StonedRomy schreef:Naja ze had de oplossing. Kind had er niet voor gekozen om in een kinderwagen te zitten, dus de persoon in de rolstoel moest gewoon even uitstappen zodat zij mee kon.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:IMJ schreef:Dan hoop ik niet dat je afhankelijk wordt van een verpleegster, die je dan mogelijk wel privé betalen kan, maar toch echt 1 van de kinderen van nu is
Huh?![]()
Als iemand op latere leeftijd prima te pruimen is, wil dat toch niet ineens zeggen dat diegene als kind niet gewoon vreselijk irritant geweest is?
c_alsemgeest schreef:ik verwacht dat er tegen die tijd robots zijn die mij gaan verzorgen
miccamaaike schreef:Herken dit echt totaal niet. Ik loop toch geregeld met de kinderwagen de supermarkt in, maar rij echt niemand over de tenen hoor. Irriteer me zelf eerder aan mensen die hun winkelwagentjes dubbel parkeren en je er vervolgens niet langs kunt. Maar goed ik heb ook niet echt last van mn hormonen, dat scheelt misschien
IMJ schreef:En mijn wagen zomaar het zebrapad opduwen of de weg over steken zou ik echt nooit doen.. het leven van mijn kind in gevaar brengen.. nooit.
c_alsemgeest schreef:Echwel schreef:Bedenken jullie wel dat deze kinderen later voor jullie AOW gaan zorgen dus een beetje compassie is wel op zijn plaats
Aaaah!Daar zijn ze dus voor die kinderen! En ik maar denken dat het nutteloze schepsels waren
Ik heb een iets andere instellingIk werk me te pletter om te zorgen dat ik later voldoende geld op de bank heb staan om niet afhankelijk te hoeven zijn van welke uitkering dan ook.
Er is namelijk nooit een garantie dat het blijft...
GamblersCup schreef:Supervixen schreef:Waar maak je je druk om? 'Omdat ze zonodig even bij moesten kletsen'. Is dat nou zo erg?
Ja, dat is erg. Doe dat lekker ergens anders. Andere mensen hebben geen tijd en zin om te wachten op dat prutsmuts, daar is de supermarkt niet voor. Of je gaat maar aan de koffietafel zitten die ze daar voor neergezet hebben.
Zaterdag had ik het ook. Wil je snel even de supermarkt inschieten (we hebben niet allemaal de hele dag de tijd), loopt er zo'n vrouw met kinderwagen voor je door de schuifdeuren naar binnen... en gaat gewoon ineens stilstaan, midden in de ingang, vlak achter de schuifdeuren, om met iemand te ouwehoeren.
Ik botste er aan de achterkant zowat tegenaan, een andere vrouw (die naar buiten wilde) botste er aan de zijkant tegen aan, en een oudere vrouw die weer achter de botsende vrouw liep gleed bijna uit. De zijkant botser zei nog "ja, óf je loopt door ofzo" en dan kijkt die moeder zo schaapachtig op... flikker op, loop door.
En inderdaad, in het eerste pad bleven ze vervolgens weer staan om te ouwehoeren. De ene na de andere moest vragen of hij of zij er even langs mocht. geschuif, weer terug schuiven. Als 5 mensen je vragen of ze er langs mogen, dan begrijp je toch wel dat je enorm de weg staat te blokkeren? Ik vind dat echt asoIk ben dan ook helemaal niet aardig, ik vraag het niet vriendelijk. Ik zeg gewoon dat ze aan de kant moeten gaan, of schuif zelf die kinderwagen opzij. Geen tijd voor hoor. Ga lekker naar een koffiebar om bij te banketstaaf.
Ik zit me alweer helemaal op te fokken over dat wijf zaterdag![]()
benangelique schreef:wauw, dat je je heir zo enorm druk over kan maken! het is inderdaad verre van handig, maar dit kan je toch ook gewoon zeggen? Even benoemen dat het niet zo'n handige plek is om stil te gaan staan bijvoorbeeld? Ga er eens gewoon van uit dat mensen dit soort dingen niet doen om je te pesten, maar uit onschuld
GamblersCup schreef:De ene na de andere moest vragen of hij of zij er even langs mocht. geschuif, weer terug schuiven. Als 5 mensen je vragen of ze er langs mogen, dan begrijp je toch wel dat je enorm de weg staat te blokkeren?
