Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:55

mememe schreef:
Ik ga dus voor het eerst eten bij schoonouders, ja ja jaaaarenlang vrijgezel geweest. Dus tjah zenuwen gieren, want ja ik moet en zal wat leuks aan trekken :o :o
Maar nu komen de problemen:
> welk jurkje kan ik aan, want ik lijk altijd zwanger als ik een jurkje aan trek :(
> Wat voor schoenen moet ik er dan onder aan doen? (hakken kan niet want vriend en ik schelen maar 1 of 2 cm O:) )
> Ik heb weinig voorgevel, maar wel een aanwezig achterwerk
> En ik ben lang, dus het jurkje moet ook weer niet te kort

Kortom drama, misschien bokkers die iets weten? :) :o

Zie jurkje hierboven valt echt heel mooi :j (ik werk niet voor het bedrijf hahaha gewoon erg blij met deze aankoop)

UMayDream

Berichten: 8959
Geregistreerd: 31-03-10
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:11

Wat komen hier onwijs leuke jurkjes voorbij! En die onesies zijn echt fantastisch :))

@mememe, misschien een mooi broek pak ipv jurkje? Of een zwarte skinny, met truitje met blote schouders en een elegante ketting? Ik zou er dan leuke platte schoenen bij doen zoals ballerina's als je echt geen hakken wil - maar persoonlijk zou ik lekker voor die hakken gaan ook al ben je dan langer als je vriend :D

Ik heb 2 jaar geleden een kerstjurk van Jane Norman gekocht waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben. <3 Zwart, open rug, en vanaf het borstbeen is 'ie van doorzichtig kant.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door UMayDream op 14-11-16 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:17

Mememe hoe valt zo'n skaterdress bij je? Daar hebben ze ook gewoon mooie, nette varianten van :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41886
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:27

Ik vier kerst niet, dus geen nieuwe kerstjurk ;(.

Afbeelding

Vorig jaar had ik deze jurk aan :).
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 14-11-16 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:33

Alleen een foto van een shoot, dit was vorig jaar mijn kerstjurkje! Ook voor het eerst bij schoonouders gegeten haha :)
Hij was wel vrij kort, maar ik ben lang (en durf toch wel te zeggen slank) dat het wel ging :)
Afbeelding

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:03

Bedankt dames ook ik ben erg benieuwd hoe het bevalt. :j

1) Ik wil deze truien het liefst iets ruimer en zou daarom voor 40/42 gaan.

2) Je kunt ook beide maten bestellen? Natuurlijk laat ik het weten. :)

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 18:12


mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:17

@Umaydream . ik wil eigenlijk heel graag eens een jurkje, wil me ook eens een beetje vrouwelijk voelen O:) .. Maar rokjes heb ik wel aan, maar dan zit ik alsnog met schoenen en wat ik er boven aan moet doen. Het liefst wel platte schoenen, want ik vind dat zo’n raar gezicht als ik boven hem uit steek :') ..
@_dreamer.. zie veel A-lijnen in dat segment en dat benadrukt bij mij teveel. Als ik meer voorgevel had gehad dan was het minder een probleem geweest :+ ..
Moet nog meer even goed nadenken, niet dat hun heel fancy enzo doen met kerst(dat heb ik al even gepeild). Maar met kerst wil ik er toch net even beter uitzien dan als ik gewoon bij hun kom eten.

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:42

Aan deze tips heb ik onwijs veel gehad: http://www.dressesonly.nl/figuuranalyse. Ik heb juist een grote boezem en uberhaupt nogal groot maar door die website weet ik wel welke type jurk bij het beste staat.

Es_ther

Berichten: 18728
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:43

Ik wil een jurkje die ik ook na kerst aankan. Zag nog niet echt wat leuke hangen,ben klein en heb geen maatje 34 helaas :').

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:51

Happy16 schreef:
Leuk topic :D

Ik trek deze denk ik aan, hoewel het niet echt een kerstkleur is. Dus misschien schuif ik hem door naar oud en nieuw :+
[ [url=m/6gkvEe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is leuk! Waar komt die vandaan?

puppy1128

Berichten: 5023
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:52

Ik heb ws eerst een rijbroek aan en daarna een joggingbroek. :+

Voor de rest geen idee. :')

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:30

Ik draag een simpel zwart jurkje om te uiteten en erna thuis m'n onesie aan.

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:33

xFioon schreef:
Happy16 schreef:
Leuk topic :D

Ik trek deze denk ik aan, hoewel het niet echt een kerstkleur is. Dus misschien schuif ik hem door naar oud en nieuw :+
[ [url=m/6gkvEe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is leuk! Waar komt die vandaan?


