Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 07:43

geweldig topic. ik heb er ook een paar.

1. toen ik voor eerst deed, dacht ik ik voel hem niet eens. dus mijn eerste keer was niet zo heel spannend.
2. ik slaap gerust in een boxershort van me vriend, tevens slaap ik ook in zijn shirts.
3. als ik snachts mijn kussen kwijt ben, jat ik die van me vriend. (die slaapt gewoon door). Tevens jat ik ook vaak dekens
4. als ik klaar ben met douchen, kruip ik het liefst (wel afgedroogd, en handoek om) me bed in voor 10 min
5.praat ik in me slaap.
6.kan ik niet tegen gillende kinderen.

5.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:04

Ik heb er nog eentje :)) ik ben echt dol op cheese dippers en ik zorg altijd dat er een beetje smeerkaas overblijft in het bakje zodat ik dat op kan likken :o Openbaar schep ik het eruit met mijn vinger maar thuis lik ik het bakje gewoon uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:54

Omg zoveel herkenbare dingen hier _O-

Ok ik doe ook een duit in het zakje.

1. eigenlijk vind ik wildplassen best wel prettig (wat nog wel eens voorkomt bij stormchasen :P )
2. Ik ben DOL op het uitknijpen van puisten en mee-eters, het liefst bij mijn vriend.
3. Ik heb wel eens een australier op zijn bek gepakt, puur omdat ik het stoer vond dat ie australisch was. Vond ie niet zo leuk :')
4. Ik ben stiekem wel internetverslaafd, en dan vooral Bokt en Facebook.
5. Eigenlijk houd ik echt ontzettend veel van Klaaz(naaktkat), en ben ik als de dood om hem kwijt te raken.
6. Max Verstappen is mijn 'wildcard'. (vriendlief en ik hebben een wildcard, dat als je die persoon tegen komt, je vrijbrief hebt om er mee te doen wat je wilt :P ).

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:06

Poeh, ik kom een boel herkenbare dingen tegen :')

-Ik maak ook verhaaltjes in mijn hoofd voordat ik in slaap val, anders slaap ik niet.
-zeker eenmaal per nacht eruit moet om te plassen haha!
- Ik altijd even extra omkijk naar mijn motor als ik ervan weg loop.
- Ik diezelfde motor ALTIJD in het zicht moet hebben, anders wordt ik gestrest.
- Als ik bij mijn paard aankom, hij mij altijd een kusje moet geven. Anders beginnen we niet goed haha!
- Minimaal eens per week curry moet eten.
- Ik ook mijn snotjes op eet en losse velletjes langs mijn nagels eraf trek en die net zo hard doorslik. Mijn vader heeft dezelfde tic alleen die spuugt ze uit. Random. Dus dat velletje vliegt ergens heen en dat vind ik ZO ranzig..
- Ik leef het liefst in de prehistorie... Survivallen vind ik dus echt geweldig.
- Ik een romantische vriendschap heb met een maatje van me en we allebei geen behoefte hebben aan een relatie met elkaar, maar ondertussen gedragen we ons wel alsof we een relatie hebben.. Hoezo bindingsangst hahaha :')
- Ik eigenlijk een hekel heb aan (het zitten in een groepje) vrouwen. Zoveel vriendinnen heb ik niet en ze zitten gelukkig ook nooit bij elkaar, maar ik kan niet tegen dat kippenhok-effect wat dan gecreëerd word. Achterbaksheid, geroddel.. Doe mij maar mannen!
- Ik altijd goedemorgen en slaap lekker zeg tegen een vriend van me. Dat gaat al 2 jaar zo en soms praten we een week niet maar zeggen we wel goedemorgen en slaap lekker tegen elkaar :') Grappig gezicht in een app gesprek: Mogguh, trustuh, mogguh, trustuh. En dat een week lang hahaha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:07

