Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paspoort schreef:Laurievc schreef:Ik heb onlangs geld van BE naar NL overgeschreven en dit heeft 5 volle werkdagen geduurd.. Maandag ochtend overgemaakt, zaterdag was het er pas...
Wauw!
Hun hebben contact gehad met de bank en afgeschreven bij hun op 3/2.
Paspoort schreef:Nee helaas![]()
Wederom contact gehad en hun houden echt vol van wel. En weet eigelijk ook niet hoe ik dit moet oplossen nu, geen geld op de rekening is gewoon weg geen paard afleveren.
Zou het dan echt drie werkdagen duren?
Moet ik om een ander betalingsbewijs vragen?
Ik wil echt wel uitgaan van hun goedheid maar vind het allemaal wat ongeloofwaardiger overkomen
Danique schreef:Maar wie zegt dat ze echt gebeld hebben dan.
_bloempje01_ schreef:Vorige week heb ik nog contact gehad met ING voor een betaling van nederland naar belgië en die vertelde mij dat als ik het voor 3 uur overmaakte het er de volgende dag op zou staan. Dit was ook zo dus ik vind het inderdaad ook erg lang duren!
Volgens mij is het ook mogelijk dat jij naar jou bank belt om te vragen of er een betaling 'onderweg' is.

amyke schreef:spijtig dat deze eerlijke mensen door sommige anderen al direct als oplichters werden gezien
Rex_Rolfo schreef:amyke schreef:spijtig dat deze eerlijke mensen door sommige anderen al direct als oplichters werden gezien
valt mee, hooguit potentiële oplichters. Het is inderdaad spijtig dat je anno 2017 behoorlijk wantrouwend moet zijn, maar helaas blijkt zeer regelmatig dat dit erg belangrijk is.
Maar TS, fijn dat het is bijgeschreven en succes met de aflevering
.
vilheide schreef:En gewoon 1/3 van het bedrag? Ze hadden het toch nog een keer overgemaakt?
amyke schreef:Fijn dat het toch in orde is gekomen. Blijkt dat het toch eerlijke mensen waren, maar afhankelijk waren van hun bank.
spijtig dat deze eerlijke mensen door sommige anderen al direct als oplichters werden gezien