Met een knuffel slapen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Slaap jij met een knuffel

Ja
327 (65%)
Nee
169 (34%)

Totaal aantal stemmen: 496

Pepperrr

Re: Met een knuffel slapen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:28

Ik slaap met een drol! Een drol? Jup, een drol! Ik heb hem op mijn verjaardag van mijn 7 jarige broertje gekregen en sindsdien ben ik er helemaal aan gehecht. Ik houd hem niet altijd vast, maar hij ligt wel altijd in mijn bed <3

Afbeelding

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:32

Ik slaap ook met knuffel, heerlijk :D
Soms zelfs als mijn vriend naast me ligt :D

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:33

Pepperrr schreef:
Ik slaap met een drol! Een drol? Jup, een drol! Ik heb hem op mijn verjaardag van mijn 7 jarige broertje gekregen en sindsdien ben ik er helemaal aan gehecht. Ik houd hem niet altijd vast, maar hij ligt wel altijd in mijn bed <3

[ [url=m/FhwOpe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik ook :z

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:33

Ha, mr. Hankey van South Park! Die zou ik aan mijn broertje cadeau moeten doen! :D Als we onder elkaar zijn, maken we nog weleens een poep-en-piesgrapje...

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 23:19

Die drol _O-
Ik wilde hem ook, maar het mocht niet van mijn vriend -O-

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 23:31

Oh wat fijn dat ik niet de enige ben!
Ik slaap ongeveer vanaf mijn 7e al met Sam ^&+
Vriendlief is gelukkig ook gek op Sam, af en toe ligt Sam zelfs bij hem ~~}>

Dit is Cat met Sam Afbeelding
die is niet zo blij met Sam _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:05

xApple schreef:
Ik heb een broccoli, niet omdat ik wil knuffelen maar omdat mijn oor dan precies
goed ligt zodat m'n piercing niet drukt/pijn doet :')

Een broccoli ?? _O-

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:12

laughterline schreef:
xApple schreef:
Ik heb een broccoli, niet omdat ik wil knuffelen maar omdat mijn oor dan precies
goed ligt zodat m'n piercing niet drukt/pijn doet :')

Een broccoli ?? _O-

:') een echte??

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:27

Ja hoor, hier nog iemand die met knuffel slaapt! Hihi... het was ooit een witte popple... nu zijn de oren versleten en de ogen niet meer te zien, maar kan gewoon niet zonder! Het voelt gewoon veilig en vertrouwd. Hij gaat altijd mee als ik ergens anders slaap!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:37

Ik slaap al twintig jaar met dezelfde knuffel <3 hij gaat ook altijd mee op reis. Enige momenten zonder hem zijn als ik bij mijn vriend slaap. Als vriend bij mij blijft slapen mag hij wel in bed blijven, vindt vriendje niet erg :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 00:48

Hier ook hoor, ik lig graag ergens tegenaan. Ik slaap naast mijn vriend (in de winter) prima, want dan kruip ik zijn kant op. Wel heb ik graag nog iets vast, daarvoor een klein aapje, past precies in mijn hand!

Voor mijn vriend zelf heb ik de zoektocht destijds moeten zoeken naar een slang/draak van Ikea.. Die ligt nu ook in bed, daar draait hij zich omheen. Prima!
(Maar mocht iemand nog een gloednieuwe draak/slang hebben, ik neem hem zo over)

Als kind had ik Kuikie, gejankt wanneer die kwijt was, ding mocht ook NOOIT in de was. Uiteindelijk heeft de hond hem opgegeten. Ik heb nog 1 klein stukje, die zit in een doosje en ligt op de zonder :+

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 01:09

Ik slaap nog met mijn knuffel die ik vanaf mijn geboorte heb! Geeft mijn rust.

Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 01:35

pinkie87 schreef:
Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer

Ik was het al bijna weer vergeten, maar heb bovengenoemd beeld ook weleens aangetroffen op mijn hotelkamer. Ik stop em echt niet in de koffer hoor, mooi niet :+

Voor het probleem van een unieke knuffel (van mijn broertje, heel lang geleden), had mijn moeder een oplossing bedacht om hem (een bruine beer) zelf na te maken van badstof - moeders was handig met de naaimachine. Dan was er altijd een reserve: bruintje 1 en bruintje 2..... Vind het best geniaal bedacht :')

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 01:57

Courses schreef:
Toen ik net geboren was hebben mijn ouders de fout gemaakt mij een knuffel te geven die verder nooit meer ergens te krijgen was :+ Ze hebben die jaren erna overal nog gezocht voor een 'backup' maar nergens meer te vinden. Konijn ligt nu nog steeds hier bovenaan het bed, al slaap ik er niet echt meer mee :+ Wel doe ik 'm voor geen goud weg. Ik verkoop nog liever m'n camera als dat ik Konijn weg moet doen, haha. M'n vriend heb ik er nooit over gehoord, het is mij met Konijn of helemaal niet, geen tussenweg :Y)

