Vala schreef:Gottegot, dit is echt de app-generatie zeg, alles gebeurd via de app tegenwoordig, binnenkort kun je trouwen en weer scheiden via de app.
Sorry TS maar je hebt dit zelf zover laten komen. Dat je ziek was daar kun je niks aan doen. Maar had gewoon gebeld om je ziek te melden en was er daarna gewoon naartoe gegaan. En doe dat alsnog, desnoods met een volwassene erbij. Ook al mag je niet meer terugkomen dan zou het face to face uitpraten je nog sieren, al is het alleen maar voor jezelf om ervan te leren en op te groeien tot volwassene.
Dat je baas op de hoogte is van dit topic daar zou ik me niet door laten tegenhouden. Je baas is als het goed is wel een volwassene en ik vind dat die zich ook als zodanig op moet stellen. Al dat gerel via internet of app heeft nog nooit ergens toe geleidt.
Ziek zijn is geen keuze!!! Durf dat maar eens te zeggen tegen iemand die ongeneeslijk ziek is!!!!
Ik heb het hier ook niet over een ongeneeslijke ziekte.
Maar als je buikpijn hebt bijvoorbeeld.
Je gaat een weekendje weg met vriendinnen en je hebt buikpijn. Maar je mocht die vriendinnen toch al niet zo, meld je je sneller ziek dan dat je een weekendje weg gaat met vriendinnen die je heel graag mag.
Daarin bedoel ik ziek zijn is een keuze, je kan een hoofdpijn, buikpijn of verkouden zijn maar je kan ook een paracetamol nemen en het toch gaan proberen. Dat word vaak meer gewaardeerd dan dat je bijvoorbaat zegt ik ben ziek.
Uitzonderingen dus daar gelaten, maar je kan natuurlijk van een mugje een olifant maken.