Citaat:maar uit onschuld
benangelique schreef:wauw, dat je je heir zo enorm druk over kan maken! het is inderdaad verre van handig, maar dit kan je toch ook gewoon zeggen? Even benoemen dat het niet zo'n handige plek is om stil te gaan staan bijvoorbeeld? Ga er eens gewoon van uit dat mensen dit soort dingen niet doen om je te pesten, maar uit onschuld
soesita schreef:Ik nog meer!Bij hen ben ik dan op het einde gewoon stug op mijn lijn doorgelopen en heb gedaan of ik ze niet zag staan. Intussen staan ze allemaal mooi gedresseerd aan de kant als ze ons zien aankomen.
benangelique schreef:Cer, je hebt gelijk. Zo ver had ik niet doorgelezen. Deze reactie viel me gewoon op. Maar dan nog; zo ontzettend gefrustreerd raken dat het je 4 dagen later nog steeds op kan winden.. ?
Dat is altijd het beste!Citaat:ik liep laatst ook met mijn dochter. hand in hand. zij stond stil want had plots jeuk (en ja, dan moet er natuuuuuurlijk gelijk gekrabbeld worden) aan haar been. Gevolg; ik stond ook abrupt stil en er knalde iemande achterop. Kan ik heel boos worden omdat diegene achter ons enige afstand had mogen houden en die ander had boos kunnen worden omdat wij zo plostklaps stil stonden, maar dat hebben we beiden niet gedaan. Beiden ons excuus gemaakt; hij voor de afstand, ik voor het plotse stil staan. Zo kan het dus ook.
Hilli schreef:De productietijd van een nieuw kind ligt per definitie lager dan die van een nieuwe volwassene dus ik snap wel waarom je die zonder kijken het zebrapad op rijdt
Ik denk dat ik het opvallendste gedrag hier in de omgeving vind dat ouders bij verkeerslichten rustig door rood gaan met hun kinderen (lopend/fietsend). Dat is toch echt het verkeerde voorbeeld. De kinderen hebben nog niet het verkeersinzicht van een volwassene dus als ze een keer alleen zijn en dan ook door rood gaan...
spatter schreef:Wat ik nooit begreep is waarom moeders hun kinderen overal mee naar toe slepen.
Ik ging boodschappen doen in de tijd dat de kinderen een middagdutje deden en als ze wat ouder waren konden ze mee in de buggy, wat al heel wat minder ruimte in neemt als een kinderwagen.
Ik had altijd het idee dat het meer om het etaleren van hun grut ging dan om de boodschappen.
Wilde ik met mijn kinderen naar buiten , ging ik wel wandelen in het park.
En in mijn tijd had je al maxi cosi's die op het onderstel van een kinderwagen konden, ook om te voorkomen dat je met een grote kinderwagen in kleinere ruimtes problemen kreeg.
Ik had er eentje, beetje grotere fariant, die achter op mijn fiets kon.
In de winkel kon dat ding dan in het winkelwagentje maar meestal gebruikte ik die om naar de wei te rijden .
spatter schreef:Wat ik nooit begreep is waarom moeders hun kinderen overal mee naar toe slepen.
Ik ging boodschappen doen in de tijd dat de kinderen een middagdutje deden en als ze wat ouder waren konden ze mee in de buggy, wat al heel wat minder ruimte in neemt als een kinderwagen.
Ik had altijd het idee dat het meer om het etaleren van hun grut ging dan om de boodschappen.
Wilde ik met mijn kinderen naar buiten , ging ik wel wandelen in het park.
En in mijn tijd had je al maxi cosi's die op het onderstel van een kinderwagen konden, ook om te voorkomen dat je met een grote kinderwagen in kleinere ruimtes problemen kreeg.
In de winkel kon dat ding dan in het winkelwagentje maar meestal gebruikte ik die om naar de wei te rijden .