Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Er zijn best veel leuke lange jurken/rokken hoor. Altijd handig om in je garderobe te hebben toch? Maar ik zou alleen iets kopen als je iets vind wat je vaker dan 1x aan doet.
. De ene bruid wil haar gasten niet in het wit of room, de andere wil haar vrouwelijke gasten niet in een broek. Hun dag, hun regels.
. Heb al 17 eenmalig gedragen jurken in de kast hangen, eentje erbij kan ook nog wel
.
. Ik zo me zo niet op mijn gemak voelen in die dresscode. Het moet leuk blijven
dushishoeve schreef:Eerlijk...
Als ik uitgenodigd zou worden voor enkel een receptie van een niet bevriende wel fijne collega, en me in 1 of ander apenpak moet gaan hijsen wat ver van mn persoonlijkheid af staat, dan zou ik heel vriendelijk bedanken en ze een fijne dag toewensen![]()
) Goof schreef:Tja. Zoals ik al een paar keer heb gezegd: ik draag geen lange rokken of jurken. Nooit gedaan, zal het nooit gaan doen. Vreselijk.
Laura_Zodine schreef:Goof schreef:Tja. Zoals ik al een paar keer heb gezegd: ik draag geen lange rokken of jurken. Nooit gedaan, zal het nooit gaan doen. Vreselijk.
Haha dat is wel heel beperkend dan. Een leuke jurk is een leuke jurk, of ie nou 20 cm langer of korter is. Jammer als je daarvoor dingen in het leven moet laten, maarja.
Laura_Zodine schreef:Goof schreef:Tja. Zoals ik al een paar keer heb gezegd: ik draag geen lange rokken of jurken. Nooit gedaan, zal het nooit gaan doen. Vreselijk.
Haha dat is wel heel beperkend dan. Een leuke jurk is een leuke jurk, of ie nou 20 cm langer of korter is. Jammer als je daarvoor dingen in het leven moet laten, maarja.
Laura_Zodine schreef:Haha dat is wel heel beperkend dan. Een leuke jurk is een leuke jurk, of ie nou 20 cm langer of korter is. Jammer als je daarvoor dingen in het leven moet laten, maarja.