Overpriced producten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:15

01San schreef:
LadyMadonna schreef:
Fruit koop ik hier bij de plaatselijke teler, "de fruitschuur". Van de week had ik 3 kg aardappels (frieslanders), 8 elshard appels, en 6 bananen voor 5 euro...

Goeie deal zeg!!!

Typfout.. "En 5 bananen voor 6 euro" moest het zijn ;), maar vind dat nog steeds een goede deal :j

01San

Re: Overpriced producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:17

Haha ja nog steeds idd!

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:38

Eske_B schreef:
BH's kunnen ook heel duur zijn :=

Zodra je boven cup E zit heb je inderdaad een probleem qua kosten...
Drama, maarja weg laten halen is denk duurder :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:39

Laten hangen is nóg goedkoper *\%/*

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:43

Magrathea schreef:
LadyMadonna schreef:
Sowieso gezond eten... Een gerecht helemaal zelf maken betaal je meer voor dan uit een pakje

Kopen op de markt :)* of uit blik of uit de vriezer.

Ik vind het altijd raar wat basic hemdjes kosten -O- Het zijn twee lapjes stof dat door een machine aan elkaar genaaid kan worden, hoe duur kan dat nou helemaal zijn

Hallo Primark :') :wave:

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:43

Tivoli schreef:
Laten hangen is nóg goedkoper *\%/*

Hahaha, je hebt mijn dag gemaakt *\o/*

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:53

Ik vind best wel wat dingen gewoon duur maar wel logisch dat het duur is. Wat ik echter echt overpriced vind zijn prullenbakken. Ik wilde laatst een prullenbak kopen, ik kan me uberhaubt niet voorstellen dat iemand behoefte heeft aan een prullenbak van 200,- (ja als ie het afval bij je kwam halen en zichzelf in de container kiepte misschien maar dit was gewoon een oversized emmer met een deksel :o? )

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:57

Lenzen en brillen ;(

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 00:10

Bij een festival of evenement het eten. Vaak is het nog niet eens echt lekker.
Sowieso bij een broodjeszaak de belegde broodjes of idd een pizza.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 00:14

nuscaniels schreef:
Bij een festival of evenement het eten. Vaak is het nog niet eens echt lekker.
Sowieso bij een broodjeszaak de belegde broodjes of idd een pizza.

Haha ja bij festivals of evenementen maken ze graag gebruik dat de mensen toch wel iets willen gaan eten :D

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 00:42

Hier is chocolade in de supermarkt echt heel duur. Als in van die zeevruchten voor +- 10 euro. Maar ook andere zoals gewoon repen. Eten op festival was dan weer heel goedkoop. Een hamburger voor zo'n 1,50 wel zelf je saus erop doen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 00:46

liedje89 schreef:
Ik vind best wel wat dingen gewoon duur maar wel logisch dat het duur is. Wat ik echter echt overpriced vind zijn prullenbakken. Ik wilde laatst een prullenbak kopen, ik kan me uberhaubt niet voorstellen dat iemand behoefte heeft aan een prullenbak van 200,- (ja als ie het afval bij je kwam halen en zichzelf in de container kiepte misschien maar dit was gewoon een oversized emmer met een deksel :o? )

Dit dus hahaha, toen ik pas een nieuwe prullenbak zocht struikelde ik hier ook al over....

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 01:05

Entreeprijs pretparken, sodeju van de entreeprijs met zijn vijven kan je een week camperen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 01:21

Medische kosten als iets niet vergoed wordt.
Kanonne..
Voor mij is er mogelijkheid tot genezing en mogelijk erg vlot ook in duitsland, maar dan heb ik wel rond de 50.000 euro nodig.
Echt bijna alles wat ik zou moeten laten doen doe ik zelf of haal ik elders vandaan.
Eigenlijk wil ik een fijne therapie om met wat dingen om te leren gaan, maar van de prijzen krijg ik echt een rolberoerte.
Zal best dat het dat moet kosten, maar 50 tot 90 euro voor een sessie gaat mij echt veel en veel te ver.

Verder met stipt op nummer 1 paardenspullen, wat een idioterie zeg.
Het is gewoon lastig om iets te vinden voor een nette prijs.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 01:29

liedje89 schreef:

Daar was ik laatst idd ook van geschrokken _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 01:49

piezze schreef:
Entreeprijs pretparken, sodeju van de entreeprijs met zijn vijven kan je een week camperen

En dan nog het voedsel!

