Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Petpa schreef:Ik zie op de site van de opleiding dat er ook een mogelijkheid tot avondonderwijs is: http://koskappersopleidingen.nl/de-avondopleiding/
Is het mogelijk dat je de avondopleiding gaat doen en overdag gaat werken?
lieveli schreef:Petpa schreef:Ik zie op de site van de opleiding dat er ook een mogelijkheid tot avondonderwijs is: http://koskappersopleidingen.nl/de-avondopleiding/
Is het mogelijk dat je de avondopleiding gaat doen en overdag gaat werken?
En dat kindje dan?
Petpa schreef:lieveli schreef:
En dat kindje dan?
De avondopleiding is alleen ingegeven vanuit de lagere kosten van deze opleiding. Kind naar de opvang.
Dit kan je ook in BBL vorm misschien doen. Zou je al een hoop geld schelen. Is geen gek bedrag wat je binnenkrijgt per maand hoor. RoosTinker schreef:Ts, bel de kinderopvang eens een keer en vraag Nasr de mogelijkheid voor een gereduceerd tarief.
Toen wij onze zoon op het kdv hadden kregen wij ivm lage inkomsten een gereduceerd tarief van 20 euro p/m.
Gillbo schreef:RoosTinker schreef:Ts, bel de kinderopvang eens een keer en vraag Nasr de mogelijkheid voor een gereduceerd tarief.
Toen wij onze zoon op het kdv hadden kregen wij ivm lage inkomsten een gereduceerd tarief van 20 euro p/m.
Uh sorry maar met zo'n ziggo en telefoon abbo als ts en ook roken vind ik dit echt misbruik maken van.
RoosTinker schreef:Gillbo schreef:
Uh sorry maar met zo'n ziggo en telefoon abbo als ts en ook roken vind ik dit echt misbruik maken van.
Ja dat snap ik, maar ze vroeg om advies en dat geef ik.
Wat de ts verder met haar geld uitspookt is niet aan mij om over te oordelen.
tita schreef:Ik ga iets stoms zeggen
Sluit een krediet af van max 25000€ pak daar alleen geld van wat je mist aan einde van de week.
Eet paar x pw bij je ouders?
Breek met je ex..... Hij betaald niks heeft niks bij jou te zoeken zomaar in huis
Een bank wil op z'n minst enige zekerheid hebben lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd? tita schreef:Ik ga iets stoms zeggen
Sluit een krediet af van max 25000€ pak daar alleen geld van wat je mist aan einde van de week.
Eet paar x pw bij je ouders?
Breek met je ex..... Hij betaald niks heeft niks bij jou te zoeken zomaar in huis
pampers alleen in de aanbieding kopen, verder veel naar de aldi. tita schreef:Nou PL kun je wel afsluiten hoor gewoon afspraak maken bij de bank.
Soms moet je papieren meenemen.
Ik ben met mijn vriendin mee gegaan naar de bank voor PL van 15000€
4 jaar later dikke oliebol en toen kon ze het verhogen naar 25000€
Tuurlijk lukt dit niet ff online.
tita schreef:Nou sommige kappers verdienen zwart toch echt wel aardig wat bij.
En dat zal TS gaan doen want in de salon is het een triest-loontje dan heeft ze het nu beter.
Die PL is er niet om doorheen te jagen he.
Ik snap niet dat ze niet kan rondkomen van 70€ pw dus stel dat ze 30€ pw bij leent. Dan gebruik je 120€ per maand (best veel)
Maar goed dat is 1440 per jaar.
Kun je even vooruit, maar zoveel geld is ook discipline hebben.