Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
horsies5 schreef:Ben ik niet met je eens Janneke..
Citaat:ik ben orthopedagoog en heb nauw samengewerkt met een ggz-psycholoog die veel ervaring had met emdr.. emdr is echt goede en effectieve trauma behandeling.. maar lang niet altijd de beste in iedere situatie.. en in deze situatie is speltherapie in mijn ogen echt geschikter.. emdr is in deze echt een beetje to much is mijn idee.. zonder dat ik daarbij de problemen bagatelliseer want de problemen die nu spelen zijn zeker niet niets..
. Ik vind dat de uiteindelijke verantwoording bij de lerares/juf en bij de hoofd van de school ligt. Maar ik vind het wel netter staan als de stagiair even naar me toe had gelopen en zijn kant uitgelegd had en even sorry. Dus meer om het idee en fatsoen. Eventueel dus met de lerares of dergelijke. Ten slotte heeft hij op de speelhoeken en buiten ook met mijn zoon te maken en dit is door toedoen van hem. Ik ben ook in gesprek met school gegaan en elke keer bij de juf van mijn zoon aan wezen kloppen omdat ik vind dat hun verantwoordelijk zijn voor het afhandelen. Mind schreef:Kahawa gaat mij meer om het fatsoen. Ik vind dat de uiteindelijke verantwoording bij de lerares/juf en bij de hoofd van de school ligt. Maar ik vind het wel netter staan als de stagiair even naar me toe had gelopen en zijn kant uitgelegd had en even sorry. Dus meer om het idee en fatsoen. Eventueel dus met de lerares of dergelijke. Ten slotte heeft hij op de speelhoeken en buiten ook met mijn zoon te maken en dit is door toedoen van hem. Ik ben ook in gesprek met school gegaan en elke keer bij de juf van mijn zoon aan wezen kloppen omdat ik vind dat hun verantwoordelijk zijn voor het afhandelen.

eclair98 schreef:Nou, ik kan een kind bij de scouting ook vast pakken, als ze gaan gooien met stenen ben ik er wel een keer klaar mee. Ik knijp echt niet en meld het ook gelijk bij de rest met de mededeling hoe het is gegaan. Maar bloeduitstortingen? Dan mag meneer hard geknepen hebben