Reden dat jou relatie uit ging?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:11

xTitanic schreef:
Bij mij is het nog niet gedaan maar ik ben wel van plan om er een punt achter te zetten.. van zodra ik het over mijn hart krijg. Medelijden..
Ik heb voor hem mijn allergrootste droom willen opgeven: emigreren naar amerika. Nou, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Mijn moeder woont daar en ik mis haar enorm en het gaat gewoon niet meer. Het sleept echt al maanden aan dat ik mij niet goed meer voel in de relatie en dat kan ook niet anders dan dat hij dat voelt maar hij wil daar niet aan toegeven, laat staan over praten.. Ik hoop dat hij zichzelf niet in de grond gaat stampen als puntje bij paaltje komt. Hij heeft zoveel voor mij gedaan, echt ongelofelijk.. en dan is het zogezegd allemaal voor niets geweest.
We zijn ook veel te vroeg samen gaan wonen en ik ben iemand die ademruimte nodig heeft terwijl hij mij al wenend opbelt als hij mij 10dagen niet kan zien. Het gaf gewoon altijd al een verstikkend gevoel (nu is hij daar in verbetert, maar dan nog..)
Het gaat gewoon niet meer, ik wil andere dingen in mijn leven. Ik denk ook veel te veel aan dingen zonder hem.
Maar het sleept zo aan.. ben zo bang voor zijn reactie ;(
+ heel die verhuis.. 3/4 wat in dat huis staat is van mij
Visum is ook aangevraagd/betaald/geaccepteerd, onze wegen gaan sowieso scheiden

Moeilijk! Toch zou ik wel zo snel mogelijk de ballen bij elkaar rapen en eerlijk zijn. Hoe langer je wacht, hoe pijnlijker en moeilijker het wordt. Succes ermee :(:)

En op de andere reacties op dit verhaal, iemand mag toch wel zijn hart luchten zoals hier vaak genoeg gedaan wordt? Lijkt mij dat iemand zich wel zelf kan bedenken of betreffende dit wel of niet kan/zal lezen op bokt, zal vast wel over nagedacht zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:13

xTitanic schreef:
Bij mij is het nog niet gedaan maar ik ben wel van plan om er een punt achter te zetten.. van zodra ik het over mijn hart krijg. Medelijden..
Ik heb voor hem mijn allergrootste droom willen opgeven: emigreren naar amerika. Nou, dat zet je niet zomaar aan de kant.. Mijn moeder woont daar en ik mis haar enorm en het gaat gewoon niet meer. Het sleept echt al maanden aan dat ik mij niet goed meer voel in de relatie en dat kan ook niet anders dan dat hij dat voelt maar hij wil daar niet aan toegeven, laat staan over praten.. Ik hoop dat hij zichzelf niet in de grond gaat stampen als puntje bij paaltje komt. Hij heeft zoveel voor mij gedaan, echt ongelofelijk.. en dan is het zogezegd allemaal voor niets geweest.
We zijn ook veel te vroeg samen gaan wonen en ik ben iemand die ademruimte nodig heeft terwijl hij mij al wenend opbelt als hij mij 10dagen niet kan zien. Het gaf gewoon altijd al een verstikkend gevoel (nu is hij daar in verbetert, maar dan nog..)
Het gaat gewoon niet meer, ik wil andere dingen in mijn leven. Ik denk ook veel te veel aan dingen zonder hem.

