Rebecca schreef:Alleen de enige vraag die blijft spoken wat als ik 80 ben? , heb 7 neefjes/nichtjes . 4 zussen/broer , maar wat als die gekke tante Rebecca zoals verwacht eeuwig single blijft? Geen kinderwens? , zal ik dan eenzaam de hoek omgaan? . Dan is het enige wat mij bezighoud in deze kwestie
Het kan altijd erger; ik ben enig kind en hier ook absoluut geen kinderwens momenteel. Ik eindig met een vriendin en een lading katten in het bejaardentehuis waar we mensen de polonaise leren dansen.

Nee. Ik heb niets met kinders en verwacht ook niet dat dat gaat komen. Al sluit ik niets uit, kan nog komen natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit blij word van een huilende poepmachine. No offence.
Zul je zien dat ik over een jaar of 10 deze post onder ogen krijg en me stuk lach.
toch ben ik volgens de statistieken met 32 jaar al vermindert vruchtbaar. Oke dan. Waarom hebben wij vrouwen een houdbaarheidsdatum? Zijn dr nog meer twijfelaars in de 30?
En dan direct 'Oh maar wat staat je dat LEUK! Je bent er voor gemaakt!' Daarbij zagen ze voor het gemak de doodsangst in mijn ogen over het hoofd
'
.

Zou er toch maar eens goed voor zitten, alleen of samen. Misschien kun je voor jezelf eens kijken of je mening wel of niet veranderd als je heel open bent naar kinderen. Die man met de hamer gaat toch een keer komen. En dan beter een korte klap dan een lange klap. En spijt krijgen? Ja dat kan, maar misschien tref je dan wel iemand die ook kinderen wil. Of al heeft en is dat voldoende voor jou. Vervelend zulke situaties, vooral omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand bereid is zo'n lange relatie op te geven voor iets dat je niet kent of weet hoe het is. Het wordt altijd zo geromantiseerd, maar die nachten wakker, plasbroeken, kotsopruimen en de rest vertellen ze er niet bij. En als man zijnde heb je dan nog meestal de makkelijkste taak, die trekt de deur achter zich dicht en opent 'm weer in de avond.
.
Klinkt als een respectloze kerel. Ik denk dat je veel beter verdient. En je hebt het er niet in laten sluipen, dat is NIET jouw schuld. Iemand die van jou houdt mag je geen dingen gaan onthouden waar jij van geniet. NOOIT. Voel je daar alsjeblieft niet schuldig over. De enige die fout zit is hij!