Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Esther_ schreef:Gisteren was er een bioloog op de radio. Alle middeltjes, als deet, vitamine, zo'n ding in stopcontact trekken muggen zich niets van aan. Hij zei bij de bron aanpakken. Geen stilstaand water in de tuin en niet bij de buren, dus ook niet in schoteltjes, kleine potjes etc. Horren in de raam en een klamboe boven het bed zijn het meest effectief.
Gisteren dus de regenton leeg gemaakt, daar zaten super veel muggen in en dus bij behorende larven. Ben benieuwd of ik nu beter buiten kan zitten.
Wendy schreef:Vroeger had ik ook een klamboe, maar daar had ik altijd ruzie mee, ik raakte er altijd mee in de knoop en trok er dan gaten in.
Ook ben ik bang dat het gewoon niet gaat werken met mijn blinde oogjes (omdat ik heel slecht zie doe ik alles op de tast als ik 's nachts een keer naar de wc moet.
Dus ik lees even mee voor andere oplossingen. Maar de beste is denk ik nog het dempen van het vijvertje voor het huis...
Wendy schreef:Vroeger had ik ook een klamboe, maar daar had ik altijd ruzie mee, ik raakte er altijd mee in de knoop en trok er dan gaten in.
Ook ben ik bang dat het gewoon niet gaat werken met mijn blinde oogjes (omdat ik heel slecht zie doe ik alles op de tast als ik 's nachts een keer naar de wc moet.
Dus ik lees even mee voor andere oplossingen. Maar de beste is denk ik nog het dempen van het vijvertje voor het huis...
Amaris schreef:Ik zie ook geen moer, maar heb gewoon mn bril naast mn kussen liggen.
En in de knoop? Ze hebben gewoon een uitgang (die van mij zelfs 2)
Ik zou in ieder geval niet meer zonder kunnen.