Oeps.. een nieuwe hobby! Figureren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Oeps.. een nieuwe hobby! Figureren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 05:32

Pfff dat was een kort nachtje, ik kon natuurlijk weer niet in slaap komen en dan is om 5.15 uur de wekker wel erg vroeg. Ik heb vandaag een nieuwe serie (film?) voor rtl5, All in Kitchen.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 07:14

Veel plezier! :))
Ik straks naar Maastricht voor flikken! Werd gisteravond nog gebeld of ik er 07.45 al kon zijn om extra scènes te draaien, maar helaas lukt dat niet...
Woensdag moet ik diehard aan mijn paper helaas :n

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 19:52

Zo vandaag dus bij In the kitchen geweest, was echt heel leuk! We hadden hele leuke groep, het was onwijs lekker weer dus we zaten de hele tijd buiten te wachten. Ook heel veel scènes mogen spelen. Ben alleen vergeten te vragen wanneer het uitgezonden wordt.

Nu ben ik echt kapot moe haha. Om 5.15 uur ging de wekker, om 7.45 uur was ik daar en pas iets na 18.30 uur gingen we weg. Ben nu nog steeds niet thuis haha, nog even een tram nemen.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 22:29

X_Michelle_X schreef:
Gtst waarschijnlijk pas rond oktober....

Wat heb je morgen?

Iemand 6 juli nog vrij? Multa casting zoekt vrouwelijke gevangenen voor Nieuwe Buren! Almere, 20 euro vergoeding!

O das wel leuk! Wat zijn de tijden?

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:48

Figureren bij the hitmans bodyguard was zo ongelofelijk gaaf, ik kan het jullie allemaal aanraden! Ze zoeken voor de komende opnamedagen nog steeds figuranten, zeker doen!!

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:36

lovelanga schreef:
Figureren bij the hitmans bodyguard was zo ongelofelijk gaaf, ik kan het jullie allemaal aanraden! Ze zoeken voor de komende opnamedagen nog steeds figuranten, zeker doen!!

Lijkt mij ook leuk! Ik krijg alleen geen bevestiging dat ik bij Dutchcasting ingeschreven sta? Inmiddels een week geleden.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 21:01

Voor morgen toevallig ook? Haha

Kom net bij Hartenstrijd vandaan en manmanman wat was dat gaaf! Lekker op de boot een feestje gehad met de acteurs en actrices. Heel gezellig! Film wordt ook echt leuk! Aanrader!! 27 oktober :):)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:59

O wat raar Bopje! Zou wel moeten. Misschien gewoon via Facebook reageren op de figuratie oproep en het er dan even bijzeggen?

En nee niet voor morgen! Toen ik er was gisteren waren er alleen stuntmannen. Ze zoeken nog wel mensen voor ik geloof 10 en 17 juli. Dan zijn de acteurs er ook

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:05

Iemand die iets te doen weet voor 12 en 13 juli? Hadden ons opgegeven voor Superdam maar die zit al vol :/

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 21:10

Onze jongens?

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 21:17

X_Michelle_X schreef:
Onze jongens?

Zoeken ze alleen nog mensen tussen de 22 en 34 jaar die een tikkeltje kak zijn :P
Daar val ik niet onder haha!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 21:39

_love12_ schreef:
X_Michelle_X schreef:
Onze jongens?

Zoeken ze alleen nog mensen tussen de 22 en 34 jaar die een tikkeltje kak zijn :P
Daar val ik niet onder haha!

Hahahahaha ohh _/-\o_

Dokter Tinus? Silk Road? Hartenstrijd? Vlgs mij heel veel de 12de

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 21:43

Jongens en meiden gezocht voor Telefilm!

We zijn voor de Telefilm 'Silk Road', geregisseerd door Mark de Cloe, op zoek naar mannen en vrouwen van 18 tot 35 jaar die aankomende dinsdag 12 juli willen figureren als clubpubliek. De film zal in het voorjaar van 2017 worden uitgezonden op televisie door de KRO/NCRV.
De opnames vinden plaats op een van de leukste plekken van Rotterdam, namelijk in de suicideclub.
Heb je zin in een feestje en wil je tegelijkertijd meespelen in een film?
Geef je dan op om te komen! Je vrienden zijn natuurlijk ook welkom!
Stationsplein 45
3013 AK Rotterdam
Tijd: ±22.00 tot 02.00
vergoeding: €20,- cash
Interesse?
Stuur een mailtje met; naam, leeftijd, foto en telefoonnummer
naar femke.hamiltonsolutions@gmail.com

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:46

Woehoe, toch nog wel naar de opnames van Superdam de 13e :) Waren 2 mensen uit gevallen dus konden wij alsnog :D
Zijn er al meer mensen geweest bij Superdam? ben erg benieuwd aangezien wij naar de wallen moeten en m'n zus en haar vriend naar een coffeeshop :') :')

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:42

Leuk om te lezen!

