Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:38

Ik en mijn moeder werken bij dezelfde organisatie (moeder krijgt ervoor betaald, ik doe vrijwilligerswerk) en iedereen van die organisatie - inclusief vrijwilligers - heeft hetzelfde kerstpakket: handzeep, een blok zeep en showergel van Mama Sopa en een doek - grootte van een badhanddoek, dikte van een theedoek - die volgens mijn moeder een saunadoek is. Afijn, nu is er bij mijn moeder in het team dus een challenge om zo veel mogelijk (of zo raar mogelijk) gebruiksmanieren voor de handdoek te verzinnen. :)) Dus de een gebruikt 'm als bakerdoek, de ander als sjaal, de ander als weetikveelwat, en dan maken ze er een foto van en zetten die op de groepsapp.

Dus het kerstpakket is niet raar, maar wat je ermee doet..

mika11

Berichten: 11142
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:54

Een paraplu met het logo van het bedrijf, ding was na één windvlaag al kapot. :')

En nog veel meer dingen de afgelopen jaren met het logo erop, een handdoek, zweetbandje etc.

Vorig jaar kregen we een rugzak met het logo er heel groot op, en in de kleuren van het bedrijf :+

NinkeG

Berichten: 1116
Geregistreerd: 13-10-13
Woonplaats: Bergschenhoek/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:55

Helemaal niks, zelfs niet dubbel betaalt op kerst >;)

c_alsemgeest

Berichten: 20868
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 13:56

Paraplu met het logo... van een psychiatrische crisisafdeling... :+

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:11

Heb eens een paraplu gehad, een grote vilten grijze tas en een hamandoek. Dit jaar een goedkope versie van de fitbit, die vind ik dan wel weer leuk.

Voorgaande jaren kregen de mannen altijd een stropdas. Dit jaar voor het eerst een unisex kado voor iedereen

Jazzythecorg

Berichten: 570
Geregistreerd: 15-02-13

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:18

Geen kerst maar sinterklaas misser,mijn toenmalige kwal van een baas was kei trots op zichzelf want hij had iets lekkers geregeld.bleek hij een partij taaitaai poppen op de kop te hebben getikt die nog een maand houdbaar waren >;)

c_alsemgeest

Berichten: 20868
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 14:34

claudia85 schreef:
Geen kerst maar sinterklaas misser,mijn toenmalige kwal van een baas was kei trots op zichzelf want hij had iets lekkers geregeld.bleek hij een partij taaitaai poppen op de kop te hebben getikt die nog een maand houdbaar waren >;)

:')

Zo hebben wij weleens gesmoltem chocolade handjes gekregen :D

Jazzythecorg

Berichten: 570
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 15:04

c_alsemgeest schreef:
claudia85 schreef:
Geen kerst maar sinterklaas misser,mijn toenmalige kwal van een baas was kei trots op zichzelf want hij had iets lekkers geregeld.bleek hij een partij taaitaai poppen op de kop te hebben getikt die nog een maand houdbaar waren >;)

:')

Zo hebben wij weleens gesmoltem chocolade handjes gekregen :D


:9 altijd lekker,ook handig om mee naar huis nemen om van te genieten :=

Sizzle

Berichten: 35759
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:17

NinkeG schreef:
Helemaal niks, zelfs niet dubbel betaalt op kerst >;)


Dat laatste is ook niet standaard hoor, ligt gewoon aan je soort contract (12 of 13 maanden) en al dan niet bonus regeling.
Ik vind een normaal 12 maanden contract eigenlijk nog het beste.

Fotografie91

Berichten: 2449
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:19

Sizzle schreef:
NinkeG schreef:
Helemaal niks, zelfs niet dubbel betaalt op kerst >;)


Dat laatste is ook niet standaard hoor, ligt gewoon aan je soort contract (12 of 13 maanden) en al dan niet bonus regeling.
Ik vind een normaal 12 maanden contract eigenlijk nog het beste.


normaal gesproken hoor je op feestdagen toch echt wel dubbel betaald te worden in de horeca hebben ze de regeling dat het 150% is maar zeker wel meer dan je normale salaris.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:24

een (glazen) fles biologische appelsap die bij 2 mensen is ontploft bij het openmaken. eentje kon mooi naar de HAP :oo
ik durfde dat ding niet meer open te maken!

mick75

Berichten: 4547
Geregistreerd: 18-04-08
Woonplaats: In Hell

Re: Wat is jouw vreemdste kerstpakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 16:46

Het ergste was een mega grote doos met daarin 2 mini zakjes chips en een potje dipsaus. Die allemaal al 5 jaar over datum waren.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 17:11

Deze :') en dan nog wel van mijn mama.. ik was 15 ofzo :')

Afbeelding

LHS13

Berichten: 580
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:49

troi schreef:
Ben benieuwd of de mensen die mopperen wel eens een bedankje naar de baas of raad van bestuur hebben gestuurd? Het is geen recht maar een geschenk. Ik vind erover mopperen erg ondankbaar, doe je toch ook niet bij een verjaardagskado van familie?

