Relatie en werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re: Relatie en werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:15

Wat jammer.. maar hij is nu tenminste wel eerlijk en duidelijk. Nu kun jij verder, dit verwerken en dan komt er vanzelf iemand op je pad die gewoon helemaal voor jou gaat.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 22:40

Hij zegt je niet aan het lijntje te willen houden maar dat heeft hij al een hele tijd gedaan.

Lekker laten gaan. Geen contact meer opnemen hoor. Opzoek naar een leuke jongen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:14

Bedankt voor alle lieve berichtjes

Morgen toch nog een gesprek samen...

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:19

Om er een definitief een eind aan te breien voor jezelf hoop ik. En dat bedoel ik niet gemeen maar zo te lezen gaat 't 'm gewoon niet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:05

Weet het nog niet. Ik wil gewoon duidelijkheid.
En als hij meer tijd nodig heeft is dat oké, maar ik wil wel dat hij er serieus mee om gaat.

Ik bedoel, na 7weken zeggen dat je niet verliefd bent, oké, maar is dat niet te vroeg? Ik ben vaak pas na een paar maanden verliefd geworden op iemand.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:39

Hij heeft je al duidelijkheid gegeven, je hebt het alleen nog niet willen geloven.
Verliefdheid kan je niet afdwingen. Als hij niet verliefd is is het klaar. Je kan niet van een ander verwachten dat hij maar maandenlang moet blijven daten terwijl hij niet verliefd is omdat dat heel misschien nog kan komen.
Voor mijzelf geldt bijvoorbeeld dat ik iemand direct heel leuk moet vinden. Als ik dat niet vind ga ik ook niet nog een paar maanden afspreken in de hoop dat dat nog komt. Dan geef ik een ander valse hoop en ben ik ook niet eerlijk tegen mezelf. Niet verliefd = niet verliefd. Simpel. En heel duidelijk van hem.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:05

Hij heeft eigenlijk met lieve woorden gezegd: ik wil niet verder met je.

Net zoiets als de clichés: het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij.

Allemaal zinnen die je gebruikt als je er een einde aan wilt breien, maar het niet direct durft te zeggen, of de pijn wilt verzachten voor de ander.

Sterkte met het verwerken. Nooit leuk als iets waar je op hoopte anders uitpakt.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:06

Goof schreef:
Hij heeft je al duidelijkheid gegeven, je hebt het alleen nog niet willen geloven.
Verliefdheid kan je niet afdwingen. Als hij niet verliefd is is het klaar. Je kan niet van een ander verwachten dat hij maar maandenlang moet blijven daten terwijl hij niet verliefd is omdat dat heel misschien nog kan komen.
Voor mijzelf geldt bijvoorbeeld dat ik iemand direct heel leuk moet vinden. Als ik dat niet vind ga ik ook niet nog een paar maanden afspreken in de hoop dat dat nog komt. Dan geef ik een ander valse hoop en ben ik ook niet eerlijk tegen mezelf. Niet verliefd = niet verliefd. Simpel. En heel duidelijk van hem.

Amen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 09:47

Maar hij heeft ook gezegd dat hij nu weer twijfelt. Zelfs er meer tijd in wil steken eventueel.
We hebben zelfs nog gezoend.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 10:27

"Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niets."

Zucht..

Okee ts, bekijk deze situatie eens alsof een volstrekt vreemde zich hierin bevindt, wat voor advies zou jíj dan geven? Hetzelfde als je nu bij jezelf doet?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 10:40

Maar twijfel is toch niet genoeg om een relatie op te bouwen :? Of je weet dat het goed zit, of je weet dat t niks wordt. Twijfel heb je niks aan...

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 11:22

Ik vind het echt rot voor je maar ik vind ook dat je nu een beetje wanhopig begint over te komen. Denk ook even aan jezelf! Jij wilt toch iemand die 100% voor jou gaat, knalverliefd op je is en jou een goed gevoel geeft? Iedereen verdient die liefde en kan hij jou niet geven want hij twijfelt, houdt de boot af en houdt je aan het lijntje.

Dat zoenen zou ik ook echt niet doen joh dan maak je jezelf alleen maar gek. Kies voor jezelf en gun jezelf een écht leuke jongen/man die wél voor jou gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:36

Misschien is het hartstikke stom van mezelf maar ik zou het jammer vinden als we 3 maand verder zijn en hij terug komt met spijt en ik misschien iemand anders heb.

Hij heeft ook al wel eea mee gemaakt op liefdesgebied, hij is heel onzeker. Misschien dat hij daarom zo erg twijfelt. En door die bindingsangst.

Ik snap dat jullie dit advies geven,mijn verstand zegt misschien ook kappen maar mijn gevoel zegt me wat anders.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:43

amoj schreef:
Misschien is het hartstikke stom van mezelf maar ik zou het jammer vinden als we 3 maand verder zijn en hij terug komt met spijt en ik misschien iemand anders heb.

Hij heeft ook al wel eea mee gemaakt op liefdesgebied, hij is heel onzeker. Misschien dat hij daarom zo erg twijfelt. En door die bindingsangst.

Ik snap dat jullie dit advies geven,mijn verstand zegt misschien ook kappen maar mijn gevoel zegt me wat anders.

