Foefjes om geld bij te verdienen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:20

Maureen_M schreef:
Tja wat is mijn talent, heb ik me altijd afgevraagd. Ben eigenlijk niet echt creatief, wel behulpzaam maar das geen talent

Koken? kun je niet lekkere baksels of extra maaltijden maken als je toch voor jezelf kookt? Een rondje medicijnen halen voor de buurt, als mensen slecht ter been zijn? Iemand voor een klein bedrag mee naar de dokter nemen? Ik noem maar iets.
Je hoeft niet één ding te kiezen, vele kleintjes maken 1 grote ;).

Maartje1990

Re: Foefjes om geld bij te verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:50

Als ts haar auto rn haar scooter en van mijn part haar 10 paarden wilt houden is dat toch haar keus?! Het is toch niet jullie geld? Ts vraagt niet om advies over bezuinigen maar juist hoe zs meer geld kan krijgen. Geef hat dan daar tips voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 23:19

Maartje1990 schreef:
Als ts haar auto rn haar scooter en van mijn part haar 10 paarden wilt houden is dat toch haar keus?! Het is toch niet jullie geld? Ts vraagt niet om advies over bezuinigen maar juist hoe zs meer geld kan krijgen. Geef hat dan daar tips voor

Gezien de beperkte mogelijkheden van TS kom ik niet veel verder dan een nier verkopen of een bank overvallen. :+ Maar misschien heb jij nog een goede ingeving? :D

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 08:14

Ik heb helaas geen paard meer in mijn bezit :)

En inderdaad zoals hier al genoemd word. Ik heb GEEN financiele problemen en hoef/wil ook NIET bezuinigen. Ik zoek gewoon graag foefjes zodat ik wat geld erbij kan verdienen.

Wel heb ik gisteren overwogen mijn auto gewoon WA te verzekeren zodra ik hem wat langer heb en ook een veel goedkoper telefoonabonnement te nemen.

Kroegenwerk is wel leuk! Ik heb horeca ervaring dus dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn. Toch zal ik daarvoor even mijn rooster af moeten wachten. Nu werk ik er iedere zaterdag of zondag van 12 tot 6 (eigenlijk 11:30 tot 19:00, dat even ter zijde)

Zodra ik er 24 uur per week ga werken krijg ik een vaster rooster en word een 2de baantje makkelijker met inplannen :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 08:41

Ik zal toch dan kijken naar een horeca baantje voor 1 dag in de week erbij. Is vaak flexibel qua tijden, en die 8 uur op een dag levert je flink wat extra geld op. Daarnaast staat het leuk op je cv en is het ook nog eens leuk om te doen :D

Ik heb ook altijd naast mijn fulltime stage moeten blijven werken en het klinkt zwaarder dan het is. ik had in de praktijk nog genoeg tijd over. (Want normaal zit ik de hele week op school, en moest ik ook gewoon de weekenden werken)

Denk dat je op deze manier het snelst je doel bereikt. De andere dingen zijn imo allemaal leuke bijverdiensten, maar voor je daarmee een leuk bedrag bij elkaar hebt ben je ook wel even verder.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 09:02

Jaa horeca verdient ook echt het leukste :)

Heb toevallig voor dit weekend en komend weekend al geregeld dat ik terras kan lopen met Andre Rieu. Ik weet niet of jullie hem kennen maar hij is een hele bekende violist uit Maastricht en geeft ieder jaar een enorm concert binnen Maastricht. Bij mijn vorige werkgever mag ik dan enkele dagen meedraaien!

Helaas is dit niet voor vast maar hey, alle kleine beetjes helpen

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 09:02

fohadie schreef:
kwita schreef:

je gaat in een gezond lichaam toch niet zomaar medicijnen stoppen,als je dat besluit dan moet je jezelf erg goed verdiepen en inlezen omdat het gevaarlijk kan zijn ! -O-

Toch heeft TS zich daarvoor opgegeven las ik een pagina terug. Verdient idd lekker veel en bovendien hoeft er zo minder op dieren worden getest. De bijwekingen op lange termijn wedet niemand en of het veilig is??