Ik weet ook nog wel een paar:
- op mijn vorige stal was de wc binnenin de boerderij, dat vond ik vaak teveel moeite want mijn laarzen moesten dan uit. Dus plaste ik dan wel eens bij mijn paard in de stal. Toen hij nog hengst was begon hij dan altijd spontaan te flemen, beetje ongemakkelijk :')
- soms als ze van mijn werk bellen of ik extra kan werken, zorg ik dat ik dan wat anders gepland heb zodat ik niet kan :o
- als mijn vriend wat vertelt en ik bijvoorbeeld tegelijkertijd TV aan het kijken ben, neem ik totaal niet in mee op wat hij zegt dus dan zeg ik vaak maar iets van 'oh ja'. Ik hoop dan altijd maar dat hij niet vraagt of ik wil herhalen wat hij zei :))

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:29

Ik steel kledingstukken van dates/vriendjes. M'n halve kast ligt vol met sokken, tshirts en boxers van heren die de afgelopen jaren voorbij gekomen zijn. Laatste keer een vest, die heb ik na 4 week toch maar weer terug gegeven...

Ik slaap met een knuffel. Al schaam ik me daar niet meer voor, Beer blijft.

Ik heb een blaasprobleem, als ik nodig moet plassen, dan moet ik ook echt nú. Heb na het stappen met het terug lopen naar huis het wel eens half in m'n broek gedaan. :oo (Daar schaam ik me echt voor, voel me net een omaatje van 80 die luiers moet dan)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:32

Ik heb er ook wel een paar!

- Ik ben bang in het donker, dus ik slaap altijd met een lampje aan

- Ik noem mezelf altijd "mama" tegenover mijn katten, mijn vriend vind het verschrikkelijk maar mijn moeder speelt erg leuk mee en noemt haarzelf oma bij mijn katten :+

- Veel mensen in mijn familie hebben ADHD/ADD en ik wil geen diagnose, maar stiekem weet ik zeker dat ik ADHD heb. Ik wil gewoon geen labeltje

- Voor het slapen moét ik 2 keer plassen met 5 minuten ertussen omdat ik anders snachts mijn bed uit moet om te plassen, zit tussen mijn oren maar het werkt :')

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:41

Als ik in het bos loop met de honden, denk ik vaak dat ik ooit een keer een lijk zal vinden. :(
Dat komt door de detective series die ik graag kijk waar het vaak gebeurt dat een wandelaar het lijk vindt.
En hier in de omgeving is in de afgelopen jaren 2 x een lijk gevonden in het bos door wandelaars.
Dus ik zorg dat ik altijd mijn telefoon bij me heb.
Dat doet iedereen natuurlijk, maar bij mij gaat het erom dat ik de politie kan bellen op de dag dat het mij overkomt. :o

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:54

Ik heb er nog eentje.. ik deed ooit vrijwilligerswerk op een stal en ik liep er al een tijdje. Omdat ik er al een tijdje liep vond ik dat ik hoorde te weten waar de WC was (was ergens in het naastgelegen woonhuis, maar waar precies? Niet ergens in het deel waar ik ooit was geweest iig) maar dat wist ik dus niet. Ik durfde het niet te vragen omdat ik daar al een beetje gepest/belachelijk gemaakt werd steeds, dus uiteindelijk heb ik het op de mesthoop gedaan.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:01

Lol fish :P

Ik heb er nog eentje, stiekem ben ik erg fan van Toddlers and Tiara's. :')

dewilderoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:08

Junia schreef:
Grandioos topic!!! Mijn nieuwe favoriet hahaha.
Hier een paar van mij:

1. Ik peuter in mijn neus als niemand kijkt
2. Ik hars mijn bovenlip
3. Ik noem mijn 4 katten alleen bij hun echte naam als we bezoek hebben.Ze hebben ieder minstens 6 koosnaampjes. Die naampjes variëren van schattig tot een beetje raar tot ronduit beleledigend (onze jongste poes noem ik regelmatig De Pleurislijer)
4. Als ik me verveel moet mijn man de katten nadoen en dan moet ik raden welke hij nadoet en krijg ik de slappe lach

hahahahaha!
Ik vraag mij echt af bij nummer 4 hoe je man dat dan van jou moet doen.. :+ :+
You made my day! Kom niet meer bij!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:19

dewilderoos schreef:
Junia schreef:

4. Als ik me verveel moet mijn man de katten nadoen en dan moet ik raden welke hij nadoet en krijg ik de slappe lach

hahahahaha!
Ik vraag mij echt af bij nummer 4 hoe je man dat dan van jou moet doen.. :+ :+
You made my day! Kom niet meer bij!

