Maar bij het winnen van die ene actie van de Staatsloterij (30 jaar lang 10.000€ per maand) zou ik per direct stoppen met mijn werk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en daar zelf ook in mee werken natuurlijk 
en ik wil m'n paarden graag houden!
Faline schreef:Bij een basis inkomen zou ik ook nog steeds mezelf nuttig willen maken. En eerlijk is eerlijk, paarden zijn een dure hobby dus alleen een basisinkomen zal niet genoeg zijnen ik wil m'n paarden graag houden!
Amalarab schreef:Faline schreef:Bij een basis inkomen zou ik ook nog steeds mezelf nuttig willen maken. En eerlijk is eerlijk, paarden zijn een dure hobby dus alleen een basisinkomen zal niet genoeg zijnen ik wil m'n paarden graag houden!
ik zou geen seconde meer werken juist om(bijna) elke dag bij de paarden te kunnen zijn en veel op internet 's avonds om vrekkentips te zoeken en bijv huizenruil om tóch op vakantie te kunnen

Cowgirl schreef:Als ik de loterij win dan stop ik ook en ga ik tennessee walkers importeren en een fokkkerij opzetten
). Ik vind mijn werk leuk, mijn werkgever leuk, en als ik het nu al niks meer vond was ik nu wel op zoek gegaan naar wat anders
Berdien schreef:Ik zou zeker blijven werken. In dezelfde baan en bij hetzelfde bedrijf. Hoogstens wat minder uren (36 ipv 60 ofzo). Ik vind mijn werk leuk, mijn werkgever leuk, en als ik het nu al niks meer vond was ik nu wel op zoek gegaan naar wat anders

knollentuin schreef:Zo ik het Lees komt er een groot tekort op de arbeidsmarkt.. Ben benieuwd hoe dat uit zal pakken.
Gaan dan de lonen omhoog? Worden producten en diensten duurder zodat mensen met basisinkomen niet meer rondkomen em toch weer moeten gaan werken?