Mijn vriend heeft ook een tijdje met dingen rond gelopen uit onze relatie waar hij enorm mee zat maar wat hij niet uit durfde te spreken naar mij toe, toen is uiteindelijk de "bom gebarsten" werd het ruzie en na aanleiding daarvan een gesprek van 1,5 uur waar hij alles er uit gooide, niet op een hele lieve manier maar omdat het allemaal opgekropt was. Ik herken deels onze relatie in jou verhaal, niet zo extreem natuurlijk anders zouden wij dat ook niet vol houden maar mijn vriend heeft toen ook eens twijfels gehad enz maar hij wou er niet over praten omdat ie bang was dat ik dan helemaal gek zou worden enz. uiteindelijk ben ik blij dat hij het wel gedaan heeft omdat het bij ons alles bij elkaar was, hele hectische verhuizing etc. Doe jezelf een plezier en praat met hem en als hij er onderuit wil komen probeer gewoon te zeggen we kunnen het wel elke keer uitstellen maar dit gesprek moet een keer plaatsvinden. Jullie zijn nu hoe ik het lees eigenlijk alleen aan het tijd rekken.. En je moet inderdaad ook oppassen dat hij dit niet leest voor je met elkaar gepraat hebt want dan kan het niet meer in een goed gesprek dan heb je waarschijnlijk wel ruzie..

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:21

mijn eerste relatie ging uit omdat ik er vgm geen zin meer in had. ik was destijds 12 volgens mij en hij 15/16 (no comments) en kende elkaar al superlang, en t prikkelde wel al een tijdje. relatie ging destijds aan via social media, en in het echt was het niet echt 'spannend'. ook uitgemaakt om de reden dat ik bang was dat hij verder wou, omdat hij 16 was en ik pas 12 vond ik dat niet zo'n oke idee. Nu single, maar t prikkelt nog wel als ik m zie - wat wekelijks gebeurt. relatie met m zou ik nog wel willen, maar hij heeft een todo list. de ene relatie is uit, en binnen ong een maand heeft ie een ander. je voelt je niet echt geliefd denk ik dan. relatie heeft trouwens ongeveer 3 maanden geduurd
Laatst bijgewerkt door xpattystagor op 24-04-17 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:21

Hier is het uit gegaan vanwege het vele liegen

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:22

Jeetje, er staan wat heftige dingen tussen.

Ik was er na 6 jaar wel klaar voor om echt samen verder te gaan. Naar een huisje kijken oid.

Meneer: Ik voel niet wat ik moet voelen om zo'n stap te zetten. En toen heeft hij het gelijk uitgemaakt.

Terugkijkend, wij wilden geen kinderen. Maar toen zijn vrienden begonnen wilde hij volgens mij wel. Mijn gevoel zegt dat het meer voor het plaatje is, omdat het erbij hoort. Maar we zullen zien waar hij eindigd. Het is een goede vent die zijn zaakjes verder op orde heeft.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:27

noah14 schreef:

Ik neem aan dat hij veel loog dan? Over wat voor dingen?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:27

Oeps, ik wist niet dat ik er veel reacties op ging krijgen maar bedankt hiervoor! De reden dat ik het nog niet heb gezegd is dat wij sinds een paar dagen geleden zijn teruggekomen van een 3,5 weken vakantie in de VS en ik wou niets verpesten vóór of tijdens die vakantie. Was uiteraard ook al een paar maand geboekt!
Voor ruzie van zijn kant ben ik bang, ik ben eerder passief en blijf heel rustig, maar alleen omdat hij soms wel agressief uit de hoek kan komen (niet fysiek)

Blue_flower

Re: Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:34

Omdat meneer de buurvrouw interessanter bleek te vinden... en wij daar net naast waren gaan samen wonen... overigens bleek meneer in het begin van onze relatie ook nog met zijn ex te gaan.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:48

Hier heb ik er een punt achter gezet na bijna 4 jaar relatie. We waren vanaf ons 16e samen maar hij was ruim 1.5 jaar jonger dan ik was. Het begon allemaal leuk, maar er kwamen steeds meer dingen waar ik niet tegen kon. Excessief alcoholgebruik, geen reet uitvoeren, alleen maar gamen, mama's kindje, narcistische vader. Hij heeft me een paar keer goed hard in de steek gelaten en op gegeven moment was de koek op bij mij. Ik zat zelf ontzettend slecht in mijn vel, maar ik voelde ook niks meer voor hem. Punt achter de relatie gezet, hij ontzettend pissed en verdrietig. Twee weken later waren de rollen omgedraaid, hij helemaal happy en ik verdrietig :') Uiteindelijk is er een depressie geconstateerd bij mij en gingen precies in die periode mijn ouders een soort van tijdelijk uit elkaar met ruzie. Niet zo'n hele leuke tijd eigenlijk := Dat speelde zich in april 2016 - september 2016 af.