TS: Je zegt dat de meeste opties die bokkers geven geen optie is, mag ik vargen waarom niet? Met de site die ik gaf (mysterieshoopen via gapbuster) ben je misschien hooguit een half uurtje bezig. Als je dit elke week op je vrije dag doet kan je zo een paar tientjes extra ophalen, of was je naar meer geld opzoek?

Dat is onzin omdat zeker medicatie ten alle tijden eerst op dieren moet worden getest voordat er trails met mensen gedaan mogen worden.

Zou niet mijn keus zijn TS om dit te doen vanuit je eigen veiligheid.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/vij ... ~a4225167/
Deze was nog vrij resent.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 09:04

Schoonmaken bij een kennis / kennissen?

Nichtje van mijn vriend zocht ook een bijbaan naast haar studie en stage en wij zochten een schoonmaakster, ze kreeg bij ons €12,- per uur (zwart) en dan kon ze zelf bepalen wanneer ze wilde komen schoonmaken. Vaak maakte ze zo'n 2 a 3 uur per week schoon bij ons, dus had ze toch weer €150,- extra per maand. Als je dit zo weet af te spreken met een kennis heb je denk best een leuk baantje.

Ik snap je wel TS, waarom inleveren op je huidige luxe en leefstijl als je het in principe nog makkelijk red en zelfs iets geld over houd.
Ik zou ook eerder een baantje er bij nemen dan ieder dubbeltje twee keer omdraaien, bezuinigen kan altijd nog als het niet anders kan. O:)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 09:13

Precies dat vind ik ook

Ik sta ook zeker open voor bezuinigen maar dat doe ik ook pas op het moment dat ik het niet meer trek. Ik heb geen schulden op mn naam, rekeningen worden nog altijd op tijd en netjes betaald het is alleen dat ik graag ietsje meer voor mezelf zou willen hebben zodat ik voor iets kan sparen.

Ik wil bijvoorbeeld graag een nieuw bed aanschaffen maar als je dat in 1 x moet doen is dat zo ontzettend duur. Dus nu heb ik net zoals bij mn auto een envelopje gemaakt en in de kluis gelegd en dan gewoon iedere keer een 10tje of 20je erbij leggen. Zo krijg ik het wel bij elkaar :)

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 13:29

Niet bijgelezen dus sorry als het al ergens staat, maar als je in de buurt van een universiteit met psychologiestudie oid zit kan je meedoen aan simpele proefjes voor een vergoeding.

Bij de Universiteit Utrecht zit een lab waar studenten allerlei sociale experimenten doen, dan doe je bijvoorbeeld computertestjes of laten ze je M&Ms eten terwijl je vragenlijsten in moet vullen. Hoeveel je krijgt per experiment verschilt, maar als student bracht ik daar wel eens een middag door en had ik toch iets van 20-30 euro contant. Je loopt er gewoon binnen wanneer je uitkomt en doet dan aan van alles mee. En het was nog leuk om te doen ook :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 11:55

Er zijn ook genoeg thuiswerk banen waar je lekker kan verdienen hoor, is dat geen optie?

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 12:42

Hoeveel verdien jij per week dan? En hoeveel uren werk je daarvoor?

Ik vind het wel interessant, maar het klonk op andere sites alsof je eigenlijk niets verdiende.[/quote]
Ik zal je een pb sturen! :)[/quote]

Kun je mij ook deze info sturen?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 12:56

SteffiiY schreef:
Er zijn ook genoeg thuiswerk banen waar je lekker kan verdienen hoor, is dat geen optie?

Dat lees ik zoveel en toch kan ik nergens iets legitiems vinden.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 13:52

ja dat lijkt mij ook wel wat thuiswerk, alleen wil niet klanten bellen of gebeld worden. En handigst is savonts als de kleine op bed lig

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 14:21

Ik volg even voor wat ideetjes met mysteryshoppen etc.

En wat betreft thuiswerk lees ik ook even mee voor mijn moeder, maar wat voor thuiswerk is er allemaal te vinden? Mijn moeder wil niet bellen en chatten enzo, maar is er nog ander thuiswerk (bv inpakken ofzo wat je kan doen)?