Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelanga schreef:Figureren bij the hitmans bodyguard was zo ongelofelijk gaaf, ik kan het jullie allemaal aanraden! Ze zoeken voor de komende opnamedagen nog steeds figuranten, zeker doen!!
_love12_ schreef:Woehoe, toch nog wel naar de opnames van Superdam de 13eWaren 2 mensen uit gevallen dus konden wij alsnog
Zijn er al meer mensen geweest bij Superdam? ben erg benieuwd aangezien wij naar de wallen moeten en m'n zus en haar vriend naar een coffeeshop![]()
lovelanga schreef:_love12_ schreef:Woehoe, toch nog wel naar de opnames van Superdam de 13eWaren 2 mensen uit gevallen dus konden wij alsnog
Zijn er al meer mensen geweest bij Superdam? ben erg benieuwd aangezien wij naar de wallen moeten en m'n zus en haar vriend naar een coffeeshop![]()
Nee nog niet, ik ga de 20e! Ben benieuwd, laat weten hoe het was! !:)
X_Michelle_X schreef:Op Insta kwam ik een foto tegen van de regisseur van Hartenstrijd dat ze bezig waren met editing en dat was de scène met mij![]()
op die foto ben ik VOL in beeld
_love12_ schreef:X_Michelle_X schreef:Op Insta kwam ik een foto tegen van de regisseur van Hartenstrijd dat ze bezig waren met editing en dat was de scène met mij![]()
op die foto ben ik VOL in beeld
Haha vind dat soort dingen altijd wel leuk. Wij waren vandaag bij Koefnoen en waren maar 5 figuranten totaal (ik, m'n vriend, m'n moeder en nog 2 onbekenden) wij zaten ook vol in beeld dus ben benieuwd!