Supervixen schreef:Waar maak je je druk om? 'Omdat ze zonodig even bij moesten kletsen'. Is dat nou zo erg?
Ja, dat is erg. Doe dat lekker ergens anders. Andere mensen hebben geen tijd en zin om te wachten op dat prutsmuts, daar is de supermarkt niet voor. Of je gaat maar aan de koffietafel zitten die ze daar voor neergezet hebben.
Zaterdag had ik het ook. Wil je snel even de supermarkt inschieten (we hebben niet allemaal de hele dag de tijd), loopt er zo'n vrouw met kinderwagen voor je door de schuifdeuren naar binnen... en gaat gewoon ineens stilstaan, midden in de ingang, vlak achter de schuifdeuren, om met iemand te ouwehoeren.
Ik botste er aan de achterkant zowat tegenaan, een andere vrouw (die naar buiten wilde) botste er aan de zijkant tegen aan, en een oudere vrouw die weer achter de botsende vrouw liep gleed bijna uit. De zijkant botser zei nog "ja, óf je loopt door ofzo" en dan kijkt die moeder zo schaapachtig op... flikker op, loop door.
En inderdaad, in het eerste pad bleven ze vervolgens weer staan om te ouwehoeren. De ene na de andere moest vragen of hij of zij er even langs mocht. geschuif, weer terug schuiven. Als 5 mensen je vragen of ze er langs mogen, dan begrijp je toch wel dat je enorm de weg staat te blokkeren? Ik vind dat echt aso

Ik ben dan ook helemaal niet aardig, ik vraag het niet vriendelijk. Ik zeg gewoon dat ze aan de kant moeten gaan, of schuif zelf die kinderwagen opzij. Geen tijd voor hoor. Ga lekker naar een koffiebar om bij te banketstaaf.
Ik zit me alweer helemaal op te fokken over dat wijf zaterdag