Ohh helemaal vergeten te reageren, sorry!
Hij komt bij de H&M vandaan, heb hem vorig jaar gekocht een paar dagen na kerst...

Anoniem

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:47

Het liefst gewoon mijn rijbroek en naderhand m'n joggingbroek met dikke trui... {:) maar zal er wederom niet onderuit komen om de deur uit te gaan en zal dan hoogstwaarschijnlijk een jurkje of rok dragen. Wil eigenlijk gewoon overslaan... vroeger vond ik kerst geweldig, nu denk ik: zo snel mogelijk voorbij aub.

Kalab

Berichten: 175
Geregistreerd: 15-11-16

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:50

Ik heb op eerste Kerstdag hoogstwaarschijnlijk mijn werkkleding aan en als het meezit kan ik tweede Kerstdag een leuk jurkje aan. :)

Nynkster

Berichten: 5335
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:57

Komen leuke dingen voorbij zeg!!

Ik moet misschien ook maar eens netjes... Vierde tot nu toe kerst elk jaar thuis maar dit jaar heb ik ook schoonouders :Y)

Zal waarschijnlijk niet veel meer worden dan een net blousje.. Ben niet zo van de jurkjes :o

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:59

Wat een prachtige jurken komen hier voorbij! Ik heb geen flauw idee wat ik aan zal trekken... Ik moet dit jaar ook voor het eerst naar de schoonouders, maar wil niet over of underdressed komen. Ik wilde eigenlijk eerst even bij mijn vriend vissen wat de standaards zijn, :') :Y)

BloemBloem

Berichten: 16621
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:01

Mijn pyjama :D *\o/* Heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Geen verplichtingen dit jaar op 2e kerstdag, alleen de 1e, maar dan
gaan we traditie getrouw naar de Efteling, dus dat wordt gewoon wat warms.

Haat aan al dat opgedirkte gedoe :o := :))

Anoniem

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:08

Ik heb zo'n hekel aan die verplichte 'familie-nummers'... We zijn een paar jaar geleden 'gevlucht' naar Maastricht met kerst en dat was eigenlijk wel heel fijn. Nu wil ik eigenlijk in mijn oversized trui en joggingbroek hier blijven bij de paarden en honden... maar zal er helaas niet aan ontkomen ben ik bang.

lor1_1984

Berichten: 12078
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:38

Ik heb het een paar jaar gewoon vertikt, ben toen 1x 'ontvoerd' door mijn familie en heb daarna gezegd 'jongens flik me dit nooit weer, als ik geen zin heb in kerst dan wil ik niet gedwongen worden'.
Nu ga ik niet te ver weg ivm mijn katten en de debielen die bommen lijken af te steken buiten, dan zit ik niet lekker dus ik blijf liever in de buurt en aangezien mijn familie op minimaal 1,5u reistijd zit (met kerst verder) en ik dan verplicht met m'n zusje opgescheept zit waar ik geen contact mee heb en wil hebben ga ik dus niet naar mijn familie.
Ik maak het voor mezelf gezellig en ga half december naar het sinterkerstgala vd woonvorm en wsl op 1e kerstdag naar het kerstdiner, daarnaast nog ff overleggen met een vriendin of we samen wat gaan doen met kerst en anders lekker bankhangen in m'n comfi kloffie.

magda_90
Berichten: 32285
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 20:01

magda_90 schreef:
Ik heb deze besteld in het zwart: http://www.bonprix.nl/product/jurk-zwar ... nt-971067/. Kijken of ie leuk zit.

Zit prima! Nu nog een bijpassende omslagdoek, sjaal oid. Iemand wellicht een suggestie?

Ook deze in rood en zwart, maar volgens mij is dat achteraf toch niets: http://www.bonprix.nl/product/jurk-bord ... 6299#image.

Ik heb te grote borsten hiervoor. :=

En :+
http://www.bonprix.nl/product/trui-petr ... 7986#image
http://www.bonprix.nl/product/trui-petr ... le_ada_ptp

So cute! <3 Ze zitten echt lekker. Ik heb een maatje groter genomen en dat was een goede keuze, zit ruim maar niet slobbezakruim.

Anoniem

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:17

Deze heb ik net binnen van bonprix!Afbeelding
Erg blij mee!
Daarnaast heb ik nog een kersttrui :D

marie83
Berichten: 336
Geregistreerd: 19-01-05

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 23:29

Ik ben 26 december uitgerekend van ons eerste kindje. Heb gisteren lang staan twijfelen met een heel mooi positie jurkje aan van Noppies a 89,- http://www.elliashop.com/images/product ... _blauw.jpg , maar toch maar niet gedaan... Dus waarschijnlijk ook een jogging broek met losse trui :)

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 17:08