Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Had hij niks gedaan, was er nooit contact gekomen, maar gelukkig heeft hij dus dat berichtje wel gestuurd.Petpa schreef:Iruss94 schreef:Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Het is geen leraar leerling relatie.
Het gaat over een zorgverlener die beroepsmatig gebonden is aan de regels van zijn vak!
RoyceMack schreef:Luister, je raakt gewoon je baan kwijt als professional als je een relatie aangaat met een klant. Simpel als dat. Zeker als je voor n werkgever werkt. Wellicht dat je ermee wegkomt als je zelfstandig werkt en je eigen praktijk hebt, maar ook dan heb je je te houden aan de beroepscode en je loopt een behoorlijk risico. Als de klant (waar de fysiotherapeut dan mee gaat) slecht wil na een aantal jaar misschien, ben je zuur als je naar de tuchtrechter mag. Daar gaat je carrière. Nou, ik zou 4 jaar studie en zoveel jaar werkervaring en je huidige baan niet op het spel zetten.
RoyceMack schreef:Luister, je raakt gewoon je baan kwijt als professional als je een relatie aangaat met een klant. Simpel als dat. Zeker als je voor n werkgever werkt. Wellicht dat je ermee wegkomt als je zelfstandig werkt en je eigen praktijk hebt, maar ook dan heb je je te houden aan de beroepscode en je loopt een behoorlijk risico. Als de klant (waar de fysiotherapeut dan mee gaat) slecht wil na een aantal jaar misschien, ben je zuur als je naar de tuchtrechter mag. Daar gaat je carrière. Nou, ik zou 4 jaar studie en zoveel jaar werkervaring en je huidige baan niet op het spel zetten.

Furrow schreef:Ik ben ook hulpverlener, maar ik zie echt geen probleem in met dit soort relaties.
Voor mij is er een grens bij afhankelijke relaties zoals psychiatrische problematiek enz.
Maar een gezonde volwassen vrouw met een gewone fysiotherapeut, geen tuchtraad die zich daar mee gaat bezighouden.
Eilish schreef:Ik begrijp wel wat ElineS bedoelt, het zou fout zijn als een fysio zulke gevoelens heeft bij het behandelen. Dan moet hij de patiënt overdragen. Met die redenatie kan je er vanuit gaan dat hij geen gevoelens heeft voor mij.
in plaats van een verzameling pezen en spieren die wat kneepjes en/of klappen nodig hebben.NeverGiveUp schreef:Wat nemen sommige het leven serieus zeg!
Kan echt niet hoor, onprofessioneel als fysio!![]()
Hoeveel mensen hebben elkaar niet op deze manier leren kennen? Zometeen mist ze de liefde van haar leven op deze manier.
Beetje durven leven hoor mensen.

Ondanks alle aanrakingen ten spijt..
En zo zijn er denk ik meer mensen die er niet met hun fysio vandoor gaan dan wel. 

) dan kan je wellicht al wat peilen. Of vragen waar hij uitgaat, ooo wat toevallig daar kom ik ook wel eens dan zie ik je vast daar nog wel eens voor een drankje
dierfysio schreef:RoyceMack schreef:Luister, je raakt gewoon je baan kwijt als professional als je een relatie aangaat met een klant. Simpel als dat. Zeker als je voor n werkgever werkt. Wellicht dat je ermee wegkomt als je zelfstandig werkt en je eigen praktijk hebt, maar ook dan heb je je te houden aan de beroepscode en je loopt een behoorlijk risico. Als de klant (waar de fysiotherapeut dan mee gaat) slecht wil na een aantal jaar misschien, ben je zuur als je naar de tuchtrechter mag. Daar gaat je carrière. Nou, ik zou 4 jaar studie en zoveel jaar werkervaring en je huidige baan niet op het spel zetten.
Dat dus. Het mag gewoon niet. Geen onzin, heeft niks met bureaucratie of durven te maken. Wél met beroepsethiek en een eed die je als fysio afgelegd hebt. Het kan je heel eenvoudig je baan kosten, óók jaren later nog. Ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom iemand dat risico zou lopen voor een date...
Petpa schreef:Julia... Ben je bekend met de richtlijnen van de KNGF?