Vriend en familie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 19:44

Debortje_ schreef:
Ik ben ook blij dat ik nu 5 dagen in de week werk, vorig jaar zat ik vaak thuis en waren de irritaties hoog. Nu hebben we maar 1 vrije dag in de week om samen een dagje weg te gaan. Dan mag ik toch denk ik wel "klagen" dat hij niet telkens met een familielid bezig is?

Of ben ik nou echt de zeikerd in ons relatie ????

En ja ik ben ook op.. Heb veel verdriet en kan soms alleen maar huilen huilen en nog meer huilen

Dus het huis staat niet op je naam?? Poeh, heb jij even geluk, wanneer hij weg is voor zijn werk zorgen voor een grote koffer, alles er in en weg daar. Doe je het niet, ook dikke prima maar dan hoop ik dat jij dit volhoud vooral wanneer er straks eventueel kinderen komen(alhoewel ik ze zo'n ouderpaar die op deze manier functioneren niet toewens) en je daar ook volledig voor op kunt draaien.
Ts, jij bent zelf iemand, iemand die uniek is in deze wereld en je bent niet als ja knikker geboren. Je hebt een vaste volledige baan en word dus gewaardeerd anders hadden ze je er wel uitgeschopt. Misschien eens proberen wat eigenwaarde te kweken en op jezelf te gaan. kamers genoeg te huur. En weet wat ik denk wat er dan gebeurt??? Hij laat je gewoon gaan en heeft binnen twee weken een nieuw slachtoffer.

Debortje_

Re: Vriend en familie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 19:57

Heb ondertussen wel haast heel z'n huis ingericht met spullen die ik heb gekocht. Enige wat hij hoeft te doen is zijn hypotheek etc betalen (is niet weinig dat weet ik) maar de rest wordt gedaan door mij. Spullen, boodschappen etc. Soms denk ik dat hij dat ook wel lekker vindt, alleen z'n vaste kosten aan t huis en z'n overige geld aan zijn auto uitgeven of dure dingen voor zichzelf.
Aangezien het hem weinig doet als we "ruzie" hebben en ik er al zeker van ben dat ik mijn spullen niet mee krijg als het zover komt, dus dan zou ik idd op een dag dat hij aan het werk is mijn spullen moeten pakken. Alleen op de dagen dat ik vrij ben is hij ook vaak vrij of werkt hij thuis..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:04

Dan leg je de situatie uit aan je baas en neem je een dag vrij. Vraag je vader om hulp en regel een aanhanger of verhuiswagen. Inpakken en wegwezen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:05

Kun je dit met iemand in je omgeving te bespreken die je vertrouwt? Een vriendin, collega,huisarts, maatschappelijk werker/ wijkcoach,oid.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:08

Debortje_ schreef:
Ik ben ook blij dat ik nu 5 dagen in de week werk, vorig jaar zat ik vaak thuis en waren de irritaties hoog. Nu hebben we maar 1 vrije dag in de week om samen een dagje weg te gaan. Dan mag ik toch denk ik wel "klagen" dat hij niet telkens met een familielid bezig is?

Of ben ik nou echt de zeikerd in ons relatie ????

En ja ik ben ook op.. Heb veel verdriet en kan soms alleen maar huilen huilen en nog meer huilen

Geef jezelf een skup onder je achterwerk.
Je weet dondersgoed dat deze relatie niet gaat werken, anders had je dit topic ook niet geopend ;)
Het klinkt heel hard, maar in de slachtofferrol blijven hangen gaat je nergens brengen. Jij bent degene die voor jezelf moet kiezen. Dat kan niemand anders voor je doen.
Of zie je jezelf over 20 jaar nog steeds in deze positie zitten? Als dat je gelukkig maakt, vooral doen. Is dat niet het geval, neem dan de beslissingen die nodig zijn.
En nee, dat is niet makkelijk, maar wel een belangrijke stap naar een fijner leven.

Succes!

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 20:15

Mn vriend heeft alles gelezen wat ik geplaatst heb, hij is nu boos.

