Confessions of a Stille Meelezer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:56

:wave:
Ik heb mij pas na een aantal jaren aangemeld op bokt, omdat ik wat wilde meelezen in de huiskamer ;)

Hier dus ook stille meelezer. Ik lees veel en af en toe reageer ik.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 23:59

Ik heb zo vaak in mijn Bokt-carrière een bericht getypt en hem vervolgens verwijderd omdat 'ik niks toevoeg aan het topic' :Y)

Bonjour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:00

258 posts in 13 jaar hoe stil kan je zijn? :D

Meelezer die heel soms onder dr steen vandaan komt :o

Vind het leuk om foto's te bekijken en soms even een topic als ik iets wil weten. Zit wel bijna elke dag even op bokt :j

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:01

Hoppit schreef:
0.18/dag, telt dat ook nog?
Hier ook van de hele reacties typen en vervolgens denken 'arguing on the internet...' *lama*
Ik lees graag drama's, that being: 'ik heb een probleem met makkelijke oplossing'- mensen dragen 423 oplossingen aan - 'ik doe er niets aan maar blijf wel miepen dat mijn manier niet werkt'
Plus ik heb ook wel eens op dingen gepost waarop al een paar keer dat topic gestorven is (ligt dat dan aan mij?! -O- )
Dus ik vraag mij ook af wat er zo meteen gebeurt...

Ja, dat idd! :j

@Lianne24 Irl heb ik er juist helemaal geen moeite mee om mijn mening te geven, levert juist vaak leuke gesprekken op. Op internet niet, dan moet er soms over zo'n beetje elk woord gevallen worden op een nare toon en dan heb ik geen zin meer om te reageren, zonde van m'n tijd. :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:15

Ik kan mezelf moeilijk een stille meelezer noemen maar ik garandeer je dat ik nog tien keer zoveel meer lees zonder iets toe te voegen :=

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:18

Al bijna 15 jaar ( :wow: ) lees ik dagelijks mee op bokt maar post zelden iets...
Maar heb wel mijn hubby via bokt ontmoet, zonder bokt hadden we elkaar nooit ontmoet ^&+ ( ook alweer bijna 10 jaar geleden...)

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:19

Wat een leuk topic.
Ik lees ook veel meer dan ik post, maar dit is toch wel een post waard :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:19

Biscuitje schreef:
Ik heb zo vaak in mijn Bokt-carrière een bericht getypt en hem vervolgens verwijderd omdat 'ik niks toevoeg aan het topic' :Y)

Herkenbaar := ik heb meer gewist dan gepost.. En dan nog zou ik willen dat ik in sommige gevallen nooit op "versturen" had gedrukt :')

SincereQ

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:30

Ik kijk bijna dagelijks wel even op bokt en vind het heerlijk om stevige discussies mee te lezen. De behoefte om te reageren ontbreekt alleen vaak :))
Laatste keer dat ik mijn duidelijke mening ergens over gaf, werden mijn berichten verwijderd op verzoek van desbetreffende ts. Niet echt motiverend om te blijven reageren dan.

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 00:32

Wat leuk om jullie allemaal te "ontmoeten" in dit topic! Ik vind het erg leuk dat zowel mensen met 0.05 post per dag als meer dan 10 posts per dag zich hier als SMs melden :) moet je nagaan hoeveel uren we met zijn allen hier lezend doorbrengen :wow:

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:21

haha ik vraag mij of hoeveel mensen net zoals ik eerst jaren zich niet eens hebben aangemeld?

Ik heb zelf al vanaf 2009 meegelezen, maar niet aangemeld. Ik wilde toch alleen meelezen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:32

Biscuitje schreef:

Ja dit haha! Ik lees ook zoveel mee en post maar heel af en toe nog wat. Ik weet het vaak niet goed te verwoorden, dus ik verwijder het vaak ook weer. :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:32

Danique schreef:
Ik vind het echt humor dat sommige mensen zichzelf steevast een stille meelezer vinden met giga veel berichten. Ik reageer in vaste topics en soms in iets interessants maar niet in alles.

Ik herken ook heel veel mensen wel :))

Hier geen standaard stille meelezer, wel iemand die al veel minder post dan dat ze heeft gedaan. Zeker op de paardenfora.

Als mod ging mijn berichtenaantal wel gigantisch snel omhoog. Vraag mij altijd af hoe de mensen die nooit mod zijn geweest toch zoveel berichten kunnen hebben :+ _O-

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:38

Schuldig! :wave:
Ik lees gewoon graag zonder me ergens mee te bemoeien.