Hier heb ik laatst gefigureerd bij de nieuwe Johan Nijenhuis film 'onze jongens' ik ga nu as woensdag weer bij die productie figureren.

Het verhaal is zo leuk! En de scène waar ik mocht figureren is helemaal geweldig :D <<)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:04

_love12_ schreef:
Woehoe, toch nog wel naar de opnames van Superdam de 13e :) Waren 2 mensen uit gevallen dus konden wij alsnog :D
Zijn er al meer mensen geweest bij Superdam? ben erg benieuwd aangezien wij naar de wallen moeten en m'n zus en haar vriend naar een coffeeshop :') :')

Nee nog niet, ik ga de 20e! Ben benieuwd, laat weten hoe het was! !:)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 23:41

Iemand nog wat leuks te figureren morgen, vrijdag middag en vanaf de 23ste?

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 12:22

lovelanga schreef:
_love12_ schreef:

Nee nog niet, ik ga de 20e! Ben benieuwd, laat weten hoe het was! !:)

Bereid je maar voor op een laaaange dag met veel wachten!
Wij hebben van 8 tot half 4 gewacht, toen konden we pas iets doen.. Verder ook maar weinig gezien van wat er gebeurde want wij werden om het hoekje onder n partytent naast de weg geplaatst. Verder kwa eten en drinken wel goed geregeld!

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 12:25

Gister bij Superdam (wat eigenlijk Gangsterdam heet) gefigureerd en vandaag bij Koefnoen, Koefnoen was eerg leuk en daar waren we ook met 2uurtjes klaar i.p.v. 4 uur, maar wel gewoon de volledige betaling gekregen :)
Superdam/Gangsterdam viel wat tegen, extreem lang gewacht en eigenlijk maar weinig gedaan, eten en drinken was wel goed geregeld. En heel de dag op houten klapbankjes zitten terwijl je zwanger bent is echt niet fijn (niet dat zij daar wat aan kunnen doen, maar ik mocht ook nergens anders zitten waar ik wel een rug steuntje had :/)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 13:31

Op Insta kwam ik een foto tegen van de regisseur van Hartenstrijd dat ze bezig waren met editing en dat was de scène met mij *\o/* _/-\o_ op die foto ben ik VOL in beeld :o

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 13:58

X_Michelle_X schreef:
Op Insta kwam ik een foto tegen van de regisseur van Hartenstrijd dat ze bezig waren met editing en dat was de scène met mij *\o/* _/-\o_ op die foto ben ik VOL in beeld :o

Haha vind dat soort dingen altijd wel leuk. Wij waren vandaag bij Koefnoen en waren maar 5 figuranten totaal (ik, m'n vriend, m'n moeder en nog 2 onbekenden) wij zaten ook vol in beeld dus ben benieuwd!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 14:05

_love12_ schreef:
X_Michelle_X schreef:

Haha vind dat soort dingen altijd wel leuk. Wij waren vandaag bij Koefnoen en waren maar 5 figuranten totaal (ik, m'n vriend, m'n moeder en nog 2 onbekenden) wij zaten ook vol in beeld dus ben benieuwd!

Heeeel gaaf! Ben echt mega benieuwd naar de film haha! Ga m in de bios kijken en op dvd kopen :):)

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:27

Leuk topic over figuratie, de meeste mensen weten half niet hoe belangrijk figuranten zijn.
Leuk boek tip: Wat bezielt de figurant door Annelou Bangert

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 22:49

Ik mag zondag naar Nieuwe Buren :):) en dan vanaf 27 juli weer ivm werk bij de KNHS. jullie nog leuke figuraties in de planning?

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:56

Ik bedacht me opeens iets wat ik waarschijnlijk wel hier kan vragen:
In sommige films moeten personen paardrijden die dat niet kunnen, dan wordt er (voor zover ik weet) iemand anders voor gebruikt en dan filmen ze niet het gezicht enz. Je kent bet wel :)
Maar... hoe kun je je voor zoiets opgeven? Gaat dat ook via zo'n figurantensite of moet je ergens 'binnendringen'? :D