Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liselot schreef:Tengeltje: zelfs via marktplaats vindt je geen passende kleren voor mijn zoon voor een euro per stuk.
Maar als je me niet geloofd vind ik het prima hoor

En dan ben je dus weer dubbel geld kwijt....want die wasbare dingen heb ik ook nog liggen...zucht.
is in principe gewoon JohannesBroodPitMeel schijnt het. JHBP haalde ik ook gewoon in een biologisch potje poeder en dat spul was echt een lifesaver.... zonder spuugde onze kruimel soms wel 6x per dag alles er weer uit....ondanks al elke voeding een uur rechtop houden en bedje schuin tegen de reflux

Urona447 schreef:Ik had altijd Nutrilon en ben ook doordat het CB zei dat het precies hetzelfde was overgestapt naar kruitvat eigen merk. Binnen drie week weer overgestapt naar de Nutrilon ivm verstopping van mijn dochtertje. Dus het zou dan eventueel wel uit dezelfde fabriek kunnen komen maar er zit wel degelijk verschil in. Na de overstap op Nutrilon was er niks aan de hand meer.

Liselot schreef:Goed, even alles onder elkaar gezet en dan vergeet ik vast nog dingen:
- Belastingen en rioolheffing €10
- GWL €25
- Luiers, 6 per dag gemiddeld 25 cent per luier (ik koop eigenlijk altijd in aanbieding, anders zijn ze nog duurder) €45
- Sparen voor studie €50
- Pakken melkpoeder €25
- Nutriton €10
- Kleding €25
- Eten en drinken (heb voor het gemak 2,50 per dag aangehouden voor 3 maaltijden. Daar kom je zeker wel aan) €75
Dan heb je een totaal van €265 en doe je echt geen hele rare dingen...

Tieme schreef:Urona447 schreef:Ik had altijd Nutrilon en ben ook doordat het CB zei dat het precies hetzelfde was overgestapt naar kruitvat eigen merk. Binnen drie week weer overgestapt naar de Nutrilon ivm verstopping van mijn dochtertje. Dus het zou dan eventueel wel uit dezelfde fabriek kunnen komen maar er zit wel degelijk verschil in. Na de overstap op Nutrilon was er niks aan de hand meer.
apart. hier nooit problemen ermee. op het kinderdagverblijf gaven ze de kinderen nutrilon en de meesten kregen thuis kruidvat of jumbo voeding. hoorden ze nooit problemen over.
mijn kinderen kregen thuis kruidvat, op kinderdagverblijf nutrilon en bij oma jumbo. zonder problemen. 1x AH voeding maar dat was alleen maar spugen. die van mijn zusjes hetzelfde. kregen thuis thuis kruidvat, bij dagverblijf nutrilon en bij oma jumbo. gingen spugen van AH en hero. maar wisselen tussen deze 3? geen probleem.
Sanniejtjuh schreef:http://www.uitzendinggemist.net/aflevering/38112/De_Rekenkamer.html
Weet niet of het al genoemd is, de rekenkamer maakte hier een leuke aflevering over
Liselot schreef:Kimbers schreef:Verootjoo, ik gok dat jij een partner hebt?
Dan zit daar hem waarschijnlijk het verschil in belastingen in.
Denk ik ook. Mijn gemeente maakt onderscheid tussen 1 en meer persoonshuishoudens. Maar of je er met 2 of meer woont maakt niet uit. Maar 1 of 2 scheelt flink
Tieme schreef:Urona447 schreef:Ik had altijd Nutrilon en ben ook doordat het CB zei dat het precies hetzelfde was overgestapt naar kruitvat eigen merk. Binnen drie week weer overgestapt naar de Nutrilon ivm verstopping van mijn dochtertje. Dus het zou dan eventueel wel uit dezelfde fabriek kunnen komen maar er zit wel degelijk verschil in. Na de overstap op Nutrilon was er niks aan de hand meer.
apart. hier nooit problemen ermee. op het kinderdagverblijf gaven ze de kinderen nutrilon en de meesten kregen thuis kruidvat of jumbo voeding. hoorden ze nooit problemen over.
mijn kinderen kregen thuis kruidvat, op kinderdagverblijf nutrilon en bij oma jumbo. zonder problemen. 1x AH voeding maar dat was alleen maar spugen. die van mijn zusjes hetzelfde. kregen thuis thuis kruidvat, bij dagverblijf nutrilon en bij oma jumbo. gingen spugen van AH en hero. maar wisselen tussen deze 3? geen probleem.
verootjoo schreef:Kimbers schreef:Verootjoo, ik gok dat jij een partner hebt?
Dan zit daar hem waarschijnlijk het verschil in belastingen in.Citaat:Ja klopt wij wonen nu met z'n drieën![]()
Maar dan kun je dat toch niet rekenen als kosten voor het kind? Die kosten heeft dan niet iedereen. En als er nog een kind komt betaal je dan dus ook niet extra ?
verootjoo schreef:Maar dan kun je dat toch niet rekenen als kosten voor het kind? Die kosten heeft dan niet iedereen. En als er nog een kind komt betaal je dan dus ook niet extra ?