Debortje_ schreef:Ik ben ook blij dat ik nu 5 dagen in de week werk, vorig jaar zat ik vaak thuis en waren de irritaties hoog. Nu hebben we maar 1 vrije dag in de week om samen een dagje weg te gaan. Dan mag ik toch denk ik wel "klagen" dat hij niet telkens met een familielid bezig is?
Of ben ik nou echt de zeikerd in ons relatie ????
En ja ik ben ook op.. Heb veel verdriet en kan soms alleen maar huilen huilen en nog meer huilen
Dus het huis staat niet op je naam?? Poeh, heb jij even geluk, wanneer hij weg is voor zijn werk zorgen voor een grote koffer, alles er in en weg daar. Doe je het niet, ook dikke prima maar dan hoop ik dat jij dit volhoud vooral wanneer er straks eventueel kinderen komen(alhoewel ik ze zo'n ouderpaar die op deze manier functioneren niet toewens) en je daar ook volledig voor op kunt draaien.
Ts, jij bent zelf iemand, iemand die uniek is in deze wereld en je bent niet als ja knikker geboren. Je hebt een vaste volledige baan en word dus gewaardeerd anders hadden ze je er wel uitgeschopt. Misschien eens proberen wat eigenwaarde te kweken en op jezelf te gaan. kamers genoeg te huur. En weet wat ik denk wat er dan gebeurt??? Hij laat je gewoon gaan en heeft binnen twee weken een nieuw slachtoffer.