Nou, ze hebben best typische gezichtsuitdrukkingen. Of een bepaalde opvallende slaaphouding die ze regelmatig aannemen, dat soort dingen. Mijn man is ook echt een natuurtalent in het nadoen daarvan, ik moet zelfs al lachen als ik eraan denk hahaha!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:57

Joolien schreef:

Oh ik ook! :+ Maar ik ben sowieso gek op tv programma's over andere "wereldjes" dan waar ik in leef. Ik kan ook genieten van Gypsy weddings en Breaking Amish :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:04

Flowery schreef:
Joolien schreef:

Oh ik ook! :+ Maar ik ben sowieso gek op tv programma's over andere "wereldjes" dan waar ik in leef. Ik kan ook genieten van Gypsy weddings en Breaking Amish :P

Ik ook van Gypsy maar Amish ben ik wel een beetje op uitgekeken. Dat lijkt wel iets teveel in scene gezet :P

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:04

Ik ben heel erg bang in het donker. Als ik 's avonds laat thuis kom en naar bed ga, ren ik altijd als een idioot de trap op nadat ik met mijn voet het licht heb uitgedaan (de knop zit langs de trap), en ik vlieg gelijk naar de lichtknop in mijn kamer. Dan ben ik pas echt helemaal veilig (en buiten adem) :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:27

Hahaha Junia! Ook ik lag helemaal dubbel om je man die de katten na moet doen :')
Wij hebben ook 2 katten waarvan 1 zo ongeveer net zo goed luistert als een hond: hij komt als je hem roept (ook als dat 300 keer achter elkaar is) hij mauwt op commando (en houd ook op met mauwen op commando) en hij apporteert propjes papier.
Mijn kleine geheimpje is dus,dat als ik me verveel of alleen voel, ik die kat tot in den treure dingen voor mij laat doen of tegen me laat mauwen zodat ik een soort monoloog kan voeren met de kat als antwoord.
'Poes, zeg jij dan wat ik aan moet'
'Mauw'
'Nee,die zit nog in de was'
'Mauw'
'Maar,die staat niet bij m'n broek' ...

Verder...
Als ik 's middags even alleen thuis ben,installeer ik me voor de tv met een monotoon saai programma op national geographic. Om vervolgens na 5 minuten knikkebollen in slaap te vallen.
Als mijn vriend dan thuis komt,word ik wakker van het geluid van de sleutel in het slot. Dan schiet ik overeind en doe ik alsof ik tv zat te kijken :o

Ik heb 's ochtends een vast ritueel, als daar iets in mis gaat (bijv. de pindakaas is op,terwijl ik dat al jaren op brood eet) dan krijg ik een ochtendhumeur.
Ook zet ik elke ochtend het RTLnieuws aan en laat die een uur herhalen. Ik blijf dat hele uur kijken en pas daarna ga ik kleren zoeken om aan te trekken.

Als ik een glas water tap uit de kraan (nooit in een mok!) moet ik eerst het glas twee of drie keer half vullen,leeggooien, vullen, leeggooien en daarna pas helemaal vullen. Het laatste slokje gooi ik ook altijd weg.

Als ik buiten langs een raam loop,kijk ik vaak in de weerspiegeling hoe lang mijn haar is :+
Het is tot halverwege mijn rug,maar omdat het bij mij altijd achter mijn schouders valt,zie ik het nooit van de voorkant. Voor mijn gevoel word mijn haar dus nooit langer. Als ik dan van de zijkant in een raam kijk ben ik altijd verbaast hoe lang het is.

Tussen de middag heb ik nooit zin in brood en neem ik eigenlijk altijd iets warms. Eten van de dag ervoor of ik maak rustig een portie pasta of een pizza :')

Ik ben vrij handig met een tondeuse en doe voor verschillende vrienden hun haar. 1 keer heb ik per ongeluk een hap teveel geschoren bij het nekhaar en het nooit durven zeggen. In de hoop dat het maar gauw bij zou groeien O:)

Soms spreek ik heel enthousiast af met een vriendin voor volgende week. Bij het maken van de afspraak heb ik er dan heel veel zin in. En als de dag aanbreekt is het altijd op een dag dat ik niet lekker ben of me moe voel,en meestal zeg ik dan af :=
Gelukkig heb ik voor de rest alleen maar mannen als vrienden en dat is anders :Y)

Oeh. Ik heb er heel veel. Zou er nog 10 op kunnen noemen.
Nog 1 dan.

