Cayenne schreef:Vroeger had je toch van die goede (harde) reclames van Sire op tv. Hebben ze die tegenwoordig niet meer?
Dan werd je wel even met je neus op de feiten gedrukt.
Volgens mij heb je die al lang niet meer. Ik vond vroeger die "Dankzij dat veel te korte lontje heb ik nu eindelijk een hondje" wel erg geinig. Die met dat ie dan eindelijk van z'n puistjes af was vond ik ook wel erg hilarisch.
damian23 schreef:Chirurg heeft gelijk. Het is toch van de zotte dat kinderen een keer per jaar met explosieven mogen spelen. Verbieden die troep.
Echt he? Krijg wel een heel leuk idee voor een nieuw Sire spotje. Iets met een puber en een blokje semtex of zo.
Dat er vuurwerkvrije zones moeten zijn (serieus, zegt dat niet al genoeg?
), dat je beesten niet eens meer veilig zijn, dat er elk jaar zoveel gewonden vallen en vernielt wordt, dat je alles verplicht moet binnen houden en afplakken omdat men het anders kan laten ontploffen, mensen die zo bang zijn dat ze niet meer naar buiten durven, ik vind het nogal wat voor een 'leuk' feestje.
Ik vraag me ook altijd wel af in hoeverre het zin heeft om melding te doen, vooral als je niet eens precies weet waar ze zitten. Had het wel graag al een paar keer willen doen, vooral die ene keer dat ik niet kon slapen van dat geknal maar wel geacht werd de volgende dag fris en fruitig op kantoor te verschijnen. En nee, dat was niet gisteren, maar een paar weken terug. Zo lang duurt die rommel hier dus al.