Relatiebreuk: wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

callum

Re: Relatiebreuk: wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 21:34

Meis uit ervaring kan ik alleen maar roepen blijf weg. Wat hij ook zegt of roept of doet.
Voordat je echt niet meer wegkan. En ja dit soort mensen loslaten is zo mogelijk nog moeilijker dan een normale partner. Je kan hem niet helpen. Hij word waarschijnlijk niet beter.
Kies voor jezelf. Ik heb dat te laat gedaan en zit nu met de blijvende schade. Sterkte

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 22:15

Dit kan zo mijn ex zijn. Het blowen, het aggresieve, het wegwerken, ... echt helemaal mijn ex..

Meid, ga er weg en blijf er bij weg. Kies voor jezelf, dit is geen gezonde situatie. Goed dat je hem geblokkeerd heb!

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 22:43

Ik hoef hem ook echt niet meer terug! Dat is iets wat ik al even besloten heb. En ja, het is wel zijn ex. Ik vraag me ook af of hij uberhaupt ooit verandert, en waarom ze dat dacht.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 23:47

Jij bent absoluut niet een zeikerd! Je geeft alleen duidelijk je grenzen aan, iets wat bij een persoon als hem echt wel nodig is.
Doe je zoiets niet, dan gaat het van kwaad tot erger en maakt hij gewoon misbruik van jou en je geld..

Wat daarnaast voor jou ook erg vervelend is, is dat hij wel zijn beklag mag doen en jij niet?

Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat het voor jou beter is zo.

Tuurlijk is het nu verdrietig, maar als je over die verdriet heen bent zal je ook veel rust vinden denk ik.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 00:19

Goed van je dat je dat besloten hebt. Dat is stap 1. Nu weer je eigenwaarde opbouwen en je realiseren dat wat hij allemaal heeft gezegd een reflectie is van zichzelf en dat het dus meer zegt over hem dan over jou. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het snel allemaal een plekje kan geven en je realiseerd dat je een goed mens bent

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 09:35

Ja, dat wordt nog wat.. Hij heeft dingen naar m'n hoofd gegooid, verbaal, waardoor ik weer van voren af aan kan beginnen...

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 10:12

Nou TS: lees de berichten maar terug over hoe hij is en denkt en sla dat begin maar over. Zo'n gast kun je in de verste verte toch niet serieus nemen?

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 10:48

Okaaaaayyyyyy -O-

Sjonge, wat een ongelofelijke creep.

TS, als ik zeg dat is een deur, terwijl je gewoon weet dat het een auto is, dan denk je, niet goed snik aan gaat verder.

Nu een persoon over jou iets zegt, wat niet waar is, ga je het je aantrekken.
Nu kun je a) hetzelfde reageren als bij de deur en de auto, denken niet goed snik.
Of b)
Diep in je is er iets wat getriggerd wordt, ga eens onderzoeken wat er getriggerd wordt, dat is iets in jou waardoor je je niks waard vind, of je dom voelt of, wat voor rede je ook hebt, maar het is een minderwaardigheidsgevoel.
Bedank je ex( ingedachten) dat hij je in heeft laten zien dat er iets geheeld moet worden in je, dat je een leugen waar je in bent getrapt, recht kunt gaan zetten.
Mooie gelegenheid om jezelf te ontdoen van een stukje lading in de rugzak.

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 16:14

Ts, ik woon in hetzelfde dorp dus ik ken de situatie een beetje. Ik wil mij nergens mee bemoeien maar ik heb deze week al twee keer jouw fiets bij hem voor de deur zien staan. Wil dat zeggen dat jullie weer bij elkaar zijn? Je mag natuurlijk helemaal zelf weten wat je met je leven doet maar als dat het geval is is het misschien een idee om je topic en alle adviezen nog eens terug te lezen en nog even heel goed na te denken...