We zijn naar de pre-opening van wildlands geweest, spotgoedkoop binnen kunnen komen met zn vieren (maar niet alle dieren waren er dan ook al). Was wel leuk maar een simpel pistoletje met een unox worst kostte rond de 4 euro :roll: Ik zal het nog niet eens over het eten in de restaurants..

Drinken nemen we al standaard mee, daar ben je anders toch een mep geld aan kwijt!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 02:45

Ik las dat iemand bloemen overpriced vond, daar sluit ik me helemaal bij aan. En sanitair accessoires van bijvoorbeeld Tiger. €40,- voor een simpel handdoek haakje :+

Grappig trouwens dat er mensen nog naar guldens omrekenen. Dat is toch totaal niet relevant meer? We leven bijna 20 jaar later.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 03:09

Huh 20 jaar zo lang is dat nou toch ook weer niet geleden? Wel meer dan 10 jaar maar toch geen 20?!

Hier in Canada is het pas duur.. Vooral chips $3.30 voor lays chips.

Benzine/diesel is hier dan weer veel goedkoper :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 04:48

@Mavelle: toen de pleuro werd ingevoerd hebben ze voor alles het teken ingewisseld van de F naar de E. Behalve je salaris. Alles is dus gewoon naar mijn idee 2 keer zo duur geworden. Dus ik reken af en toe gewoon nog steeds om. Ik denk dat je dat altijd wel blijft houden

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 05:29

Vuilnisbakken.
Even serieus, ik heb weken gezocht naar een normaal geprijsde vuilnisbak met rvs look en klikdeksel. Wordt ruim €100,- gevraagd voor zo'n ding :oo Ja daag! Heb me echt zitten verbazen over hoe moeilijk het was om iets te vinden, wie betaald er nu dik 100 euro voor een vuilnisbak??

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 05:56

moonfish13 schreef:
Eigenlijk wil ik een fijne therapie om met wat dingen om te leren gaan, maar van de prijzen krijg ik echt een rolberoerte.
Zal best dat het dat moet kosten, maar 50 tot 90 euro voor een sessie gaat mij echt veel en veel te ver.

Ik heb net dezelfde ervaring :/ Heb weleens een periode 100€ per sessie betaald, maar dat heb ik moeten stopzetten want het is gewoon niet haalbaar.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 05:57

Werd het niet vergoed door het ziekenfonds?

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 06:24

Dierentuin en pretpark entre en idd het eten en drinken daar.

Alles voor zwangerschap en baby's. Met goed zoeken vind je wel betaalbare dingen. Maar vaak heb je daar de energie niet voor als je zwanger bent. Ik in in ieder geval niet. Zeker de 2de keer niet met een 2 jarige rond lopen er bij.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 06:27

Mars schreef:
Vuilnisbakken.
Even serieus, ik heb weken gezocht naar een normaal geprijsde vuilnisbak met rvs look en klikdeksel. Wordt ruim €100,- gevraagd voor zo'n ding :oo Ja daag! Heb me echt zitten verbazen over hoe moeilijk het was om iets te vinden, wie betaald er nu dik 100 euro voor een vuilnisbak??

Ik :+ . Heb hem inmiddels al 20 jaar. Hetzelfde met strijkplank en keukentrap. Op advies van m'n moeder destijds voor een super degelijke gegaan. En die kunnen nog 20 jaar mee.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 06:53

Mijn prullenbak was zo'n 70 euro, brabantia, maar zoiets koop je eens in de 30 jaar ofzo :+

Ik probeer verder altijd de koopjes te vinden. Brillen bv ook, 35 euro voor een bril op sterkte, dat vind ik niet belachelijk duur.

Wat ik wel belachelijk duur vind zijn vleesvervangers, en plantaardige melk enzo.. Sojamelk is niets meer dan een handje soja en een liter water. En dat is dan minstens 2x zo duur als koeienmelk, terwijl die koeien voor diezelfde liter melk wel veel meer soja en water krijgen 8)7
Zelfde geldt voor vlees en vleesvervangers, vlees zou nooit goedkoper kunnen zijn dan de vervangers, en toch is dat wel zo. Een sojaworstje kost misschien 10 cent om te produceren, waarom liggen ze dan voor het tien/twintig dubbele in de winkel?