm welkom geheten door 4 katten en een chihuahua met hoog knuffelgehalte! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 00:30

Goed ik denk dat ik maar eens moet gaan verhuizen |( :+

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 00:31

Annet_Dottie schreef:
Goed ik denk dat ik maar eens moet gaan verhuizen |( :+

Hier wonen volgensmij ook niet zoveel (leuke) Bokkers in de buurt :x := :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:28

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 09-02-22 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:12

Voor oproepjes heb ik zonet een apart topic aangemaakt. Waar niet gepraat mag worden maar alleen oproepjes geplaatst mogen, zodat het overzichtelijk is. "Vrienden voor iedereen" heet het topic :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:28

Linkje?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 16:48

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 07:54

Hier ook iemand die zo makkelijk contact legt, praatjes maakt met mensen etc, maar die het daarna onderhouden van vriendschappen moeilijk maakt. Ik ben verder ook een beetje socially awkward, vindt andere dingen leuk en heb vaak een andere kijk op de wereld. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik geen sport of hobby buitenshuis heb en niet vaak anderen tegenkomen. Ik ben daar wel naar op zoek maar hier in de buurt is dat lastig.

Ik heb het daar met mijn vriend wel eens over, dat wij eigenlijk maar 1 bevriend stel hebben waar we wat samen mee doen en verder hebben we alleen onze families. Wij vinden het beide jammer soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 09:50

Het verbaasd me hoeveel mensen net als ik wel makkelijk contacten leggen, maar ze vervolgens niet kunnen onderhouden. Begin me echt wel af te vragen of dat typisch iets is voor mensen die in het verleden gepest geweest zijn (of vinden gepeste mensen het gewoon erger om contacten te verliezen)??? Zo heb ik nu op mijn werk bv iemand waar ik goed mee op schiet, maar ben zo bang dat het toch maar weer fake is, dat alle redenen goed zijn om die persoon op een afstand te houden. Wat tot hiertoe niet lukt overigens.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 11:24

SVRL schreef:
Het verbaasd me hoeveel mensen net als ik wel makkelijk contacten leggen, maar ze vervolgens niet kunnen onderhouden. Begin me echt wel af te vragen of dat typisch iets is voor mensen die in het verleden gepest geweest zijn (of vinden gepeste mensen het gewoon erger om contacten te verliezen)??? Zo heb ik nu op mijn werk bv iemand waar ik goed mee op schiet, maar ben zo bang dat het toch maar weer fake is, dat alle redenen goed zijn om die persoon op een afstand te houden. Wat tot hiertoe niet lukt overigens.

Jup - denk ook om die reden. Heb net hetzelfde met mannen trouwens, dat ze doen alsof ze me leuk vinden, om dan te lachen met hun vrienden achter men rug. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-17 12:30

Oh, mannen! Die werkcollega is dus een man. Ik maakte vorige week nog de opmerking dat ie in mei geluk heeft, hij moet maar 1 dag met me samen werken. Krijg ik terug: je weet dat ik mezelf niet gelukkig prijs als we weinig samen werken, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Om dan vervolgens 2 dagen later niet op mijn appje te reageren. En dan denk ik, yup, zo'n goede vrienden zijn we. En ook al verwacht je niets meer van mensen, toch knaagt het. Kan gelukkig wel met mijn vriend erover praten en misschien is het nodig om die collega wel mijn verleden te vertellen. Tot hiertoe vond ie dat zelf niet nodig, hij kan wel met mijn moodswings om zegt ie, maar het is toch wel moeilijk om zo een fijne werksfeer te blijven houden. Aan de andere kant denk ik dan ook, wat als ik mijn ziel bloot leg en vervolgens weer keihard met mijn gezicht tegen de muur loop? Is een fijne collega dat wel waard?
Nu ja, zo lang mijn vriend maar niet weg loopt.