egnie schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat de bruidegom hier van weet/vindt.
Ik begrijp dat jullie bij de vriendengroep horen en dat de gehele vriendengroep incl aanhang is uitgenodigd voor de dag en alleen jij mag s'avonds komen.
Sorry maar dat vind ik dus niet vallen onder het mom van financieel plaatje. Ik lees eruit dat de bruid gewoon even heel fijntjes laat weten dat ze jouw niet ziet zitten. Als dit een collega-relatie was geweest dan had ik niet raar gevonden, maar aangezien het om een vriendengroep gaat wel.
Ik zou ook vragen naar de redenen en met je vriend overleggen wat hij wil. Als hij graag met jouw gaat dan gewoon sávonds en anders zou ik inderdaad helemaal niet gaan. Vrijgezellenfeest lijkt mij duidelijk.
Even afwachten wat je vriend te horen krijgt en dan zou ik in de app me afmelden en zeggen dat je dus alleen maar uitgenodigd bent voor de avond en dus bedankt voor de vrijgezellendag en ze veel plezier wensen.
Sterkte
Eens, alleen zou ik niet eens vermelden waarom ik niet op het vrijgezellenfeest kom. Ik zou mij gewoon keurig afmelden zonder vermelding van reden.
Als jouw vriend zo'n goede band heeft met de bruidegom dan zou ik die twee eens met elkaar aan tafel zetten en vragen naar de reden. Daarna samen overleggen of je daarmee kan leven en hij ook en dan een beslissing nemen wie wanneer gaat.