Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vond het een erg leuk idee!
BeSen schreef:Je mag de foto's prive houden. Maar het is natuurlijk wel leuk om ze hier in het topic te posten zodat iedereen het kan zien. Als je ze hier wilt plaatsen hoef je natuurlijk niet alle foto's te plaatsen als er mensen opstaan waarvan je niet wilt dat dat op bokt komt. Als je het leuk vindt kan je ze ook op instagram posten. Het is leuker als je alle dagen doet maar wat mij betreft mag je ook gewoon dagen overslaan. Daar zit geen limiet aan.
. Was ook niet van plan om dagen over te slaan, maar als het toevallig niet uitkomt of iets dergelijks.
Is er een makkelijke manier om het hier te delen via instagram?
Nayomie schreef:Iselda schreef:Leuk, ik ga ook proberen mee te doen! Zal de foto's (indien leuk genoeg) ook op insta plaatsen. Voor mensen die mijn foto's op insta willen volgen, stuur maar een pb en dan zal ik m'n insta wel even doorgeven![]()
Hopelijk houd ik het vol haha
Je had me al gevonden zag ik

Ik zal dus wellicht misschien wel eens een dag overslaan. Ben wel van plan om die in te halen.

(Was nog inspiratielozer dan deksel
) xSwanHeart schreef:Zojuist een aantal van jullie toegevoegd op insta! Twijfel nog een beetje of ik de foto's via insta of bokt (of beide/afwisselend) ga plaatsen, maar altijd leuk om foto's te kijken, haha.
Zie in het lijstje al een paar dingen waar ik het moeilijk mee ga krijgen
Mijn insta is trouwens @marjoleinhoogenhout(Was nog inspiratielozer dan deksel
)