Ik snap wel dat steeds meer bedrijven geen zin meer in hebben om er geld in te steken, het is bijna nooit goed..


:j Precies, helemaal mee eens.

c_alsemgeest

Berichten: 20868
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 18:52

LHS13 schreef:
troi schreef:
Ben benieuwd of de mensen die mopperen wel eens een bedankje naar de baas of raad van bestuur hebben gestuurd? Het is geen recht maar een geschenk. Ik vind erover mopperen erg ondankbaar, doe je toch ook niet bij een verjaardagskado van familie?

Ik snap wel dat steeds meer bedrijven geen zin meer in hebben om er geld in te steken, het is bijna nooit goed..


:j Precies, helemaal mee eens.


Ik heb er maandelijks zelf een percentage voor betaald hoor :+
Bij de meeste bedrijven betaal je uiteindelijk gewoon je eigen kerstpakket :')
Fotografie91 schreef:
normaal gesproken hoor je op feestdagen toch echt wel dubbel betaald te worden in de horeca hebben ze de regeling dat het 150% is maar zeker wel meer dan je normale salaris.


Dat "hoort" niet, het is afhankelijk van je CAO en vastgelegd in je arbeidsovereenkomst. Dus je hebt er zelf voor getekend?
Als het wel in je CAO staat, of het CAO waar je beroepsgroep onder schaart en je krijgt het dan niet... dan moet je je baas aanpakken :P

Brainless

Berichten: 29800
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:04

Fotografie91 schreef:
normaal gesproken hoor je op feestdagen toch echt wel dubbel betaald te worden in de horeca hebben ze de regeling dat het 150% is maar zeker wel meer dan je normale salaris.

Nee dat is allang niet meer standaard helaas.
Ook in de horeca is extra betalen op bepaalde dagen/tijden vaak niet meer zo.

Veulen84

Berichten: 10886
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:31

xTitanic schreef:
Deze :') en dan nog wel van mijn mama.. ik was 15 ofzo :')

[ [url=m/JINRfc.png]Afbeelding[/url] ]


_O- _O- Wat voor bedrijf heeft jou moeder?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:34

Veulen84 schreef:
xTitanic schreef:
Deze :') en dan nog wel van mijn mama.. ik was 15 ofzo :')

[ [url=m/JINRfc.png]Afbeelding[/url] ]


_O- _O- Wat voor bedrijf heeft jou moeder?

Oh, oeps, gaat het hier alleen maar om pakketten die je hebt gekregen op werk? dan hoort die hier niet :+

Sizzle

Berichten: 35759
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 20:49

Fotografie91 schreef:
Sizzle schreef:


Dat laatste is ook niet standaard hoor, ligt gewoon aan je soort contract (12 of 13 maanden) en al dan niet bonus regeling.
Ik vind een normaal 12 maanden contract eigenlijk nog het beste.


normaal gesproken hoor je op feestdagen toch echt wel dubbel betaald te worden in de horeca hebben ze de regeling dat het 150% is maar zeker wel meer dan je normale salaris.


Alleen als dat in je contract of cao staat.
Anders is het gewoon een regeling, net als vakantiegeld.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 22:53

Als ik dingen hier lees, heb ik (de jaren dat ik iets kreeg) toch wel geluk gehad. Heb al twee keer meegemaakt dat we in plaats van een kerstpakket in januari een groot personeelsfeest "gekregen" hebben.
Beide keren vanuit Groningen naar Amsterdam. Van de eerste keer vraag ik me eigenlijk nu af wat we gedaan hebben/waar we geweest zijn :? :o

Van dit jaar is het nog even afwachten, want ze zijn op het goede idee gekomen om de kerstpakketten per post te versturen. Vanaf woensdag zal DHL drie bezorgpogingen doen, terwijl ik alle drie de dagen op het werk zal zijn. Dan komt het zaterdag op een afhaalpunt te liggen, terwijl ik óók zaterdag moet werken en het dus noooooooit ga kunnen ophalen voordat die voor kerstavond dicht gaan. Doordacht ideetje dit! :j

Oh en jeugdsentimentje, alweer hele tijd geleden was ik mod voor een website. Stond onverwachts het admin-team op de stoep -of er was wel iets over gecommuniceerd, maar ik was het totaal vergeten-.
Ik reed toen op een handelsstal, beetje vervelende pony's temmen en weet nog dat ik die dag van een rotbeest (durf ik over die wel te zeggen) af was gevallen FINAAL in de modder. Helemaal doorweekt!
Dus kan me nog herinneren dat ik bij die mensen in huis zat op te warmen, net in droge kleren gehesen en m'n moeder belde, waar ik toen nog woonde; 'Ehm - Aniek, er staan hier 3 jongens voor de deur.'
Hadden wel een mooi, goedgevuld pakket verzorgd, dus het was wel een leuke verrassing. Daarmee alleen wel letterlijk veranderd van moderator naar moddereter :o

