Naar het toilet als je niet thuis bent?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Naar het toilet als je niet thuis bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:09

Wildplassen hoef ik gelukkig niet m'n broek uit te doen. Dat scheelt.
Mij boeit het allemaal weinig hoor, we zijn allemaal mensen en iedereen doet het. Gewoon let it gooooo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:33

Het is niet eens zo dat ik me ergens voor schaam of dat ik bang ben dat iemand iets hoort (ja vervelend maar niet erg), het is meer dat ik het echt vies vind om op een openbaar toilet te gaan zitten... Iemand noemde Dettoldoekjes.... dat ik daar nooit aan gedacht hebt. :o?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 21:07

Ik werk in de buitendienst, en het is echt erg hoe weinig openbare toiletten NL heeft. Zeker in het noorden is het aantal tankstations dun gezaaid, en vaak dan ook nog onbemand dus geen toilet. Ga liever niet bij klanten naar het toilet, maar één keer kon ik het echt niet meer ophouden én moest ik nog een dik half uur in de auto (zonder tankstations op de route) naar huis. Vonden ze geen enkel probleem, maar toch.

In de winter is de wc op stal afgesloten, dus dan moet ik in de box van m'n paard. Ook geen punt, goed mikken en zorgen dat je niet over je eigen broek heen zeikt :')

In Amerika en Canada hebben we veel nationale parken bezocht, en daar is de wc ook een hutje boven een gat op de grond. Is de een ook schoner dan de ander := Ach, als je het maar kwijt bent...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:54

ik ga duizend keer liever na een openbaar toilet dan het bos..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:57

Dreamy schreef:
Sinds ik op Schiphol werk en ik wel daar naar de openbare toiletten moét gaan, ben ik wel een stuk makkelijker geworden. Wel maak ik de bril altijd even een soort van schoon voordat ik ga zitten :j
Nummer 2 kan ik bijna nergens. Dan sla ik gewoon echt dicht, ook al probeer ik. :+

Als ik toevallig in de buurt ben met de trein en ik moet dan ga ik altijd op Schiphol. Altijd schone toiletten.
Ook na een vliegreis. Eerste wat ik doe is naar de wc daar

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 00:00

Ik heb 1 plek waar het echt niet werkt en dat is in onze caravan omdat het wiebelt en klein is. Dus ik heb het ook met van die verplaatsbare die nog op wielen staan. Zodra het ook maar ietsje schommelt wil t niet meer.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 00:06

Grappig, vermakelijk topic :+

Ik had hier vroeger ook erg last van. Vond t verschrikkelijk om ergens anders naar de wc te gaan. En het lúkte gewoon niet. Kwam er gewoon niet uit. Zo erg dat ik bij de uitwisseling naar frankrijk een week lang(!!!!) Geen grote boodschap gedaan heb. De laatste dag was ik zo ziek (natuurlijk).. echt erg. Dat is natuurlijk ook gewoon erg gevaarlijk.

Nouja en toen begon ik met reizen en moest ik wel. Nu helemaal geen problemen meer mee. Ik plas zelfs liever in de stal of bosjes dan een outhouse of zon verplaatsbaar toilet :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 00:15

@Eileen, de grote kan ik ook niet op vreemde campings. Maar dan zoek ik altijd even het water op, zwembad of meer, water brengt mijn darmen op gang en dan lukt het opeens wel.

In het bos plassen kan ik overigens ook niet zonder dat mijn kleren er helemaal onder komen te zitten. Snel plassen heb ik geleerd toen ik 6 weken in Spanje was. Studiegenootje kon namelijk ook binnen een minuut even plassen en ik vond dat ze anders zo lang op mij moest staan te wachten.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 10:45

Morgen een pre-carnavals feestje in Breda. Word nog wat, vieze wc's en dan ook nog n onesie aan die ik toch wel graag schoon wil houden :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 11:15

_AB_ schreef:
Morgen een pre-carnavals feestje in Breda. Word nog wat, vieze wc's en dan ook nog n onesie aan die ik toch wel graag schoon wil houden :')

Schoon houden én carnaval? Succes! }>

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-17 13:23

oomens schreef:
_AB_ schreef:

Schoon houden én carnaval? Succes! }>

Goed punt! Ik bedoel geloof ik meer: Ik wil m niet over de toiletvloer laten dweilen :')