Wel ken ik de effecten van drugs als je het realistisch bekijkt.
Zelf slik ik pijnstillers waar je best wappie van kunt worden en ik heb medicinale wietolie voor mijn spierspanning, voor de nachten.
De laatste is niet erg ook, hooguit 3 gram wiet in 2-3 maanden, dagelijks op zijn gekst 1/40e van een normale joint zeg maar.
Ik mis het ook totaal niet als ik ermee stop of het vergeet, ik krijg zonder alleen onnodig meer pijn en daarom gebruik ik het braaf.
Kom echt veel stijver mijn bed uit zonder wietolie s'nachts, een alternatief zou oxazepam of diazepam o.i.d. zijn maar daar treedt veel gewenning bij op.
Ik heb dan liever wietolie dan chemische medicatie, ik heb die gewenning met wietolie dus ook niet of amper, veel fijner.
Logischerwijs dus heus wel high geweest door medicijnen, maar ik vind het niet leuk.
Een tikkie relaxter en even vergeten dat je je daarvoor erg rot voelde is fijn, maar meer dan dat trekt mij dus echt niet.
Dat doe ik echt alleen als ik er echt heel erg doorheen zit en veel pijn heb, en dan interesseert het me dus geen bal dat ik waus ben, als de pijn maar weggaat.
Maar het was echt bedoelt als vraag. Net als apple vraagt of ik niks mis, vraag ik me af of zij niks mist 
Toen ik 16-21 was viel ik misschien zelfs wel in die categorie meisjes
Maar daar had ik evengoed niets van willen missen het was een fantastische tijd.
Allemaal crazy catladies en catmen in mijn leven!
Ik wil gewoon altijd naar bed s avonds.
als ik een keer ga kan het wel leuk zijn,maar niet heel bijzonder. ik vind het jammer dat het zo laat pas op gang komt.