En dan heb je misschien iemand anders. Iemand die wel gelijk vol voor jou gaat en je niet aan het lijntje houdt. Iemand waarbij de relatie gelijk lekker loopt en leuk is. (wat imo een relatie ook hoort te zijn, zeker in het begin)

Ik geloof er niet zo in dat, een relatie die al met zo veel gezeik begint, echt kans heeft op slagen. :o Kan zijn dat ik het mis heb natuurlijk, maar wil je jezelf al deze drama aandoen? Of wil je gewoon ooit eens een jongen tegenkomen die wél volledig voor jou wilt gaan? Het lijkt nu misschien of deze jongen de enige op aarde is, maar geloof me, er zijn zo ontzettend veel meer leuke jongens op deze aardbol. Die wél jouw aandacht en moeite waard zijn! :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:47

amoj schreef:

En als hij over 3 maanden terugkomt op zijn beslissing en nog steeds niet verliefd is heb je dit verdriet nog een keer ;)
Dan moet je er nog een keer doorheen en dan is het zwaarder omdat je hem langer en beter kent en je je hoop op hem hebt gevestigd. En dan heb je tijd aan hem 'verspild' terwijl je wellicht iemand anders had kunnen ontmoeten die wel helemaal 'into you' is!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:50

amoj schreef:

Even over de harde boeg dan maar:
Stop met jezelf vastklampen aan door jezelf verzonnen excusen.

Hij wil niet hetzelfde wat jij wilt. Sterkte :(:)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:52

Maar jullie hadden pas 1,5 maand iets? De eerste maanden horen juist het leukst te zijn. Vlindertjes, elkaar leren kennen, lol hebben samen. Als er na 1,5 maand twijfel is, waarom er dan zo wanhopig aan vast blijven houden? Je wilt toch niet in een relatie contant denken 'houdt hij wel genoeg van mij?' Je verdient een vent die 100% voor je gaat. Niet 50% of 20%.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 15:10

amoj schreef:

TS, je kunt het eindeloos blijven rekken. Kans is groot dat hij over 6 maanden nog niets weet of dat dat hij iemand anders tegenkomt waar hij wel verliefd op wordt... Hij vindt het makkelijk zo lijkt me :o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:36

Deze 'relatie' wordt waarschijnlijk geen succes. Meer zo'n knipperlicht (aan-uit-aan-uit) idee.
Dat blijft je verdriet doen keer op keer.
Hij gaat niet volledig voor je, iets dat je wel moet doen als je wilt dat je relatie fijn en goed verloopt.
Onvoorwaardelijke liefde, en niet continue die twijfel 'vind ie me nog wel leuk?' 'moet ik niet wat meer mijn best doen? straks wil ie me niet meer' 'kan ik het wel maken om met mijn trainingbroek en ongekamde haar naast hem in bed te liggen? straks vind ie me lelijk en maakt ie t uit'.
Echt meid, als je ECHTE liefde kent (en daarmee bedoel ik iemand die echt onvoorwaardelijk van je houdt en je hoe dan ook accepteert en niet twijfelt over zijn liefde voor jou) dan weet je dat je hier niet aan moet beginnen en dat je het contact met hem gewoon moet beperken/afsluiten.

Ik hoop dat je er op tijd achter komt dat echte liefde geen twijfel kent.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:55

Hoe is het nu TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 23:36

Vorige week zondag hebben we dus gepraat... Ik heb mijn gevoel geuit wat heel prettig was.
Hij ging er over nadenken wat hij nou wou...

Die avond begon hij weer met appen... Eerst vrij kort en weinig, ik ook.
Avond erna begon hij weer... Vrij lang gesprek gehad...
En sindsdien elke avond wel weer app contact (helemaal vanuit hem! Ik begin niet meer uit mezelf)
Afgelopen vrijdag is hij savonds weer bij me geweest... Super fijn was het. Hij kwam er zelf mee dat hij weer af wou spreken.

En morgenavond komt hij weer. En ondertussen appen we weer de hele dag door...

Dus, naar mijn idee zit het wel weer wat beter. We hebben er sinds die zondag niet meer echt over gehad dat hij twijfelt, maar het voelt wel goed.
Hij neemt zelf contact op via de app iedere keer, wil zelf afspreken...
Naar mijn idee zit het dus wel weer redelijk.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 00:31

TS ik vind het knap van je dat je nog zo voor 'em wil gaan!

Ik denk niet dat dit perse doomed to fail is. Ik ben zelf ook iemand met een soort van bindingsangst en eigenlijk voordat ik iemand leer kennen ben ik al bang dat ik het ga verpesten, iemand ga kwetsen, het niet leuk genoeg ga vinden enzovoorts. Dat zorgt er bij mij voor dat er altijd vrij snel twijfel is, puur door de ervaringen die ik al heb gehad op liefdesgebied. Daarnaast wordt niet iedereen gelijk of snel verliefd inderdaad. Wel hoort het leuk te zijn in het begin en hoort er natuurlijk aantrekkingskracht te zijn :+

Ik hoop echt voor jullie dat het helemaal goed gaat komen! :D

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 02:22

Ga zelf de komende tijd ook eens leuke dingen doen.

Gewoon voor de afleiding en bouw ook een eigen leven op naast hem.
Ga met vriendinnen weg en onderneem wat dingen.
Jullie appen nu weer veel maar het kan zo weer omslaan.
En misschien zet hem dat ook wel extra aan het denken dat hij zich meer inzet voor jullie.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 09:02

Bedankt! :D

Dat doe ik nu ook zeker! Heb vrij veel gepland staan met vriendinnen, vorige week ook al. De feestjes hier in de omgeving beginnen weer wat dus dat zit zeker wel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:26

Even een kleine update.

Gisteren ben ik voor het eerst bij hem op bedrijf geweest en heb kennis gemaakt met zn beide ouders!!
Het was super leuk, echt heel gaaf.
Heb niet lang gesproken met zn ouders, eigenlijk alleen maar even voor gesteld, want die waren ook aan het werk.
Hij was hartstikke zenuwachtig, vooral toen ik kennis maakte met zijn moeder.
Kreeg helemaal een rood hoofd, hahaha.
Na het werken nog wat eten opgehaald en samen lekker in de tuin gezeten een tijdje.