Inmiddels ben ik bijna 6 maanden samen met mijn huidige vriend die ik via Tinder ontmoet heb _O- Maar mén, wat een opluchting! Hij is zoveel beter en leuker dan mijn ex <3

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:49

MentjesMusic schreef:
noah14 schreef:

Ik neem aan dat hij veel loog dan? Over wat voor dingen?

Goh ik kan beter zeggen waar was die we eerlijk over, achteraf blijkt dat die met heel veel dingen niet eerlijk was. En gelukkig had ik geen verplichtingen aan die persoon in de zin van geen kids, huis enz. Maar hij loog om bijna alles, mega telefoon rekening wist meneer nooit wat van.

Tot ik het na ging kijken en bleek dat die heel veel op mannen interessante websites zat, en ja dan ook nog in het buitenland (nederlandse provider) dus tja dat tikte wel aan.

En dat was 1 voorbeeld, maar die jongen leefde in zijn eigen fantasie wereld, blij dat ik daarvan af ben.

Ben nu alweer ruim 9 jaar bij mijn man!

Zoraida_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 11:51

Ik heb het uitgemaakt omdat ik zelf niks meer alleen kon doen of meneer moest erbij zijn.
Als ik een avondje niet reageerde op zijn bericht omdat ik bijvoorbeeld vroeg in slaap gevallen was, stuurde hij via facebook/whatsapp/mail meerdere berichten naar me waarom ik niet antwoordde, etc.
Na het uitmaken heeft hij me nog een tijd gestalkt, heeft zelfs geprobeerd via vrienden/familie nog contact met me te zoeken.
Na een flink boze mail van mijn kant en daarin gezegd te hebben dat ik de politie zou inschakelen als ik ook nog maar iets van hem hoorde, is het stil geworden.. Gelukkig :)

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:13

Mijn eerste "relatie" ging uit omdat ik na twee maanden voor een lastige keuze stond (stoppen met studie) en hij daar totaal geen interesse voor had. Toen hij vervolgens kinderachtig jaloers ging doen omdat ik daardoor meer steun ging zoeken bij een goede vriend heb ik het uitgemaakt.

De tweede ging uit omdat we totaal verschillend waren, zowel qua persoonlijkheid als qua leven. Wat er dus in resulteerde dat we elkaar met moeite een keer per week zagen, en dat hij dan moe was na een drukke week, terwijl ik nog vol energie zat. Besloten om er mee te stoppen voordat het écht ging botsen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:18

Mijn eerste relatie heb ik na 4,5 jaar beëindigd, omdat mijn gevoelens minder werden en ik me daardoor heel snel aan hem ging ergeren. We zagen elkaar alleen in de weekenden, dus samenwonen zou denk ik nooit goed zijn gegaan.

Mijn tweede relatie is verbroken door mijn ex, omdat ik halverwege onze relatie gewoon zo slecht in mijn vel zat dat ik hem er zowat in mee trok. Ik vond/vind zijn keuze heel begrijpelijk :j

Mijn derde relatie is een beetje op een rare manier uitgegaan. Nog steeds geen idee wat de precieze reden was, maar hij was er opeens klaar mee (en had na 2 weken al weer een ander, wellicht speelde dat ook een rol?) en ik heb hem ook nooit echt meer gesproken..

Mijn vierde relatie heb ik verbroken, omdat het echt meer een broer/zus-relatie was geworden. Ik had het idee dat ik meer een beste maatje had dan echt een partner. Toen ik merkte dat ik interesse kreeg in anderen (waar ik uiteraard toen nog niks mee deed), wist ik zeker dat ik iets anders voelde voor hem dan wat hoort in een relatie.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:22

Ene ex heb ik het mee uitgemaakt, omdat ik geen gevoelens meer had en ik hem niet aan het lijntje wilde houden. (ik was 13/14).