Vroeger toen ik en een vriendinnetje 13 waren,hadden we verzorgpaarden op een boerderij 8 km fietsen van ons vandaan.
We zijn een keer 's nachts uit huis geslopen omdat het ons zo spannend leek om in het donker naar de paarden te gaan,alle stallen uit te mesten voor de boer. Dat wanneer hij wakker werd,alles al gedaan was *\o/*
Wij dat hele eind in het pikkedonker om 3u 's nachts daarheen gefietst. Heel zachtjes onze fietsen bij het hek gezet.
Doen heel zacht de staldeur open en lopen naar binnen... begint er ineens keihard een alarm te loeien!! :oo
Wij schrokken zo erg dat we heel hard weg zijn gerent in de richting van het bosje,de deur van het gebouw nog open,onze fietsen tegen het hek.
Uren hebben wij ons in het bos verstopt,er van overtuigt dat de politie ons aan het zoeken was. Pas toen het licht werd durfden we naar onze fiets te rennen en zijn we keihard naar huis gefietst en in bed gaan liggen. (Half verwachtend dat de politie dan wel aan de deur zou komen)
We hebben er nooit wat over gehoord van die boer, en ons altijd afgevraagd of er ook een camera hing of onze fietsen niet gezien had?
Krijg nog buikpijn als ik aan die nacht denk en hoe bang we waren in dat bos :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:33

Dit topic is echt genieten. Ik heb er te veel, dus reageer later even uitgebreid.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:05

Toen ik 5 was, heb ik een kikker vermoord.
Met een stok, en vervolgens in de vijver gegooid.

Ik ving muizen met de hand, en nam ze mee naar binnen.

Heb een slakken kwekerij gehad in emmers met deksels met gaatjes er in. Was met 30 begonnen en na een half jaar flink voeren met sla en rommel hadden we er ineens meer als 200.
Uiteraard heb ik die bij de buurman vrijgelaten. :')

Ik slaap als ik alleen slaap, met een knuffel genaamd Plientje. En als ik niet alleen slaap, dan is plientje overbodig. (arme plientje)

Ik heb mega veel kritiek op andere weggebruikers. Of ik nu auto rijd, fiets, of in de bus zit.

Neuspeuter.

Praat in mijzelf.

Schrik me bijna dagelijks dood bij het konijnenhok, dat er een kikker uit de bossen komt springen. Das denk ik wraak van de eerste zin... JAP.

Als ik eenden zie, moet ik een eend na doen, en als ik ganzen zie moet ik "GAANS GAANS" zeggen op demanier hoe ze gakken.

Huppel op een vrolijk moment door de kamer heen.

Stofzuigen, dwijlen en huishouden doe ik al dansend. (Youtube waardig, daarom altijd wanneer ik alleen ben)

Kom tot rust, tijden paardenstallen uit mesten. (Hoe bedenk je het??)

Ben een x, tijdens ruzie met ex, tijdens het smsen, met mijn bakkes tegen een lantaarnpaal aan gelopen en heeel droog gezegd: "Stond ie er gisteren ook al?"

Laat regelmatig dingen vallen in de winkel, en staar dan chagrijnig omhoog, alsof ik wil zeggen "Serieus...?? Als de heer daarboven grappig wil zijn, mij er voor uit pikken?"

Chocolade balonnen kommetjes gemaakt, met hete chocolade, gedipt in de balonnen, (2 overigens) naar voren gelopen in de kamer en 2 goede knallen gehoord, eerst naar buiten kijken of er geen auto's een ongeluk hadden... vervolgens de keuken in lopen en zien dat je de hele keuken mag gaan schoonmaken, omdat de ballonnen en hete chocolade geen succes bleken te zijn.

Heel vaak verschillende sokken aan trek omdat ik te lui ben om ze in paren te zoeken.

Naar tienerfilms kijk.

