Ik heb mij pas na een aantal jaren aangemeld op bokt, omdat ik wat wilde meelezen in de huiskamer

Hier dus ook stille meelezer. Ik lees veel en af en toe reageer ik.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoppit schreef:0.18/dag, telt dat ook nog?
Hier ook van de hele reacties typen en vervolgens denken 'arguing on the internet...' *lama*
Ik lees graag drama's, that being: 'ik heb een probleem met makkelijke oplossing'- mensen dragen 423 oplossingen aan - 'ik doe er niets aan maar blijf wel miepen dat mijn manier niet werkt'
Plus ik heb ook wel eens op dingen gepost waarop al een paar keer dat topic gestorven is (ligt dat dan aan mij?!)
Dus ik vraag mij ook af wat er zo meteen gebeurt...
Danique schreef:Ik vind het echt humor dat sommige mensen zichzelf steevast een stille meelezer vinden met giga veel berichten. Ik reageer in vaste topics en soms in iets interessants maar niet in alles.

) en wis het weer ipv te posten
Anna_Leo schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel heel fijn dat ik alles zo kan bekijken en van plaatjes kan genieten zonder meteen een mening te moeten geven of iets te moeten zeggen
. Dus ook hier vooral zo eentje die in een hoekje alles volgt. Maar die dan wel heel af en toe wat piept. Af en toe dan. En in vaste topics waar ik in terecht ben gekomen. Maar verder gewoon lekker meelezend en kijkend. Bovendien gelooft toch niemand wat ik allemaal meemaak met mijn vzpaard
.