Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
borstnoot schreef:Edit: ik ga m'n stickers gewoon in de winkel halen een dezer dagen, samen met m'n foundation.
Sigaretten mag ik ook kopen van mezelf, een ding tegelijk
Mijn 92-er classic Range Rover kostte me 110 per maand wegenbelasting, 50 euro verzekering en er ging voor zo'n 150 - 200 euro aan benzine doorheen (ding loopt 1:7, oeps).
). En dan loop je door de stad en zie je overal 'SALE SALE SALE SALE' en die je toffe sjaals en toffe vesten en toffe jassen en denk je 'Nah, ik heb op zich al wel twintig sjaals dus tja... maar een nieuwe winterjas.. in de SALESALESALE..
'
linda_gigant schreef:ik verwijder elk reclame mailtje dat ik binnen krijg ik zeg dan ook meteen die mails op. mijn tip, spaar 2/3/4 dagen je mail op en verwijder meteen al die abo's
Anoniem schreef:linda_gigant schreef:ik verwijder elk reclame mailtje dat ik binnen krijg ik zeg dan ook meteen die mails op. mijn tip, spaar 2/3/4 dagen je mail op en verwijder meteen al die abo's
Was ik inderdaad sowieso al van plan, wordt helemaal gek van die mailtjes...
Voor mij m'n eerste dag, en tot nu toe nog niks gekocht
marieke_irma schreef:Oke, ik heb gisteren op m'n eerste dag meteen al gecheat haha, zonder nadenken een broodje gekocht op het station omdat ik 20 minuten moest wachten en honger had. Gelukkig kwam wel meteen het besef dat ik dit helemaal niet mocht doen, dus daar was ik wel blij mee!
Vanochtend heb ik gelukkig kunnen weerstaan om nog even wat lekkers te halen voor op werk, vanavond eerst maar naar stal en daarna boodschappen doen. Hoop echt daar ook wat op te besparen, dan kan het niet anders dan dat ik aan het einde van de maand geld over moet houden!
Foaly schreef:Ik ga mezelf naast een Bookdepository-verbod ook een AH To Go-verbod opleggen (geldt ook voor de Kiosk en de Broodzaak en de rest)
Als ik iets lekkers mee wil nemen in de trein kan ik dat veel beter vantevoren bij een normale AH halen, dat scheelt al gauw de helft in prijs![]()
Dus mijn regels zijn:
Geen Bookdepository
Geen creditcard gebruiken (want die gebruik ik toch alleen maar voor onnodige dingen)
Geen AH to Go of andere stationswinkels
Geen nieuwe spullen voor in huis (ik woon op 36 m2... waar moet ik het in hemelsnaam laten?)
Verder heb ik 18 februari een reünie van mn studentenvereniging, dat is tot nu toe mijn enige 'cheat'-dag
Maar heb al een soort regeling met mezelf dat ik maar 1x in de week zoiets mag kopen dus ga eerst maar kijken of ik dat vol hou voor ik hier aan mee ga doen haha.
Tyrcanol schreef:grappig dat zoveel mensen dat hebben met die mailtjes. Ik vind reclame juist irritant

Dingen vervangen etc mag wel.
Dat wordt een dingetje