Andere ex heb ik het mee uitgemaakt, omdat hij enorm claimde... Als ik het druk had en de telefoon niet op kon nemen, ging hij mijn moeder bellen etc. etc. (ik was 15/16).
Verder was het een aardige jongen, maar dit verstikte mij enorm... Helaas is hij op 23-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor Y;(

Mijn laatste ex... tsja...
Ik was 16/17 en hij 26/27... Jep 10 jaar ouder, maar niet wijzer.
In het begin een roze bril en stapelverliefd.
Veel lol samen en leuke dingen doen. Altijd samen (we woonden in dezelfde straat).
Uiteindelijk na ong. 2 jaar relatie veranderde hij... Hij was, al voor onze relatie begon, ontslagen en wilde geen ander werk (werkte daar al sinds zijn 18e en heeft 0.0 opleiding...) dus hij weigerde werk te zoeken. Elke x als ik of zijn ouders (hij woont nog steeds bij zijn ouders) over een baan begonnen dan werd hij woest en ging hij met alles gooien... Nouja... Om de een of andere reden begon zijn zusje (2/3 jaar jonger dan hij) mij zwart te maken door te zeggen dat ik op zijn geld uit was (euhh welk geld?). Waardoor hij altijd boos op mij was en hij zei dat zijn ouders dat ook waren, dus ik mocht niet meer mee naar binnen... Ook loog hij enorm veel... Toen was de maat voor mij vol en heb ik het uitgemaakt. Hij heeft me nog een dik jaar gestalkt, elke dag voor de deur staan, ook op de meest onmogelijke tijden. En in de tuin staan schreeuwen... We hadden zelfs camera's rondom het huis geïnstalleerd... Politie is meerdere keren ingeschakeld geweest... Uiteindelijk kwam het tot een confrontatie, waar hij me met de dood bedreigde... Heb toen de politie gebeld en deze hebben hem meegenomen en een dag vastgehouden, ondertussen heb ik aangifte kunnen doen. Het kwam tot een rechtszaak maar zijn daad werd bestempeld als een "psychose" en hij was "ontoerekeningsvatbaar"... Yeah right... Dik jaar aan het stalken maar het was een "psychose"... Nee het was opzet, want die ochtend hield hij me in de gaten, kijkend wanneer ik het huis zou verlaten om naar mijn paard te gaan... *zucht* Hij heeft toen 2 jaar voorwaardelijk gekregen en deze is in maart afgelopen... Gelukkig woon ik nu ergens anders en weet hij niet waar, dus heb ik er geen last meer van :)

Nu heb ik een hele lieve vriend waar ik stapelgek op ben en wij wonen ook alweer samen sinds afgelopen december <3

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:35

Ik werd 2 dagen genegeerd op whatsapp en bellen nam hij niet op. Ik was bezorgd en heb zijn ouders ook proberen te bellen. Die namen ook niet op. Uiteindelijk met mijn vader erheen gereden, wou die snel wegfietsen... Ik weet uiteindelijk de reden nog steeds niet. Wel was ik depressief toen. ,misschien kon hij dat niet handelen . We hadden 10 maand wat

Toen een jaar lang niks. Alleen maar gefeest haha.

En nu anderhalf jaar samen met mijn vriend <3 die 8 jaar ouder is dan mij

Saarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:36

Meneer bleek een enorme flapdrol te zijn, had me daar dus totaal op verkeken. Gelukkig was de relatie kort, ongeveer 2,5 maanden contact met hem gehad maar hij heeft daarna nog 2,5 jaar lang contact met me gezocht. Zegt wel genoeg lijkt me :')

Samantha_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 12:44

Mijn ex was alcohol verslaafd en waarschijnlijk ook internet-gokverslaafd. En dan mij ook nog de schuld geven dat het geld op was.
Maar tegen anderen de lieve, aardige jongen uithangen en mij zwart maken.

