Rivjenn schreef:Hoe weet jij of ik me aanstel?
Ruik jij het ook?
ik ben niet de enige die er over klaagt hoor. Ze komt ook klagen als mijn zoon in de tuin aan het timmeren is. Tja mijn tuin, midden op de dag... Zo kan ik er nog wel een paar. Mijn andere zoon mag achter in de straat niet de bal overschoppen met een ander buurtkind. Want daar wonen mensen van wie hun kind overdag in bed ligt en vroeg in de avond. Tja, openbare weg hoor. Zo ken ik er nog wel tien. Laatst kwam de buurvrouw, de rokende, klagen dat ik op zondagavond om half 8 aan het stofzuigen was. Tja.... Waarom moeten wij wel overal rekening mee houden? Want mijn zoontje voetbalt niet meer achter in de straat, mijn zoon timmert niet meer in de tuin, ik durf amper nog te stofzuigen. Wat wel moet met 4 katten anders kunnen we niet eens zitten...
Ik klaag niet om het klagen.. Het is echt vies en vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem en of ze daar een oplossing voor gevonden hebben
Ik denk dat het tijd is voor een straat BBQ, leert iedereen elkaar net wat beter kennen en daarmee verdwijnen er vaak zulke kleine spanningen.
Mensen klagen over elkaar omdat ze elkaar vaak niet goed genoeg kennen.