Ik haat TT Assen, I need my beautysleep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 19:56

Winged schreef:
Ik kom opeens veel meer assenaren tegen in dit topic :')

Ik woon vlakbij t centrum, net een jaar lang de brug eruit gehad en nu stikt het van verkeer voor mijn huis. Maar die ene week vind ik het niet erg. Ben tot een uur of drie in de stad en duw thuis oordopjes in de oren. Slaap zelfs nog met t raam open en heb nergens last van.

Parking voor motoren is 300m verderop.... Kun je nagaan hoe het hier voor t huis is ;)

Tis al zo lang drama in Assen, eerst die brug, nu het station weer.. Moet er dagelijks langs naar mijn werk, fijn :+

Winged

Re: Ik haat TT Assen, I need my beautysleep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 21:17

Tot 2018. En dan bedenken ze wel weet wat nieuws :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 22:22

Baggelhuizen zag blauw van de rook toen ik net naar huis ging na mijn diens, veel vuurwerk en lawaai van de campings al konden we binnen alleen het vuurwerk een beetje horen. Hopelijk zit je nu bij je vriendin en heb je geen last van de campings.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 23:31

Vriendin was vandaag ziek dus ben thuis, maar ik heb me maar overgegeven aan het feest gevoel. Kan ook niet anders want dit zit bij ons thuis :')

Afbeelding

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:36

Ai volle bak! Broerlief heeft wat vrienden over de vloer?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 23:38

Jep haha. "Er komen 5 vrienden" maar iedereen liet iedereen weten dus er zijn er 20 haha. Maar wel gezellig. Dit vind ik niet erg :)

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:46

Jippie ik ben ook in assen... alleen wel in het ziekenhuis... ik moet zeggen je hoort hier vrij weinig van het feesten en motoren.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 23:50

Zal wel druk zijn in het ziekenhuis deze week of niet?

Pap vermaakt zich prima met de jeugd haha

Afbeelding

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:54

Ja best veel motorrijders en feestgangers gezien vandaag. Ik was hier om 1 uur vanmiddag en heb tot 4 uur op de spoedafdeling gezeten en daar kwam best het 1 en ander voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 00:05

Nou Eline toch nog een beetje feestgevoel :P

Ballenevenement net voor de echte TT was ook leuk :j :P

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 17:30

Bij toeval ontdekte ik dit topic.

Ik ben een geboren en getogen Assenaar en heel eerlijk gezegd vind ik het nogal gezeur van ik wil slapen...

Het is 1 weekend in het jaar en als je er gaat wonen weet je dat het er is.

Ik ben elk jaar met de feestjes van de partij en dit jaar was het uitstekend geregeld. Nergens stond het meer zo vast als op de foto in de op. Er waren meer podia en meer plekken waar je heen kon.

Wat moeten de mensen wel niet te klagen hebben in de grotere steden in Nederland. Daar is het vaker raak. Met schietpartijen en enorme dance events.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 17:56

Ik heb op loopstand van het Feyenoord stadion gewoond... Elke wedstrijd of ander evenement was het drama. Je komt de wijk niet in of uit zonder pasje, maar dan moest je wel in de rij staan voor de controleur.
Was je de wijk uit, kon je niet doorrijden door al het overige verkeer of lui die gewoon op de weg liepen.

Na de wedstrijd altijd dronken gelal en gegil tot ver na de wedstrijd. Knokpartijen tussen rivalen en gewone vandalisme van alles wat los of vast zat.
Genoeg vliegende stenen door ruiten zien gaan! brievenbussen en prullenbakken waren altijd de sjaak. Fik erin...
Vuurwerk. waarschijnlijk illegaal, want een rotklappen soms.
Politieauto's met sirene door de straten om naar opstootjes te gaan. Brandweerauto's met sirene naar de fikkende prullenbak. enz enz enz.

En dat elke 3 weken! Bijna jaar rond...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-16 19:06

Jodi93 schreef:
Bij toeval ontdekte ik dit topic.

Ik ben een geboren en getogen Assenaar en heel eerlijk gezegd vind ik het nogal gezeur van ik wil slapen...

Het is 1 weekend in het jaar en als je er gaat wonen weet je dat het er is.

Ik ben elk jaar met de feestjes van de partij en dit jaar was het uitstekend geregeld. Nergens stond het meer zo vast als op de foto in de op. Er waren meer podia en meer plekken waar je heen kon.

Wat moeten de mensen wel niet te klagen hebben in de grotere steden in Nederland. Daar is het vaker raak. Met schietpartijen en enorme dance events.

Ik kon met mijn 8 jaar niet kiezen waar ik wilde wonen ;)

En we wonen in Assen omdat het geen grote stad is.

Maar ik heb uiteindelijk op zaterdag nacht alsnog een leuke avond gehad en gewoon mee gedaan. Wat minions gewonnen op de kermis en gedanst. Ik was om half 5 snachts thuis. Lekker hypocriet haha. Maar ik dacht als ik toch wakker lig tot 4 uur kan ik net zo goed het toch proberen en het gezellig maken. Beter eruit en gezellig hebben dan urenlang in bed naar het plafond staren. Drukste plekken vermeden en daardoor was het goed te doen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:48

Oef, dat zou ik je op pagina 1 van dit topic niet hebben durven aan te raden haha. Goed omgaan met situatie heet zo iets.... nog ff en je kijkt uit naar de TT :D ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 14:11

Zoals ik op pagina 1 of 2 al zei; if you can't beat them, join them!

Je begrijpt wel dat je nu geen recht meer van spreken hebt he? Nadat ook jij iemand wakker hebt gehouden ;)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 14:35

Ir111 schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe Nijmegenaren de wandelvierdaagse ervaren. Ik ken het feest alleen als wandelaar en feestganger en leefde altijd in de veronderstelling dat iedereen daar even hard van genoot als ik eigenlijk. Tijdens de vierdaagse zit niet alleen Nijmegen op slot (toen ik daar werkte gingen het bedrijf gewoon dicht op de laatste dag, was geen doorkomen aan :D ) maar ook de omgeving is wisselend slecht bereikbaar.

Ik hou echt van de Vierdaagsefeesten. Als kind ieder jaar bij de wandelaars gaan kijken en stickers verzamelen en toen ik oud genoeg was ook de stad ingegaan om te feesten. Ik woon nu ook midden in het centrum, dus hoor wel wat geluid, maar mijn kamer is zo gebouwd dat ik alsnog weinig geluidsoverlast heb. En zelfs al zou ik dat wel hebben, zou ik het nog geen probleem vinden. Ik wist wat ik kon verwachten toen ik hier ging wonen :))

Maar ik ben dan ook iedere avond lekker in de stad aan het genieten van de feesten en ik kijk er ook ieder jaar weer enorm naar uit. Dit jaar is het wel even wat lastiger, aangezien ik rijles heb en de auto natuurlijk niet bij mijn huis kan komen (bedacht ik me later pas :+ ), dus ga ik maar gewoon naar de rijschool toe. Met de fiets kom ik er namelijk een stuk makkelijker door.

Wat betreft het 'je kan er altijd doorheen komen als bewoner zijnde' kan ik zeggen dat dit echt niet klopt. Het centrum is volledig afgesloten voor auto's. Maar lopend of met de fiets ben ik zo op het station en kan ik met de bus vervolgens overal naartoe :)