Wiskunde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:54

Destination schreef:
Maar wat zijn dan de onderdelen binnen logica? Ik kan me best voorstellen dat iets als algebra nog wordt gezien als logisch nadenken en het zo oplossen.

Logica is meer wat je krijgt bij IQ-testen ed krijgt.

Xyris

Re: Wiskunde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-17 21:57

Thanks voor de lieve berichtjes, logica is inderdaad iets wat je bij IQ testen krijgt. Daar maak ik me verder niet druk om, daar scoor ik 120 tot 125, dus bovengemiddeld. Het zit mij voornamelijk in wiskunde, maar ook in grammatica waar ik heel hard aan zal moeten trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 22:00

NTI heeft zelf ook moeite met logica, dus daar zou ik me niet te druk om maken :')

Even zonder grappen, kijk anders of je wat online kunt oefenen. Desnoos pak je oefenexamens erbij van HAVO 5, heb je een idee wat je moet kunnen.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 22:02

De rekentoets is gewoon rekenen plus een hoeveelheid "vlieg er niet in".

Als gezegd: dat zou je wiskunde, grammatica en logica kunnen noemen - maar het is gewoon basisschool niveau.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-17 22:05

Thanks, ben blij dat ik wat duidelijkheid heb nu.
En NTI heb ik verder geen ervaring mee maar is relatief goedkoop in vergelijking met andere opleiders.
LOI kan ik over meespreken, wat een drama. Dit topic ben ik ook gestart omdat ik weet hoe het kan zijn met thuisstudie aanbieders. Nou scoort NTI hoger als LOI maar ik vertrouw ze nog van geen kanten.
Ik sla alle info die ik van ze krijg op en als ik over serieuze zaken aan de telefoon zit neem ik die ook op.

Oefenen doe ik zeker!