Daarom is het mijn ex :-)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 13:40

De eerste omdat hij met een ander meisje had gezoend, ik was toen 17 en was net 1,5 jaar samen.

De tweede vooral omdat we te veel verschilden. Hij was 5 jaar ouder, maar ik had het gevoel dat ik 5 jaar ouder was, hij was nog onwijs wereldvreemd en had nog nooit iets gedaan met een meisje (behalve zoenen). Niet dat dat een ramp was, maar geeft even aan wat voor een soort jongen het was ;). Ook hiermee was ik 1,5 jaar samen. Toen was ik 19.

En nu ben ik al 4 jaar samen met mijn huidige vriend! We wonen bijna 2 jaar samen en hebben samen een huisje gekocht :).

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:08

Met mijn ex was ik 6,5 samen, mijn eerste echte relatie. We woonden net anderhalf jaar samen, en ik heb het in juli uitgemaakt, hij was van plan om mij in september ten huwelijk te vragen.
Voor hem kwam het als een donderslag bij heldere hemel, maar voor mij was het al wel langer klaar. Hij was een totale computernerd, had geen doel in het leven buiten zoveel mogelijk computeren, ging nooit mee uit (ik toen wel heel veel), hij deed niets in het huishouden,... Echt de oppernerd der nerds, in alle mogelijke betekenissen.
Kwam daarbij dat ik ondertussen iemand had leren kennen. Dat dubbelspel heeft gelopen van ongeveer maart tot juli, tot mijn "minnaar" mij voor de keuze gesteld heeft. Mijn ex of hij. Ik heb het diezelfde avond uitgemaakt met mijn ex, was echt heel zeker dat ik verder wou met mijn "minnaar".

Da's de beste keuze uit mijn leven geweest, we zijn nu 5,5j samen, we wonen al 4j samen, waaronder bijna 3 in ons eigen gekochte huisje en ons zoontje is 9 maanden. Heb nu een heerlijke kerel die hard kan en wil werken, alles voor mij en ons zoontje doet, altijd dingen samen wil doen, maar me toch vrij laat in mijn hobbies op de hondenschool en harmonie. Ik leid nu echt een droomleventje en mijn vriend gaat nergens meer naartoe <3

Ik wéét en geef ook grif toe dat ik het niet mooi gespeeld heb, en heb mijn ex daar erg mee gekwetst. Dat vind ik nog steeds heel smerig van mezelf en het had nooit zo mogen gebeuren. Maar we komen nog steeds goed overeen, zien elkaar nog praktisch elke week en gunnen elkaar het beste. We weten ook allebei dat het een goeie zaak is dat we uit elkaar zijn. Hij wordt binnen dit en 2 weken trouwens ook voor de eerste keer papa en het is hem gegund!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:12

Mijn vorige relatie eindigde na 4 jaar omdat hij al een half jaar een andere vriendin buiten mij bleek te hebben. ;-)
Inmiddels al zo'n 3 jaar samen met huidige vriend, en volgend jaar willen we graag gaan trouwen.

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 19:16

xDenies schreef:
xTitanic schreef:

Als je het zo op een openbaar forum kan zeggen .. wordt het tijd om eerlijk te zijn tegen je vriend. :wow:

Die stap daadwerkelijk zetten is heel erg moeilijk.
Ik heb begin dit jaar ook een topic over mijn relatie die niet goed ging geplaatst.
Het was fijn om mijn gevoelens zo te uiten en er met mensen over te kunnen praten.
Bokkers hebben mij heel erg gesteund en hun reacties waren een eye-opener voor mij.
Uiteindelijk heeft het zo'n twee maanden geduurd volgens mij, maar mede door de bokkers heb ik twee weken geleden eindelijk de stap genomen om er een punt achter te zetten.
En wat ben ik blij dat ik dat topic geopend heb en de stap gemaakt heb!

xTitanic, ik snap dat je het moeilijk vind, maar denk aan je zelf.
Je bent niet gelukkig zo, en je zal je zo veel beter voelen als je je eigen droom voelt!

