casperzazoe schreef:WillBokkers schreef:Nienke555, waar had jij gehoord/gelezen dat er in Diermanagment geen werk te vinden is?
Ik hoorde namelijk bij de opleiding andere verhalen dus nu wordt ik even nieuwsgierig. (Ze zullen bij een opleiding niet zeggen dat er geen werk te vinden valt, dus het zal best kunnen)
Je bedoelt dan toch de opleiding Diergezondheid en management of weer een andere?
Ik wil hier eigenlijk ook even op inhaken. Ik studeer zelf dierenarts assistente, zeker aan te raden maar wel echt next level dan managment. Grotere kans op werk denk ik ook wel; in een dierenwinkel nemen ze soms liever een DA assistente aan ivm meer kennis van voer etc dan iemand van managment die de administratie toevallig ook kan dus mocht je echt met dieren willen werken raadt ik assistente toch meer aan. Maar, kies iets waar je hart bij ligt anders is het niet vol te houden. Vindt de reacties hier wel erg heftig trouwens, je moet inderdaad geluk hebben voor een baan maar dat is bij bijna allemaal tegenwoordig. Denk dat het ook helpt als je open staat voor werk in het buitenland en later niet perse in een villa met zwembad wilt wonen.
Nee dat hoeft voor mij zeker niet, maar vind het heel lastig om iets te vinden wat ik echt leuk vind!
Wel fijn dat ik nu al lees dat er weinig werk in te vinden is. Dan kan ik ook nog even andere opties bekijken.
Da assistente lijkt mij niks, dan wordt ik zelf liever dierenarts (zit nu in vwo 6).
Ik ben alleen iemand die niet van het leren geniet en voor mij is het meer 'moeten', dus dan komt bij mij ook de twijfelen in hoeverre die opleiding dan geschikt voor mij is. Verder heeft da nog veel meer haken en ogen dus echt super lastig...
Het lijkt mij ook een leuke combinatie. De kans is groot dat ik zoiets ga doen.
. Te meer, omdat alles wat me wél interesseert grotendeels cultuur/taal/kunst is en dat vermoedelijk altijd hopeloze vakgebieden zullen blijven
.
) in belgie, van arabistiek naar Moraalwetenschappen, moesten mensen vragen hebben over het naar hier komen, of over de studies, altijd welkom!