puppy1128 schreef:Ik draai paars en oranje heel vaak om.
Als ik oranje bedoel zeg ik heel vaak paars.. Waarom? Geen idee..
Dat heb ik ook. Groen inplaats van blauw, rood ipv geel etc. en rechts als ik links bedoel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Snadrem schreef:Leuk dit![]()
Mijn broer had vroeger op de basisschool een jongetje met astma in de klas, Gino heette die. Toen de school uit was kwam mijn broer naar mijn moeder toe gerend, al roepend "Mama! Mama! Gino had vandaag een sperma-aanval!"
In die zelfde trant had ik het tijdens mijn spreekbeurt over de evolutie van de mens regelmatig over het "orgasme" ipv het organisme
amoj schreef:Oh heerlijk, net zo geinig als dat autocorrect fail topic![]()
Ik heb heel vaak, dat als ik iets aan het lezen ben en mensen dan ondertussen iets aan mij vragen, ik ga oplezen wat er staat als antwoord
glenda schreef:jojootje84 schreef:Ik kon een keer niet op het woord liniaal komen. Misschien geen verspreking van woorden maar ik vroeg dood leuk aan mijn mannelijke collega of hij ook zo'n lang recht ding had, je weet wel, niet die je op kan rollen maar zo'n harde...
OMGBen wel benieuwd naar zijn antwoord
glenda schreef:jojootje84 schreef:Ik kon een keer niet op het woord liniaal komen. Misschien geen verspreking van woorden maar ik vroeg dood leuk aan mijn mannelijke collega of hij ook zo'n lang recht ding had, je weet wel, niet die je op kan rollen maar zo'n harde...
OMGBen wel benieuwd naar zijn antwoord