Photo a day, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Photo a day, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 05:37

Die schoonmaak challenge doe ik eigenlijk elke week wel op een paar dingetjes na zoals ramen wassen, dat hoeft niet elke week :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 14:16

leuk dat er zoveel mensen mee willen doen :D

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:31

Ik wil ook proberen mee te doen :)

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:50

Ik wil ook wel proberen mee te doen, leuk idee! :)
Weet nog niet waar ik de foto's zal plaatsen, instagram en/of Bokt. Ik heb wel eens van een vriendin gehoord dat ze het binnen een vriendinnengroep ook deed. Elke dag een foto sturen via whatsapp in de groepschat, gewoon om wat meer op de hoogte te zijn van het dagelijks leven van je vriendinnen die je niet meer dagelijks/wekelijks ziet of aan de andere kant van het land wonen :) Vond het een erg leuk idee!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:18

meisje_ schreef:
#ts: plaats jij op 1 juli het lijstje? Of de laatste dag van juni? Kan k alvast een nachtje erover slapen.

Ff mezelf gequote! Miss heb k t antwoord gemist sorry anders !

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:21

meisje_ schreef:
meisje_ schreef:
#ts: plaats jij op 1 juli het lijstje? Of de laatste dag van juni? Kan k alvast een nachtje erover slapen.

Ff mezelf gequote! Miss heb k t antwoord gemist sorry anders !

TS heeft het lijstje al geplaatst

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 20:27

Ja, heb ik al geplaatst. Maar hier zal ik het nogmaals doen:

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:41

Ik heb, en wil, geen instagram. Is dat een vereiste?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:42

F_Orumster schreef:
Ik heb, en wil, geen instagram. Is dat een vereiste?

Nee hoor! Het is puur voor jezelf, maar omdat dit op bokt is is op bokt posten ook wel leuk. Tenzij het privé is of zo. Een deel van de mensen doet het op instagram of doet dat er bij voor de lol! ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:42

Oe ik wil eigenlijk ook wel mee doen! Of Nou ja proberen hoe ver ik kom haha

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:51

Yay! Ik doe ook mee (als 't goed is natuurlijk). Ik weet nog niet precies of ik het op mijn Instagram ga posten (ik probeer namelijk zo'n 'theme' aan te houden XD).

Is het de bedoeling om het hier, elke dag, te posten of dus op je Instagram of gewoon voor jezelf? Dat is me namelijk nog niet helemaal duidelijk (heb niet het hele topic doorgelezen). En mag je sommige dagen ook overslaan? Zit daar een max. op?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 20:54

Je mag de foto's prive houden. Maar het is natuurlijk wel leuk om ze hier in het topic te posten zodat iedereen het kan zien. Als je ze hier wilt plaatsen hoef je natuurlijk niet alle foto's te plaatsen als er mensen opstaan waarvan je niet wilt dat dat op bokt komt. Als je het leuk vindt kan je ze ook op instagram posten. Het is leuker als je alle dagen doet maar wat mij betreft mag je ook gewoon dagen overslaan. Daar zit geen limiet aan. :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:55

Hè? Dit lijkt een andere lijst dan de tweede lijst in de OP... Díe lijst vond ik erg leuk. Deze dus weer wat minder...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:56

BeSen schreef:
Je mag de foto's prive houden. Maar het is natuurlijk wel leuk om ze hier in het topic te posten zodat iedereen het kan zien. Als je ze hier wilt plaatsen hoef je natuurlijk niet alle foto's te plaatsen als er mensen opstaan waarvan je niet wilt dat dat op bokt komt. Als je het leuk vindt kan je ze ook op instagram posten. Het is leuker als je alle dagen doet maar wat mij betreft mag je ook gewoon dagen overslaan. Daar zit geen limiet aan. :)

Ah okay, top :). Was ook niet van plan om dagen over te slaan, maar als het toevallig niet uitkomt of iets dergelijks.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:58

Ik denk dat ik het ook via mijn instagram ga doen. Ik doe er echt werkelijk niks mee, dus misschien is dit leuk om er eens een beetje leven in te blazen :+ Is er een makkelijke manier om het hier te delen via instagram?

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:01

Leuk, ik ga ook proberen mee te doen! Zal de foto's (indien leuk genoeg) ook op insta plaatsen. Voor mensen die mijn foto's op insta willen volgen, stuur maar een pb en dan zal ik m'n insta wel even doorgeven :)
Hopelijk houd ik het vol haha

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:06

Agossie schreef:
Hè? Dit lijkt een andere lijst dan de tweede lijst in de OP... Díe lijst vond ik erg leuk. Deze dus weer wat minder...

In de OP was voor augustus :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:13

Iselda schreef:
Leuk, ik ga ook proberen mee te doen! Zal de foto's (indien leuk genoeg) ook op insta plaatsen. Voor mensen die mijn foto's op insta willen volgen, stuur maar een pb en dan zal ik m'n insta wel even doorgeven :)

Je had me al gevonden zag ik :')

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:19

Nayomie schreef:
Iselda schreef:

Je had me al gevonden zag ik :')

Haha ja, was meteen even opzoek gegaan :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:22

Leuk al die nieuwe volgers ineens op instagram :))

Ik zal ze hier ook posten, das wel zo leuk voor de mensen die geen instagram hebben :)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:23

Wat is jullie Instagram dan? Mijnes is @bringmejoshdun (lol, ik was een beetje inspiratieloos)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:23

Ik moet even kijken hoe ik mijn feed ga doen. Wil geen zwart wit meer :') en jou heb ik al Bekkie :))
Oh ik post ze ook hier en op insta. Insta is meer voor fun.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:27

Ik doe ook mee! Wordt wel lastig, volgende maand hele maand werken (inval) en augustus heb ik vrij _O- Ik zal dus wellicht misschien wel eens een dag overslaan. Ben wel van plan om die in te halen.

Ik ga ze ook op instagram posten @blond_on_the_run, maar zal hier ook regelmatig eens wat posten. eleionomae ik ga je ook eens even zoeken en volgen :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:27

Zojuist een aantal van jullie toegevoegd op insta! Twijfel nog een beetje of ik de foto's via insta of bokt (of beide/afwisselend) ga plaatsen, maar altijd leuk om foto's te kijken, haha.

Zie in het lijstje al een paar dingen waar ik het moeilijk mee ga krijgen :')

Mijn insta is trouwens @marjoleinhoogenhout ;) (Was nog inspiratielozer dan deksel :') )

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:31

xSwanHeart schreef:
Zojuist een aantal van jullie toegevoegd op insta! Twijfel nog een beetje of ik de foto's via insta of bokt (of beide/afwisselend) ga plaatsen, maar altijd leuk om foto's te kijken, haha.

Zie in het lijstje al een paar dingen waar ik het moeilijk mee ga krijgen :')

Mijn insta is trouwens @marjoleinhoogenhout ;) (Was nog inspiratielozer dan deksel :') )

Je had mijn tekeninsta gedaan. Ik zal je even volgen via mijn persoonlijke account :)