Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

hij gaat ook altijd mee op reis. Enige momenten zonder hem zijn als ik bij mijn vriend slaap. Als vriend bij mij blijft slapen mag hij wel in bed blijven, vindt vriendje niet erg
pinkie87 schreef:Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer
Courses schreef:Toen ik net geboren was hebben mijn ouders de fout gemaakt mij een knuffel te geven die verder nooit meer ergens te krijgen wasZe hebben die jaren erna overal nog gezocht voor een 'backup' maar nergens meer te vinden. Konijn ligt nu nog steeds hier bovenaan het bed, al slaap ik er niet echt meer mee
Wel doe ik 'm voor geen goud weg. Ik verkoop nog liever m'n camera als dat ik Konijn weg moet doen, haha. M'n vriend heb ik er nooit over gehoord, het is mij met Konijn of helemaal niet, geen tussenweg

Reusje0504 schreef:Mijn geboorteknuffel ligt al bijna 25 jaar iedere nacht bij me. Hij is in thailand cambodja kaapverdie rusland etc allemaal meegeweest. Vaak maak ik foto's van hem op vakantie met bekende sightseeiingplekjes haha. Knettergek misschien maar hij (en zijn 3 vriendjes die inmiddels ook in bed horen) hoort er bij en zonder wil en kan ik niet goed slapen!

Ik slaap er niet meer mee, daarvoor heb ik tegenwoordig mijn vriend. Maar als hij eens een paar nachten weg is, dan grijp ik toch weer stiekem naar dat beertje
Normaal gezien gaat ie ook mee op vakantie, maar ik ben er heel zuinig op. Ik ben ook echt bang dat hij kwijt raakt of echt kapot gaat haha.
Hij mag niet in de wasmachine want dat overleeft ie niet! Hij is ooit al 1 arm kwijt geraakt en toen is hij naar de berendokter geweest op een markt en daar hebben ze hem weer genaaid. In al die jaren heeft ie ook nieuwe ogen en neus gekregen en zijn broek is grijs i.p.v. rood. pinkie87 schreef:Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer
. Goed, nu ben ik zwanger en heb ik een Doomoo gekocht. Echt perfect! Een soort huge rookworst waarmee ik straks fijn kan voeden, maar nu fijn mee kan slapen. Drie keer raden wie er snachts de helft van mijn Doomoo inneemt. watchthesky schreef:pinkie87 schreef:Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer
Dat vind ik altijd wel leuk! Kom je je kamer in, is 'ie superlief ingestopt

pinkie87 schreef:Op vakantie wel wat dingen mee gemaakt als de schoonmakers langs kwamen en je kwam terug je hotel kamer in. Dat ze hem dan heel mooi neer gezet hadden... dan voel ik mijn erg opgelaten. Stop hem dan ook vaak in de ochtend in mijn koffer
Mijn "pluis" slaap ik ook al 29 jaar mee. Inmiddels bestaat hij uit 2 delen. Een hoofd en een romp. Enorm versleten allemaal. Maar drama hier in huis als er 1 deel spoorloos is.