Ik wil alleen maar m'n verhaal kwijt maar nu heb ik het echt gedaan bij hem.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:18

Dit kan twee kanten op, of jij kruipt weer in je slachtofferrol of jullie praten het nu echt uit. En derde optie, hij schopt je er uit(wat ik hoop)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:21

Ga praten met elkaar. Dan maar ruzie, maar hij weet nu in ieder geval hoe jij je voelt en wat jij wel en niet wilt. Of je komt er samen uit, of niet, maar zo kunnen jullie niet verder. Praten, of ruziemaken, zorgt er in ieder geval voor dat er iets gebeurt, dat er iets gaat veranderen. En ik denk dat dat hard nodig is..

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 20:36

Zoals ik al zei, er valt niet te praten met hem.
Hij is het stoere mannetje die het helemaal niks boeit, hij wacht tot ik weg ga. Hij maakt zich alleen maar druk om de spullen wat ik mee zal nemen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:38

Gaan dan. met je hoofd omhoog en jouw spullen. Eer aan jezelf houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:47

Of zonder je spullen. Het duurt even maar daar komen wel weer nieuwe spullen voor.

Ik krijg het beeld dat je door hem zelfs weinig vrienden meer over hebt.

Maar weet je, nieuwe vrienden maken kan ook elke leeftijd. Dus ook die krijg je weer, net zoals een leuk man die er voor je is en je behandeld als een volwaardig mens. Want dat verdien je.

De enige reden dat je in zo'n onevenwichtige relatie blijft is omdat je vindt dat je het niet verdient om het beter te hebben.omdat je bang bent dat je niet leuk genoeg bent voor een leuke man....
En hopelijk weet je diep in je hart dat je een leuke lieve vrouw /meisje bent die een leuke lieve man verdient. Want gelukkig lopen er heel veel leuke lieve mannen op de wereld rond. Ook een voor jou

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:48

Jeetje....wat een trieste relatie, wat anderen ook zeggen dit is geen eerlijke relatie!
Een belletje, appje moet kunnen maar zoveel en zeker als je even samen kunt zijn is te gek voor worden en hoe er dan gereageerd wordt best triest!
Wens je wijsheid toe want dit is niet echt een gelijkwaardige relatie en tuurlijk is het moeilijk de stap te nemen maar diep in je hart weet je dat je em zal moeten nemen! Je verdient meer in een relatie als deze en het feit dat hij zich zorgen maakt over de spullen..pfff.....

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:55

Neem gewoon je verlies qua spullen, pak je kleren en wat je echt nodig hebt en vertrek. Zwaai nog een keer en laat die lamlul lekker appen op de bank met zijn familie.

Echt, waar 2 kijven, maar als je zo behandeld wordt, moet je voor jezelf kiezen. Dit gaat van kwaad tot erger en het enige wat je er mee opschiet is dat je nog meer behandeld wordt als een stuk stront.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:57

Ts aan jou de keus, blijf je, praat je het uit of ga je weg.
Geen van de keuzes is makkelijk.
Maar wat je ook kiest, het moet jouw keuze zijn.

Wat wil jij?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 21:03

Debortje_ schreef:
Zoals ik al zei, er valt niet te praten met hem.
Hij is het stoere mannetje die het helemaal niks boeit, hij wacht tot ik weg ga. Hij maakt zich alleen maar druk om de spullen wat ik mee zal nemen

Nou, duidelijk toch? He's just not that into you.
Dit is het begin van een totaal nieuw leven voor je. Heel aardig van hem dat hij je nog even bevestigt dat hij je moeite niet waard is.
Next! :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 21:16

Tja, als jij genoegen neemt met een levenslange functie als geldinbrenger, boodschappenmeisje, broedmachine, huishoudster, onbetaalde ****, schoonmaakster ipv gelijkwaardige partner waar je je zorgen en verdriet kwijt kunt, die voor elkaar klaar staan als er iets is en voor elkaar zorgen???

Meid, je doet maar, je hebt nu zo veel waarschuwingen gehad, als jij niets doet dan houd het op. Hij kleineert je geestelijk dus wees blij dat hij je ook nog niet eens verrot slaat. Had ook nog gekund. Maar het is jouw leven en jouw beslissing, en vriendlief , als je dan toch meeleest, wees voor één keer eens een kerel die de zaak netjes oplost en niet meteen pa, ma en broer appt over je vriendin. Handel het netjes af en zorg dat ze met haar spullen naar haar vader kan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 21:35

Meid, dit is je kans!

