xTitanic schreef:Bij mij is het nog niet gedaan maar ik ben wel van plan om er een punt achter te zetten.. van zodra ik het over mijn hart krijg. Medelijden..
Ik heb voor hem mijn allergrootste droom willen opgeven: emigreren naar amerika. Nou, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Mijn moeder woont daar en ik mis haar enorm en het gaat gewoon niet meer. Het sleept echt al maanden aan dat ik mij niet goed meer voel in de relatie en dat kan ook niet anders dan dat hij dat voelt maar hij wil daar niet aan toegeven, laat staan over praten.. Ik hoop dat hij zichzelf niet in de grond gaat stampen als puntje bij paaltje komt. Hij heeft zoveel voor mij gedaan, echt ongelofelijk.. en dan is het zogezegd allemaal voor niets geweest.
We zijn ook veel te vroeg samen gaan wonen en ik ben iemand die ademruimte nodig heeft terwijl hij mij al wenend opbelt als hij mij 10dagen niet kan zien. Het gaf gewoon altijd al een verstikkend gevoel (nu is hij daar in verbetert, maar dan nog..)
Het gaat gewoon niet meer, ik wil andere dingen in mijn leven. Ik denk ook veel te veel aan dingen zonder hem.
Maar het sleept zo aan.. ben zo bang voor zijn reactie
+ heel die verhuis.. 3/4 wat in dat huis staat is van mij
Visum is ook aangevraagd/betaald/geaccepteerd, onze wegen gaan sowieso scheiden
Moeilijk! Toch zou ik wel zo snel mogelijk de ballen bij elkaar rapen en eerlijk zijn. Hoe langer je wacht, hoe pijnlijker en moeilijker het wordt. Succes ermee
En op de andere reacties op dit verhaal, iemand mag toch wel zijn hart luchten zoals hier vaak genoeg gedaan wordt? Lijkt mij dat iemand zich wel zelf kan bedenken of betreffende dit wel of niet kan/zal lezen op bokt, zal vast wel over nagedacht zijn.

Uiteindelijk is er een depressie geconstateerd bij mij en gingen precies in die periode mijn ouders een soort van tijdelijk uit elkaar met ruzie. Niet zo'n hele leuke tijd eigenlijk
Dat speelde zich in april 2016 - september 2016 af.
Maar mén, wat een opluchting! Hij is zoveel beter en leuker dan mijn ex

. Ook hiermee was ik 1,5 jaar samen. Toen was ik 19.
Die relatie duurde anderhalf jaar.