Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:46

ja was gelukkig een heel rustig dier. De andere ratjes had ik dat beter niet mee uit kunnen spoken, die hielden nogal van rennen en klauteren.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 16:56

Was er uiteindelijk iemand die er achter kwam of heb je het stil kunnen houden

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:02

Ik ben een keer met mijn pantoffels op mijn werk (middelbare school) aangekomen. :7
Ik vond al dat ik van die lekkere warme voetjes had......

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:11

Ik heb wel eens gehad,heel wat jaren terug, dat ik werd wakker gebeld in het holst van de nacht door een vriendin.
Ze had problemen en min hulp nodig dus ik vlieg de deur uit.
Ik vond het wel merkwaardig dat voorbijgangers in de stad mij zo na keken maar ik had mijn haar niet gekamd duw dat zal het zijn :)*
Bij vriendin aangekomen en hectiek beland tot ook zij mij na een half uur schaapachtig bekijkt >;)
Ik stond daar in mijn prachtig roze gestreepte pyjama :wave:

Dat verklaart gelijk de verontwaardigde blikken van de voorbijgangers :Y)
Die dachten vast dat ik slaapwandelend door de stad scheurde op mijn brommer :')

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:40

Heb de eerste dag van de herfstvakantie wel eens gehad dat ik om 6 uur s'ochtends naar school ben gefietst. In mijn snoopy pyjamabroek stond ik daar voor een dichte deur, toen klikte het pas dat het niet klopte ik weer naar huis gegaan, stond mijn zus in de woonkamer, die lag dus helemaal in een deuk. :') :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:07

Ik heb weleens in lichte paniek mijn moeder gebeld dat ik mijn telefoon kwijt was :o

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:18

Ik was een keer vergeten bh en shirt aan te doen.. Had alleen m'n jas aan :+ Kwam ik pas achter toen ik op school m'n jas uit wou doen.

Hoe ik het voor elkaar gekregen heb... Maar ben maar snel weer naar huis gegaan :Y)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:19

enamorada schreef:
Ik heb weleens in lichte paniek mijn moeder gebeld dat ik mijn telefoon kwijt was :o

Omg :')

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:34

Wat eenfeest van herkenning dit topic. Ik ben regelmatig met pantoffels op kantoor verschenen. Zo ook een keer op een ochtend toen ik nogal wat sollicitatiegesprekken had. Voeten vakkundig weggemoffeld en de sollicitanten niet zelf opgehaald bij de receptie maar laten brengen door de receptioniste. Niemand heeft verder iets door gehad (denk ik) :o

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:35

Daphne__ schreef:
Ik was een keer vergeten bh en shirt aan te doen.. Had alleen m'n jas aan :+ Kwam ik pas achter toen ik op school m'n jas uit wou doen.

Hoe ik het voor elkaar gekregen heb... Maar ben maar snel weer naar huis gegaan :Y)
oh, die is wel heel erg _O-

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:45

Ik werkte in een supermarkt bij de slagerij..vond het zo naar paard ruiken...collega's keken ook zo raar naar mij..sta ik met mijn mest klompen het vlees te snijden..oeps....

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:45

Ik werk in de horeca en na het werken vergeet ik 9 van de 10 keer mijn sloof af te doen en loop dan nog een hele poos met mijn sloof rond.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 18:48

Haha super mooi dat ik niet de enige ben die van die stunts uithaalt :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:53

Naskapower schreef:
Op college aankomen en er dan achterkomen dat je tamme rat nog in je capuchon ligt te slapen. Oops, en dan maar proberen te voorkomen dat je klasgenoten dat doorhebben.

_O-

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:56

_AAASCHAAA_ schreef:
Ik werk in de horeca en na het werken vergeet ik 9 van de 10 keer mijn sloof af te doen en loop dan nog een hele poos met mijn sloof rond.

Ik kwam altijd de halve bestek inventaris, vacu vins e.d. in mijn zakken thuis :') Ook was ik de enige die niet rookte, maar ik had wel altijd aanstekers in mijn sloof zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 18:57

_AAASCHAAA_ schreef:

Jaaaa, deze :') Zeer herkenbaar. :')

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:28

Midden in de nacht last van droge ogen hebben, slaperig de oogdruppels in mijn oog doen....dacht ik...was de sterilon!!!!!
Een paar dagen rode en nog drogere ogen gehad!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:30

soesie schreef:
Midden in de nacht last van droge ogen hebben, slaperig de oogdruppels in mijn oog doen....dacht ik...was de sterilon!!!!!
Een paar dagen rode en nog drogere ogen gehad!

en sindsdien staan de oogdruppels niet meer tussen je medicijnvoorraad hoop ik toch :') _/-\o_ _/-\o_

Sequinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:53

Ik heb een keer een half uur rondgelopen met een pyjamashortje onder mijn broek :'), was ook niet de enige keer dat ik zoiets deed. Ben nooit zo goed in nadenken sochtends :').

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:59

Toen ik vanochtend naar m'n werk ging, deed ik de sleutels in de deur en draaide ik mij om om nog even wat tegen m'n broertje te zeggen. Vervolgens kon ik m'n sleutels niet in m'n jaszakken vinden :+ . Hele huis afgezocht, volledig in paniek dat ik m'n sleutels kwijt was. Heeft tien minuten geduurd voordat ik doorhad dat ik ze dus al in de deur had gestopt.

Op m'n werk hebben we een kloksysteem, je moet dus inklokken als je aankomt en uitklokken als je weer weg gaat. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik 's ochtends vroeg, half slapend op de fiets naar m'n werk, in paniek weer omdraaide naar huis omdat ik dacht dat ik thuis vergeten was om uit te klokken :') Of andersom, dat ik thuis kom na een lange dag werken en thuis het inklok apparaat niet kan vinden :o

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:08

_AAASCHAAA_ schreef:

ik heb standaard last van sloven, die ineens afzakken, terwijl je een dienblad vol hebt staan :7 :7 :7 :oo :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:11

Ketaki schreef:
_AAASCHAAA_ schreef:

ik heb standaard last van sloven, die ineens afzakken, terwijl je een dienblad vol hebt staan :7 :7 :7 :oo :oo

Wij hebben een bretels. Dan sta je ook met 10 pints op je dienblad en dan schiet dat ding weer los en tegen je gezicht aan ofzo. Staat zo professioneel....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:45

Altijd alles met de scooter doen. Dan een keer de fiets pakken en eenmaal de poort uit pas bedenken dat een helm op de fiets beetje stom staat....

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:51

Ik had jaren niet meer gefietst, en rijd dagelijks veel met de auto.

Toen ik iemand in wilde halen, was ik verbaasd toen ik de schakelaar voor het knipperlicht niet kon vinden. Na de tweede keer proberen...

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:52

Needje schreef:
Altijd alles met de scooter doen. Dan een keer de fiets pakken en eenmaal de poort uit pas bedenken dat een helm op de fiets beetje stom staat....

:')