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:39

Biscuitje schreef:

Precies dit inderdaad. Hier dus ook een meelezer :)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:40

Wat leuk dit, dus toch nog veel meer bokkers op bokt dan men denkt.

Overigens ken ik de opmerking ook..." je hebt maar zoveel(lees weinig) post, dus wat weet jij nu, of wat wil jij nu, of heb je speciaal voor dit topic een account aan gemaakt....
Motiveert dan ook niet echt om mee te praten voor deze bokkers als ze dit lezen..

Bokt is best wel dominant en als je een afwijkende mening hebt dan krijg je ind een clubje achter je aan die elke post in zo een topic volledig uit elkaar haalt en gehakt van je maken, je gaan stereotypen en dan heb je ook zo iets, laat maar..ineens heb je zelfs veteminnende bokkers in andere topic op je nek :D

De meelezers hebben vaak juist een allround mening omdat ze echt lezen en overal lezen en hierdoor juist ook veel opsteken en juist wel weten!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:46

Hier nog eentje :wave:

Ik lees zo'n beetje overal wel mee, maar reageer bijna niet. Ik krijg mijn reacties niet goed verwoord. Typ vaak lappen tekst, lees het na (voor de taalgoeroe's :o ) en wis het weer ipv te posten :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:47

Anna_Leo schreef:
Ik vind het eigenlijk ook wel heel fijn dat ik alles zo kan bekijken en van plaatjes kan genieten zonder meteen een mening te moeten geven of iets te moeten zeggen :)

Dat is nou net het grote voordeel van Bokt boven real life. Daar is het vaak "Zeg jij nou ook eens wat" en ik ben nou eenmaal niet zo'n prater die vind dat ie altijd wat heeft toe te voegen :o . Dus ook hier vooral zo eentje die in een hoekje alles volgt. Maar die dan wel heel af en toe wat piept. Af en toe dan. En in vaste topics waar ik in terecht ben gekomen. Maar verder gewoon lekker meelezend en kijkend. Bovendien gelooft toch niemand wat ik allemaal meemaak met mijn vzpaard -O- .

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:48

ahh ik herken mij zelf hier zo in!
Heel af en toe kan ik me niet inhouden en moet er wel wat uit, haha.
terwijl ik in het echte leven juist ontzettend van het discussiëren ben :o

edit: wow maar 317 berichten in 5 jaar

boris_rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:59

Ik kruip ook onder mijn steen vandaan.... :Y)

Dit is bericht nummer 38 in 9,5 jaar tijd :')

Ik ben op bokt begonnen om meer te leren over paarden houden/verzorgen e.d. Inmiddels ben ik zo'n 5 jaar aan eigen paarden verder en vind ik het nog steeds leuk om mee te lezen (gemiddeld zo'n 2 uur per dag, lekker op m'n mobiel als ik me verveel, of in de pauze op werk). Heel af en toe plaats ik een tip maar meestal zijn dat juist op de niet paarden onderwerpen zoals Huis/Tuin/Techniek of Leven zonder Paarden. Geen idee waarom ik weinig reacties plaats. Vaak is het meeste al gezegd of heb ik geen zin om mijn mening uitgebreid te verdedigen en onderbouwen op papier omdat mensen denken dat ik zomaar wat op internet plemp. @Indestal heel herkenbaar wat jij zegt dus.
Het lijkt me ook soms lastig om als nieuwe binnen te komen, maar misschien moet ik eens een foto voorstel topic openen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:19

Ik zit elke dag wel enkele uren mee te lezen op Bokt.. maar reageren.. nee dat is meer voor anderen.. Ik heb zelfs pas na een paar jaar meelezen besloten een account aan te maken hihihi

Inmiddels rijd ik al meer dan 20 jaar geen paard meer, maar mijn kennis over paarden en paardrijden is nu wel groter dan toen :-)

Jadybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:22

Ben ook meer meelezer. Wat ik wel eens mis is de like button. Dan lees ik ik zinnige opmerking of tip en dat zou ik willen aangeven . Als ik reageer, heb ik wel het hele topic gelezen zodat ik geen antwoord plaats dat mensen al geplaatst hebben.

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:31

Hier ook :+ , vroeger wel heel veel meegetikt maar de laatste (10?!) jaar lees ik alleen af en toe mee :-)

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:34

Ik weet niet of ik op dit moment onder de categorie stille meelezer val...
Heb t idee dat ik de laatste tijd iets actiever ben maar lees veel meer dan ik reageer

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 10:41

Ik meld mij ook,met mn 130 berichten in 11 jaar ben ik ook wel een stille meelezer. *\%/*