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:49

AniekR schreef:
Als ik dingen hier lees, heb ik (de jaren dat ik iets kreeg) toch wel geluk gehad. Heb al twee keer meegemaakt dat we in plaats van een kerstpakket in januari een groot personeelsfeest "gekregen" hebben.
Beide keren vanuit Groningen naar Amsterdam. Van de eerste keer vraag ik me eigenlijk nu af wat we gedaan hebben/waar we geweest zijn :? :o

Van dit jaar is het nog even afwachten, want ze zijn op het goede idee gekomen om de kerstpakketten per post te versturen. Vanaf woensdag zal DHL drie bezorgpogingen doen, terwijl ik alle drie de dagen op het werk zal zijn. Dan komt het zaterdag op een afhaalpunt te liggen, terwijl ik óók zaterdag moet werken en het dus noooooooit ga kunnen ophalen voordat die voor kerstavond dicht gaan. Doordacht ideetje dit! :j

Oh en jeugdsentimentje, alweer hele tijd geleden was ik mod voor een website. Stond onverwachts het admin-team op de stoep -of er was wel iets over gecommuniceerd, maar ik was het totaal vergeten-.
Ik reed toen op een handelsstal, beetje vervelende pony's temmen en weet nog dat ik die dag van een rotbeest (durf ik over die wel te zeggen) af was gevallen FINAAL in de modder. Helemaal doorweekt!
Dus kan me nog herinneren dat ik bij die mensen in huis zat op te warmen, net in droge kleren gehesen en m'n moeder belde, waar ik toen nog woonde; 'Ehm - Aniek, er staan hier 3 jongens voor de deur.'
Hadden wel een mooi, goedgevuld pakket verzorgd, dus het was wel een leuke verrassing. Daarmee alleen wel letterlijk veranderd van moderator naar moddereter :o



Gezien je naam in combinatie met het verhaal denk ik het verhaal te herkennen. Net voor mijn tijd geweest en daarna ook nooit meer herhaald. haha.

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 19:52

Een botox-bon en een voordeelagenda.... van het jaar ervoor.... -O-

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:05

TinGu schreef:
Een botox-bon en een voordeelagenda.... van het jaar ervoor.... -O-

Een botoxbon? Moet je daar iets in lezen?

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:33

Alwiene schreef:
AniekR schreef:
Als ik dingen hier lees, heb ik (de jaren dat ik iets kreeg) toch wel geluk gehad. Heb al twee keer meegemaakt dat we in plaats van een kerstpakket in januari een groot personeelsfeest "gekregen" hebben.
Beide keren vanuit Groningen naar Amsterdam. Van de eerste keer vraag ik me eigenlijk nu af wat we gedaan hebben/waar we geweest zijn :? :o

Van dit jaar is het nog even afwachten, want ze zijn op het goede idee gekomen om de kerstpakketten per post te versturen. Vanaf woensdag zal DHL drie bezorgpogingen doen, terwijl ik alle drie de dagen op het werk zal zijn. Dan komt het zaterdag op een afhaalpunt te liggen, terwijl ik óók zaterdag moet werken en het dus noooooooit ga kunnen ophalen voordat die voor kerstavond dicht gaan. Doordacht ideetje dit! :j

Oh en jeugdsentimentje, alweer hele tijd geleden was ik mod voor een website. Stond onverwachts het admin-team op de stoep -of er was wel iets over gecommuniceerd, maar ik was het totaal vergeten-.
Ik reed toen op een handelsstal, beetje vervelende pony's temmen en weet nog dat ik die dag van een rotbeest (durf ik over die wel te zeggen) af was gevallen FINAAL in de modder. Helemaal doorweekt!
Dus kan me nog herinneren dat ik bij die mensen in huis zat op te warmen, net in droge kleren gehesen en m'n moeder belde, waar ik toen nog woonde; 'Ehm - Aniek, er staan hier 3 jongens voor de deur.'
Hadden wel een mooi, goedgevuld pakket verzorgd, dus het was wel een leuke verrassing. Daarmee alleen wel letterlijk veranderd van moderator naar moddereter :o



Gezien je naam in combinatie met het verhaal denk ik het verhaal te herkennen. Net voor mijn tijd geweest en daarna ook nooit meer herhaald. haha.


Hahaha ik ook :wave: :D

Ik heb nooit echt een stom pakket gehad geloof ik, maar ben ook al snel blij :Y)

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:34

Fish_n_Chips schreef:
TinGu schreef:
Een botox-bon en een voordeelagenda.... van het jaar ervoor.... -O-

Een botoxbon? Moet je daar iets in lezen?


Haha, nee, het was korting op een botox-behandeling....