Je hebt aan jezelf genoeg. Heb jezelf lief, houd de eer aan jezelf en laat je geluk in het leven niet afhangen van hem.

En weet je? Als je echt van jezelf houdt, dan kom je ook mensen tegen die ook van jou gaan houden en met liefde en respect met je omgaan. Die een aanvulling zijn op je leven, je energie geven ipv energie kosten.

Ga meid, ga! Leef je eigen leven :*

Het leven is te kort en heeft zoveel meer te bieden dan ongelukkig te blijven in een relatie.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 21:47

Het is uit de hand gelopen, hij gedroeg zich als een klein kind met zo stemmetje.
Deed zijn koptelefoon op zodat hij me niet hoorde. Toen begon hij te schreeuwen tegen me en ik schreeuwde huilend terug en ik was zo gefrustreerd en woede van binnen dat ik een glas kapot heb gegooid op de vloer. Ik was me rot geschrokken en heb gelijk alles gestofzuigd, zo ben ik nooit maar ik heb zoveel opgekropte verdriet en woede in me. Ik heb tegen hem gezegd dat die mijn zorgverzekering op mijn naam moet zetten en dat ik er een eind aan maak, heb ook gezegd dat ik geen ruzie ga maken om de spullen.. Dat mag hij houden, ik kan hier niet meer tegen. Hij is nu hardlopen ofzo, ik ben nog steeds geschrokken van net hoe ik reageerde.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 21:49

Hij zei zelf dat er niks te praten valt en dat het aan mij ligt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 21:58

Als hij nu hardlopen is, kun jij die tijd mooi gebruiken om je spullen te pakken en te vertrekken. Neem je kleding en waardevolle spullen mee, bel je vader op en vertrek. Als hij zo reageert is hij het allemaal niet waard. Je bent echt veel beter af zonder deze jongen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:11

Sorry TS maar die spullen zal je eerlijk moeten verdelen, jij hebt al die tijd "gratis" gewoond. :)

Ik zou lekker weg gaan, aan jezelf werken. Zelfstandiger worden en sterker als persoon. Want lees dit eens terug. Je verschuilt je onder wat je vriend doet, maar zelf onderneem je ook niks om het beter te laten worden.

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 22:16

MarlindeRooz schreef:
Sorry TS maar die spullen zal je eerlijk moeten verdelen, jij hebt al die tijd "gratis" gewoond. :)

Ik zou lekker weg gaan, aan jezelf werken. Zelfstandiger worden en sterker als persoon. Want lees dit eens terug. Je verschuilt je onder wat je vriend doet, maar zelf onderneem je ook niks om het beter te laten worden.

Als je mijn eerdere post leest dan staat er dat hij de spullen mag houden en ik er geen ruzie om ga maken.

En wat moet ik doen om het beter te laten worden? Ja en amen knikken en alles accepteren?
Ik wil praten maar als dat niet lukt.
Vertel mij dan eens wat ik wel moet doen?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:17

Meid pak je belangrijkste spullen en ga weg.
Bel je vader of een vriendin en laat je ophalen.

Kinderachtig om weg te lopen in een ruzie.

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:37

Wat een k*t situatie TS enigste wat nu zou doen is inderdaad je vader bellen of een goede kennis. En je belangrijkste spullen meenemen.
Kans dat hij je gaat sms'en die is er maar laat hem dan maar nadenken wat hij heeft gedaan en in welke situatie hij zich nu verkeerd. Je bent denk beter af nu zonder hem hoe pijnlijk dat ook is.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:56

Debortje_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Als je mijn eerdere post leest dan staat er dat hij de spullen mag houden en ik er geen ruzie om ga maken.

En wat moet ik doen om het beter te laten worden? Ja en amen knikken en alles accepteren?
Ik wil praten maar als dat niet lukt.
Vertel mij dan eens wat ik wel moet doen?

Jij leest niet wat de rest zegt,je blijft maar in je slachtofferrol hangen.
Je bent niet getrouwd,geen kinderen...ga!
Pak je spullen en vertrek.
Of je bent bang voor het alleen zijn of je vindt het heerlijk om in deze rol te zitten.