Verslaafd ben aan chips, frituur en bami. (en maar 59 kg blijven wegen)

En ook hier een Funda verslaving. Máár met een doel.

En ik eigenlijk niet meer weet, of ik wel kinderen wil of niet.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:12

- Ik heb laatst 's nachts, toen mijn kat alweer voor de 100ste keer met een levende kikker thuiskwam, het beest uit frustratie door de wc gespoeld (de kikker, niet de kat)

- Ik doe 's middags vaak dutjes, en als mijn vriend dan thuiskomt spring ik op en doe ik snel alsof ik de slaapkamer aan het opruimen was.

- Ik kijk graag Pokémon.

- Ik ben echt een vreselijk mormel als ik aan het autorijden ben, ik scheld echt iedereen uit en word heel boos. Om vervolgens meteen daarna weer mee te zingen met een liedje op de radio.

- Als mijn vriend er niet is hou ik hele verhalen tegen mijn kat, die me dan vragend aankijkt omdat hij wel doorheeft dat ik het tegen hem heb, maar niet weet wat ik nou van hem wil.

- Ik heb een hekel aan feestjes.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:14

hier nog een geheimpje

Dat ik het niet leuk vind dat al m'n vriendinnen zwanger worden en of kinderen krijgen. En ik nu het gevoel heb dat ik straks geen vriendinnen meer heb. of dat ik straks maar na hun mag komen steeds omdat hun kinderen heb ik niet dus makkelijker na hun kan gaan.En dan hele dag met kind op pad.

.(ik heb totaal geen kinderwens, en heb echt zo iets van wat moet je met een kind)

Ik wil niemand voor de neus stoten hoor! Dat hun die wensen wel hebben vind ik prima en ik gun het ze ook zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:17

plutolover schreef:
hier nog een geheimpje

Dat ik het niet leuk vind dat al m'n vriendinnen zwanger worden en of kinderen krijgen. En ik nu het gevoel heb dat ik straks geen vriendinnen meer heb. of dat ik straks maar na hun mag komen steeds omdat hun kinderen heb ik niet dus makkelijker na hun kan gaan.En dan hele dag met kind op pad.

.(ik heb totaal geen kinderwens, en heb echt zo iets van wat moet je met een kind)

Ik wil niemand voor de neus stoten hoor! Dat hun die wensen wel hebben vind ik prima en ik gun het ze ook zeker.

Oh maar dat kan ik me heel goed voorstellen hoor!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:23

oh... oh... oh... nog een...

Ik ben panisch voor haar... Los haar.
Dus kat, konijn, hond, paard, cavia, ikzelf... verschrikkelijk!!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:26

Nog meer:

- Eigenlijk heb ik een hekel aan bijna alle mensen, vooral op school. Ik probeer ook zoveel mogelijk iedereen te negeren en als ik dan aardig doe dan is dat eigenlijk nep. Ik voel me soms ook best wel een alien, pas er niet tussen. En daar ben ik blij mee. Ik kan erg slecht tegen smalltalk ("hoe was je weekend?", "Lekker weer he?").

- Ik scheld altijd iedereen inwendig uit. Vooral in de supermarkt ("Allemaal opsodemieteren, ik moet erlangs!")

- Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan om te werken aan mijn scriptie, maar ik ben nog niet begonnen. Heb tot nu toe mijn tijd gevuld met boodschappen doen, de kat knuffelen, facebook, bokt, de kat knuffelen, bokt, lunchen, bokt, Pokémon kijken en bokt natuurlijk. En dan 100 keer per minuut de hoofdpagina verversen, en steeds tot de conclusie komen dat je alles al hebt gelezen.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:34

Leuk topic!

Mijn cofession: M'n collega is momenteel een Heel. Erg. Lang verhaal aan het vertellen terwijl ik dit topic lees. Ik heb geen idee waar hij het over heeft en zeg gewoon af en toe: "Oh! Oja? Zo Hé!"

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:39

Alvast een lijstje van mij:

-ik ben eigenlijk gek op programma's als Teen Mom, 19 kids and counting, Sister wives enz.
-ik ben een enorme jankerd, ik huil heel snel, super irritant.
-ik móet m'n eigen was doen, ik ben bang dat andere m'n kleding verpesten :')
-ik ben best wel lui en heel onsportief