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:57

Reden relatiebreuk van mijn vorige relatie:

Hij ging continu met drank op achter het stuur zitten en dit vrat zo erg aan mij dat ik er bijna zelf aan onder door ging.
Continu wanneer hij dronken was zag hij het leven niet meer zitten en had huilbuien, en vaak na een hele gezellige avond met vrienden wat de sfeer weer compleet naar beneden haalde.

We gaan nu gewoon als vrienden door het leven, en ben nog steeds tevreden met mijn keuze.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:32

Eerste ex was niet meer verliefd op me, papte een week later met een vriendin van me aan haha :P Die relatie duurde anderhalf jaar.

Tweede ex ging erop uit naar Thailand en Maleisië voor een jaar ivm baan-aanbod en ging daar vreemd met een of andere Amerikaanse zeekoe :') Het 'mooie' was nog dat ik het voor mijn ogen zag groeien omdat we bijna dagelijks Skypeten, en dus zag ik de manier veranderen waarop hij keek naar die dame. Kon me er dus op voorbereiden haha! Heb hem toen nog gevraagd of hij haar leuk vond, want dan moest ie dat zeggen en zetten we er een punt achter. Omdat ik al zag dat hij haar dus wél leuk vond was ik er voor mezelf al klaar mee en al helemaal toen hij aangaf op roadtrip te gaan door Amerika. Ja das leuk, doen, maar niet met haar. En daarop besloten we dat het klaar was na 5 jaar (uitgerekend op Bevrijdingsdag) :P Een maand later overleed zijn opa (waar ik een half jaar voor gezorgd heb ivm tijd over en ziekte van zijn kant) en kwam hij terug voor de crematie. Toen vertelde hij tijdens de crematie dat hij toendertijd inderdaad was vreemdgegaan. Daarop heb ik hem enorm hard uitgelachen en hem gevraagd waar zijn tact was gebleven, toen gaf ik hem een mep :') Ik was al over de zeik van het overlijden van Opa en dan komt hij tijdens de crematie hiermee? Come on...

Inmiddels alweer 3 jaar hartstikke single and very happy this way *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:35

Bij mijn laatste ex was het een samenloop van super gekke omstandigheden. Toen we elkaar leerden kennen zaten we allebei mega slecht in ons vel dus we versterkten elkaars slechte gedrag heel erg. Na een tijdje ging het met mij weer wat beter en begon ik me dus enorm te ergeren aan zijn gedrag. Op een gegeven moment ben ik een keer boos weggestampt uit zijn huis en ben toen zo pissig geworden dat hij niet achter me aan kwam dat het uit is gegaan. Echt super petty achteraf en ik heb er nog best wel vaak spijt van, maar het was absoluut niet built to last, we hadden elkaar echt kapot gemaakt als we langer samen waren gebleven denk ik.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:41

2 relaties gingen uit ivm jaloezie vd ander.
1 omdat de ander me bestolen heeft.
1 ivm jaloezie gevolgd door huiselijk geweld door de ander.
De laatste omdat de schoonfamilie ontzettend liep te etteren (iets met 2 vrouwen waarvan 1 een streng gelovige achtergrond) en er nog even een fikse schep bovenop deed toen we aankondigden verloofd te zijn, ex kon die druk niet aan en heeft me gelijk gedumpt en aangezien het de 2e keer was en we de afspraak hadden om te communiceren (wat ze niet deed) heb ik het definitief gemaakt door te vertellen dat ze me niet meer terug zou krijgen.
Inmiddels bijna 4,5 jaar vrijgezel, was na die laatste keer flink genezen van relaties en heb aan mezelf moeten werken om de boel te verwerken.
Inmiddels bevalt dat vrijgezelle leven me ook prima.

Heb overigens alleen de serieuzere relaties benoemd, de rest was niet het vermelden waard imo.