In Nederland zijn we volgens mij niet zo heel klein, overgrootoma kwam hier niet vandaan en als ik mijn familie moet geloven was die 1.40 ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fenrir schreef:Ayasha schreef:Ik stop met lezen hier. 1.60 en groter is niet klein. Is gewoon een normale lengte.
Zeg dat tegen Nederlanders waar de gemiddelde lengte van nde vrouw tegenwoordig ong. 170 is en alles meer dan 5 cm daaronder dus gewoon onder klein wordt geschaard
met paardrijbroeken pas ik in een 32/34 en die zijn ook korter. Wat ik wel heel vaak hoor is dat het "gek" is dat ik klassiek kan zingen. Mensen verwachten vaak niet zo'n geluid uit zo'n klein dun poppetje. Toch altijd erg leuk om de reacties dan te zien haha
.
.
Robynn schreef:Set_Elkol schreef:[ [url=m/Xwepdb.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben 1,58 en er heel blij meedate altijd mannen van minimaal 1,90 en mijn langste ex was 2,08, heerlijk vind ik dat!
Jaaaa! Ik wou je taggen!![]()
Maar bedacht mij toen dat ik teveel op facebook zit![]()
Mijn man is trouwens 1.89 en ik val dan ook absoluut niet op kleine mannen
[ [url=m/MCp4Ju.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op mijn D pony merrie van 1.48
[ [url=m/MUixRh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naast het paard van Set_Elkol en mijn veulen op de voorgrond
.
Meliaforever schreef:Ik tik net niet de 1.60 aan. Standaard jonger geschat, te lange broeken/rokken. Je wordt claustrofobisch tussen een groep mensen.
Het voordeel is wel dat je altijd hoge hakken aan kunt doen en bijna elke man is groter dan jou.

38-39