Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Junia schreef:Grandioos topic!!! Mijn nieuwe favoriet hahaha.
Hier een paar van mij:
1. Ik peuter in mijn neus als niemand kijkt
2. Ik hars mijn bovenlip
3. Ik noem mijn 4 katten alleen bij hun echte naam als we bezoek hebben.Ze hebben ieder minstens 6 koosnaampjes. Die naampjes variëren van schattig tot een beetje raar tot ronduit beleledigend (onze jongste poes noem ik regelmatig De Pleurislijer)
4. Als ik me verveel moet mijn man de katten nadoen en dan moet ik raden welke hij nadoet en krijg ik de slappe lach
dewilderoos schreef:Junia schreef:
4. Als ik me verveel moet mijn man de katten nadoen en dan moet ik raden welke hij nadoet en krijg ik de slappe lach
hahahahaha!
Ik vraag mij echt af bij nummer 4 hoe je man dat dan van jou moet doen..![]()
![]()
You made my day! Kom niet meer bij!
Flowery schreef:Joolien schreef:Lol fish
Ik heb er nog eentje, stiekem ben ik erg fan van Toddlers and Tiara's.
Oh ik ook!Maar ik ben sowieso gek op tv programma's over andere "wereldjes" dan waar ik in leef. Ik kan ook genieten van Gypsy weddings en Breaking Amish
plutolover schreef:hier nog een geheimpje
Dat ik het niet leuk vind dat al m'n vriendinnen zwanger worden en of kinderen krijgen. En ik nu het gevoel heb dat ik straks geen vriendinnen meer heb. of dat ik straks maar na hun mag komen steeds omdat hun kinderen heb ik niet dus makkelijker na hun kan gaan.En dan hele dag met kind op pad.
.(ik heb totaal geen kinderwens, en heb echt zo iets van wat moet je met een kind)
Ik wil niemand voor de neus stoten hoor! Dat hun die wensen wel hebben vind ik prima en ik gun het ze ook zeker.