Schoentje schreef:Hier ook een kleine Ugg addict![]()
Deze voor op stal. Ideaal! Ze zijn heerlijk warm de waterdicht. Heb ze al ruim 3 jaar.
[ [url=m/jnMSig.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder deze:
[ [url=m/J2XOjj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gGsbVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y41WtH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iPqpvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze gebruik ik eigenlijk alleen in huis:
[ [url=m/HLd2Ux.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hn4jUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik koop ze meestal in Amerika, scheelt ontzettend veel, zeker als je een Ugg store in een outlet centrum tegenkomt.
En in het outlet centrum in Roermond zit ook een Ugg store, scheelt ook ooit behoorlijk wat!
Nou geloof ik niet zo veel van het dierenleed. Ik heb sowieso moeite met alles waarmee Peta aan komt kakken. Ze beweren ook dat een schaap helemaal gehavend is na het scheren. Nou, dat heb ik echt nog nooit gezien. Ook in Australië zal er ellende voorkomen, maar ik geloof niet dat de schapen en dan speciaal de 'Ugg Merino schapen' het slechter hebben dan andere dieren elders op de wereld.
Ugg beweert zelf ook van niet en daar moeten we ze maar op geloven denk ik.
Weet iedereen hoe slecht of goed hun lederen tuig en schoenen het heeft gehad? Ik niet, is ook niet na te gaan. Maar zodra er haar op staat doet iedereen ineens panisch.
Zo heb ik bijvoorbeeld een lamslederen jas met een stuk lamswol aan de capuchon. Heb ik geen moeite mee, want het lam wordt ook voor consumptie gebruikt en huid en haar weggooien is zonde.
Was er toch iemand die de lederen jas heel mooi vond, maar het stukje wol echt niet vond kunnen. Is hetzelfde dier, doos!
Foto 3,4 en 5
Ja gek is dat he. ..over leer hoor je niemand...alsof iemand weet wat voor leven zn zadel&tuig heeft gehad...of andere leren schoenen/jassen/bankstellen enz.enz.

wel gekocht voor de volle prijs, wilde ze te graag

? Smal, medium, wijd? Wil m op m'n verlanglijstje zetten
.
Dus die draag ik op stal. 

(deze winter nog niet aangehad, schaam schaam)