Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goof schreef:Hij heeft je al duidelijkheid gegeven, je hebt het alleen nog niet willen geloven.
Verliefdheid kan je niet afdwingen. Als hij niet verliefd is is het klaar. Je kan niet van een ander verwachten dat hij maar maandenlang moet blijven daten terwijl hij niet verliefd is omdat dat heel misschien nog kan komen.
Voor mijzelf geldt bijvoorbeeld dat ik iemand direct heel leuk moet vinden. Als ik dat niet vind ga ik ook niet nog een paar maanden afspreken in de hoop dat dat nog komt. Dan geef ik een ander valse hoop en ben ik ook niet eerlijk tegen mezelf. Niet verliefd = niet verliefd. Simpel. En heel duidelijk van hem.
Of je weet dat het goed zit, of je weet dat t niks wordt. Twijfel heb je niks aan... amoj schreef:Misschien is het hartstikke stom van mezelf maar ik zou het jammer vinden als we 3 maand verder zijn en hij terug komt met spijt en ik misschien iemand anders heb.
Hij heeft ook al wel eea mee gemaakt op liefdesgebied, hij is heel onzeker. Misschien dat hij daarom zo erg twijfelt. En door die bindingsangst.
Ik snap dat jullie dit advies geven,mijn verstand zegt misschien ook kappen maar mijn gevoel zegt me wat anders.
Kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar wil je jezelf al deze drama aandoen? Of wil je gewoon ooit eens een jongen tegenkomen die wél volledig voor jou wilt gaan? Het lijkt nu misschien of deze jongen de enige op aarde is, maar geloof me, er zijn zo ontzettend veel meer leuke jongens op deze aardbol. Die wél jouw aandacht en moeite waard zijn!
amoj schreef:Misschien is het hartstikke stom van mezelf maar ik zou het jammer vinden als we 3 maand verder zijn en hij terug komt met spijt en ik misschien iemand anders heb.

amoj schreef:Misschien is het hartstikke stom van mezelf maar ik zou het jammer vinden als we 3 maand verder zijn en hij terug komt met spijt en ik misschien iemand anders heb.
Hij heeft ook al wel eea mee gemaakt op liefdesgebied, hij is heel onzeker. Misschien dat hij daarom zo erg twijfelt. En door die bindingsangst.
Ik snap dat jullie dit advies geven,mijn verstand zegt misschien ook kappen maar mijn gevoel zegt me wat anders.