Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:26

RoosDeG schreef:
Ik ben net naar de supermarkt gelopen om een doos chocola voor mezelf te halen en een zak chips voor mij en Mn vent.
Kom ik beneden van het op bed leggen van onze zoon staat er een cadeautje op tafel. :)
Kei lief en niet verwacht, heeft hij (de door mij net gekochte) chocolade ingepakt :')

Dit meen je niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:28

DeMolenhoek schreef:
RoosDeG schreef:
Ik ben net naar de supermarkt gelopen om een doos chocola voor mezelf te halen en een zak chips voor mij en Mn vent.
Kom ik beneden van het op bed leggen van onze zoon staat er een cadeautje op tafel. :)
Kei lief en niet verwacht, heeft hij (de door mij net gekochte) chocolade ingepakt :')

Hahaha deze vind ik eigenlijk wel hilarisch _O- Zou ik in ieder geval enorm om kunnen lachen :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:29

Een brief van mijn ex

:(:) arme boy *uche

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:31

Mijn ventje vaart op zee en dus ook nu. Zaterdag (want daarna gingen ze weer op volle zee dus geen bereik)stuurde ie me een foto van hemzelf, geknield, met een bos rozen in zijn handen, en een paar twinkel ogen. Toen was ik al gesmolten natuurlijk.

Vandaag kreeg ik een roos bezorgd..nadat ie zaterdag wat vaag deed over iets bestellen via internet. Nou dat dus!

Zulke momentjes zijn fantastisch en tegelijkertijd lastig want het liefst had ik hem even heel stevig vast gepakt..

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:49

DeMolenhoek schreef:
RoosDeG schreef:

Helaas wel :') maar ik kan daar smakelijk om lachen :')
Wij doen verder niks aan Valentijn dus zo iets was te verwachten :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:57

RoosDeG schreef:

Hahaha wat een topper! Om 'm terug te pakken moet je hem eigenlijk op z'n verjaardag ook even een cadeautje geven dat al van hem was. En dan daarna het echte cadeautje!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:00

Mavelle schreef:
RoosDeG schreef:

Hahaha wat een topper! Om 'm terug te pakken moet je hem eigenlijk op z'n verjaardag ook even een cadeautje geven dat al van hem was. En dan daarna het echte cadeautje!

Hahaha dat is een goede :')
denk inderdaad dat er wel zo iets gaat gebeuren haha :')

Laibadji

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:09

Osteo moest komen voor mijn paard en mijn vriend heeft betaald _/-\o_ Ik blij en hij er makkelijk vanaf! _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:20

Ik word depressief van dit topic.. :')

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:21

Boras schreef:
daantjuhhh schreef:
die heb ik ook gehad. Ken ook geen T. Helaas. Denk ik eindelijk eens een valentijnskaart te krijgen. Is het gewoon reclame

Nou, Ik ben stiekem wel blij dit is te lezen :D
Er valt hier zojuist zo een kaartje in de brievenbus. Gericht aan mijn man -O-

Rare actie, je zult maar relatieproblemen hebben of een jaloerse partner. Dan kan dit wel voor gedoe zorgen.
Iedereen kan eenzelfde kaartje namelijk via greetz verzenden.

Maar ik ben gerustgesteld had toch even een wtf-momentje :oo

Pfff, ben blij dit te horen van jullie.. Wij snapten er toch echt niets van en ondanks dat je er vanuit gaat dat het reclame is blijf je denken of je toch niet iemand kent die T. heet... :')

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:25

xBontfire schreef:
Daphne__ schreef:

T = T Mobile! Vast internet, tv en telefoon van vodafone? :+

Haha precies die kaartjes zijn naar alle klanten van vodafone gestuurd, staat dan iets op van; "mag ik je houden?" en dat slaat op het feit dat vodafone overgenomen gaat worden door t-mobile. (vandaar dus liefs, T.)