Haha ik slaap dus met m'n geboorteknuffel en m'n ouders hadden wel een backup knuffel erbij gekocht maar in de loop van de jaren raakte m'n knuffel erg versleten dus die truc konden ze niet meer uithalen toen ik m een keer kwijt aas :P
Maar inmiddels slijt ie nog aardig door. Soms ben ik bang dat de armpjes eraf 'vallen'. Ze worden steeds fragieler :')

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 08:33

Mijn geboorteknuffel ligt al bijna 25 jaar iedere nacht bij me. Hij is in thailand cambodja kaapverdie rusland etc allemaal meegeweest. Vaak maak ik foto's van hem op vakantie met bekende sightseeiingplekjes haha. Knettergek misschien maar hij (en zijn 3 vriendjes die inmiddels ook in bed horen) hoort er bij en zonder wil en kan ik niet goed slapen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:01

Reusje0504 schreef:
Mijn geboorteknuffel ligt al bijna 25 jaar iedere nacht bij me. Hij is in thailand cambodja kaapverdie rusland etc allemaal meegeweest. Vaak maak ik foto's van hem op vakantie met bekende sightseeiingplekjes haha. Knettergek misschien maar hij (en zijn 3 vriendjes die inmiddels ook in bed horen) hoort er bij en zonder wil en kan ik niet goed slapen!

Een nachtmerrie is hier dan ook dat mijn koffer kwijtraakt op vakantie. Alles mag kwijt raken behalve mijn beertje.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:07

Om die reden gaan mijn knuffels in de handbagage :D
Ik ben wel altijd bang dat ze vermoeden dat ik er drugs in smokkel en dat ze ze open snijden haha

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:12

Ik heb mijn beertje nog altijd trouw naast het bed liggen! Gekregen voor ik überhaupt werd geboren en inderdaad ook een gevalletje nergens meer te verkrijgen. Hij is inmiddels zo versleten en al meerdere keren geopereerd :+ Ik slaap er niet meer mee, daarvoor heb ik tegenwoordig mijn vriend. Maar als hij eens een paar nachten weg is, dan grijp ik toch weer stiekem naar dat beertje :') Normaal gezien gaat ie ook mee op vakantie, maar ik ben er heel zuinig op. Ik ben ook echt bang dat hij kwijt raakt of echt kapot gaat haha.

Hij ziet er intussen wel erg vies en oud uit en hij heeft een hele typische geur _O- Hij mag niet in de wasmachine want dat overleeft ie niet! Hij is ooit al 1 arm kwijt geraakt en toen is hij naar de berendokter geweest op een markt en daar hebben ze hem weer genaaid. In al die jaren heeft ie ook nieuwe ogen en neus gekregen en zijn broek is grijs i.p.v. rood.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 10:59

pinkie87 schreef:

Dat vind ik altijd wel leuk! Kom je je kamer in, is 'ie superlief ingestopt :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:05

Ik sliep ook altijd nog met een knuffel. Wel een beetje een groot geval, maar hij is er al vanaf mijn geboorte. Mijn vriend smeet dat ding vaak uit bed als ik sliep. Iets met mannelijke trots :'). Goed, nu ben ik zwanger en heb ik een Doomoo gekocht. Echt perfect! Een soort huge rookworst waarmee ik straks fijn kan voeden, maar nu fijn mee kan slapen. Drie keer raden wie er snachts de helft van mijn Doomoo inneemt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:10

watchthesky schreef:
pinkie87 schreef:

Dat vind ik altijd wel leuk! Kom je je kamer in, is 'ie superlief ingestopt :')

Ja dat vind ik ook wel schattig op vakantie. In het ene bed ligt mijn beer, netjes ingestopt door de schoonmaakster, en in het andere bed de knuffels van mijn dochter netjes onder de dekentjes met de kopjes erboven.
Mijn dochter flipt dan omdat ze aan haar beren gezeten hebben maar goed...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:22

Wow, er slapen echt meer mensen met knuffel dan ik had verwacht. Ik slaap zelf ook nog met knuffel. Ik dacht altijd dat het ongewoon was als volwassene, maar uit deze poll blijkt maar weer dat het gewoon normaal is. :D

Als ik een weekend weg ben neem ik hem overigens niet mee, dan neemt het ruimte in bagage in en slaap ik toch al minder comfy dan thuis.

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:08

Corelli schreef:
Om die reden gaan mijn knuffels in de handbagage :D
Ik ben wel altijd bang dat ze vermoeden dat ik er drugs in smokkel en dat ze ze open snijden haha

Dit dus :')

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:11

Ik slaap met een grote zeehond. Dit doe ik al vanaf mijn 8ste en ben nu 31/.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 00:22

pinkie87 schreef:

Haha precies dit :') Mijn "pluis" slaap ik ook al 29 jaar mee. Inmiddels bestaat hij uit 2 delen. Een hoofd en een romp. Enorm versleten allemaal. Maar drama hier in huis als er 1 deel spoorloos is.