Controlfreak

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Re: Controlfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 21:05

Ik kan heus wel als ik mee uit eten word genomen mee gaan enz hoor! Ik zeg net ik plan vanaf dat ik opsta eten honden werken thuis eten honden eten koken en dan savonds weinig dus daar kan echt wel iets onverwachts in gepland worden. Maar dat is zoals ik al eerder aan gaf niet mijn hele dag is gevuld

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:08

Ts, ik denk dat de meeste bokkers wel oprecht de beste bedoelingen hebben met hun reacties, ook al worden die soms onhandig gegeven. (net zoals ik oprecht de beste bedoelingen had met mijn reactie die bij nader in zien ook heel anders over kwam dan ze bedoelt was. :) )

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 21:22

Dat zal best dat goede bedoelingen zijn! Maar om het ongezond te noemen vind ik erg ver gaan ik en dan te zeggen iemand ongelukkig is door een levensstijl kan ook niet. Ieder heeft zijn eigen manier als we allemaal het zelfde waren werd het wel ontzettend saai of een zooitje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:28

Ik denk dat het meer bezorgdheid is dan een waarde-oordeel... Dat was het van mij uit iig. :)

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:39

LinsxDot schreef:
Dat zal best dat goede bedoelingen zijn! Maar om het ongezond te noemen vind ik erg ver gaan ik en dan te zeggen iemand ongelukkig is door een levensstijl kan ook niet. Ieder heeft zijn eigen manier als we allemaal het zelfde waren werd het wel ontzettend saai of een zooitje

Maar lieve schat, je noemt zelf mensen die een ongeregeld leven hebben ongezond....

Je geeft zelf aan helemaal tevreden te zijn met je leven, maar op vragen als: wat als alles anders loop, wat dan....geef je alleen maar als antwoord, er gaat niks anders bij mij.
Dat maakt het best wel eng....en niet zo vreemd dat mensen gaan kijken of ze een gat er in te prikken.

Maar goed, misschien zocht je dit helemaal niet op en wilde alleen horen of meer mensen dit hebben.

Ik ben benieuwd!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 22:28

Ayasha schreef:
Ik denk dat het meer bezorgdheid is dan een waarde-oordeel... Dat was het van mij uit iig. :)

Ik denk dat de kans dat jij er naast zit ongeveer 0,01% is....

TS, ik ben best wel benieuwd hoe jij de wat meer chaotische persoon ziet? En wat voor tips zou je de meer chaotische persoon geven om zijn/haar leven te beteren?

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:18

Ik ben totaal het tegenovergestelde van jou ts.
Het enige wat ik van mezelf moet is op tijd op mijn werk zijn en de dagen dat ik de paarden eten moet geven. Verder zie ik wel hoe mijn dagen lopen.
Ik kan vandaag wel bedenken dat ik morgenochtend de paarden ga doen, maar als mijn bedje lekker ligt blijf ik lekker liggen. Ze hebben eten en of ze nou om 10 uur hun buitenritje hebben of om 16 maakt niet uit.
Ik kan bedenken dat ik de badkamer een grote beurt wil geven maar als het zonnetje schijnt ga ik lekker daar van genieten.
Stress heb ik nooit, zonde van mijn tijd.