Nee.. Meen je?! Maar Vodafone en Ziggo gaan toch al samen? Wat moet T-Mobile dan nog?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:26

Vriend belde op: "heb je je kaart al gekregen?" Helaas is die vandaag niet aangekomen, dus zal morgen zijn kaartje wel krijgen :') Jammer dat het nu geen verrassing meer is, maar ben wel benieuwd wat er in staat :D

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:46

Ik heb net een beetje gekregen met een hartjes lolly. En twee chocolade repen!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:50

Ik heb 2 bossen rozen gekregen, witte en rode. Hij kon geen mooie gemengde bos vinden, dus dat mocht ik zelf doen. Ook heeft hij 2 hartjesgebakjes meegenomen. En dat terwijl hij niet romantisch is qua cadeaus e.d., zo lief!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:51

Kan valentijnsdag altijd leuk vinden. Kleinigheidje geven aan elkaar. Gewoon omdat het kan. Dit jaar niks gekregen maar ja ben vrijgezel dan verwacht je ook niks. En van een goede vriend hoef ik niks te verwachten, die vindt het een overtrokken commercieel gedoe. :+
Laatst bijgewerkt door karuna op 14-02-17 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:52

Ikzelf heb heel veel teddy beertjes die een hart vasthouden verstuurd naar kinderen met een aangeboren hartafwijking en de meeste zijn vandaag aangekomen. Zelf ook een paar kaartjes gekregen ivm mijn eigen hartafwijking.

Met mijn vriendin heb ik bewust niks gedaan. Voor mij is dit helemaal geen feestelijke dag.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:55

Wat een ontzettend lieve en mooie dingen komen er voorbij, wauw <3
Die T-mobile kaart vind ik wel een beetje bijzonder... had wel wat duidelijker op mogen staan dat het van een bedrijf is, het zal je relatie maar op scherp zetten :=

Heb mezelf vandaag maar make-upjes en van die verse triple chocolate cookies (zo. ontzettend. lekker <3 ) van de Albert Heijn cadeau gedaan :o
Verder nog in een heel pril date-stadium en hij is zo romantisch als een zak hooi := :') dus ik verwachtte niks en ook niks gehad, nog nooit überhaupt :D wel net te horen gekregen dat date nog wil afspreken deze avond, ik verwacht nog steeds helemaal niks maar begin er stiekem toch een beetje voor te vrezen :')

Hele dikke knuffel voor alle bokkers die graag iets hadden gehad vandaag, niet bij hun (ge)lief(den) kunnen zijn, of voor wie het helemaal niet zo'n feestelijke dag is :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:56

Memories je weet maar nooit, :)

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 21:56

Een brief van de belastingdienst dat ik aangifte moet gaan doen.... niet helemaal waar ik op hoopte -O-

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:35

(
Laatst bijgewerkt door tijger22 op 14-02-17 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

EmptyWords

Afbeelding
Dit dus

tijger22

Mijn vriend en ik zijn allebei van het playstationen in onze vrije tijd...
Alleen hadden we maar één PS4 wat soms nogal een beetje lastig was :')

Dus vandaag een PS4 en een lekker etentje gekregen wat ik echt niet had verwacht maar zo lief ! <3

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:38

zimbabwe schreef:
Een brief van de belastingdienst dat ik aangifte moet gaan doen.... niet helemaal waar ik op hoopte -O-

Ik ook.
Ik mag weer aangifte doen *\o/*

-O-

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:53

Wat leuk allemaal!!
Wij doen eigenlijk ook nooit echt iets aan Valentijnsdag. M'n vriend had ook nachtdienst en ik moet overdag werken dus we lopen elkaar dan lekker mis.
Ik was maandagavond voor hij moest gaan werken nog "ingestopt" in bed, en toen ik smorgens beneden kwam stond er een kadootje met een kaart op het aanrecht. Een heerlijk luchtje had hij gehaald, super lief! <3
Alleen sta je dan zelf met lege handen. Das dan altijd zo jammer. We gaan aankomend weekend wel lekker uit eten denk ik, zal ik m'n portemonnee wel meenemen! :P

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:02

Toen ik vanochtend mijn vriend een fijne Valentijnsdag wenste toen hij naar zijn werk ging, was het enige wat hij zei dat ik wist dat hij daar niet aan deed. :')