Geen pijl te trekken op deze vent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noblesse_

Re: Geen pijl te trekken op deze vent!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:12

Mijn mond valt open van jouw reactie's naar Lieveli toe. Is het een schande dan om enkel een middelbaar diploma te hebben, of dat je je opleidingen stopzet? Sorry hoor, maar ik word kotsmisselijk van jouw reactie's :r .

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:14

Snap er ook niks van, je zegt zelf dat het niks wordt, wat is dan het probleem, leg dat dan eens uit?

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:15

Helemaal mee eens noblesse. Maar de ts reageert met regelmaat zo op andere bokkers. Is mij wel vaker opgevallen. Jammer, want het is totaal niet nodig en het heeft zeker geen meerwaarde.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:25

BelleFleur schreef:
Niks zegt dat de zaak al is voorgekomen, toch?

Alsof meneer moet getuigen in een rechtszaak! :D :+

Maar inderdaad: gewoon vragen en niet zo moeilijk doen.
Ik denk dat de titel eerder op allebei slaat ipv alleen de man.

TS, verder zou je je net zo assertief moeten opstellen als je in dit topic doet. Blijkbaar lukt het je online wel om je mond open te trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:31

Cayenne schreef:
BelleFleur schreef:

TS, verder zou je je net zo assertief moeten opstellen als je in dit topic doet. Blijkbaar lukt het je online wel om je mond open te trekken.

In het echte leven lukt me dat normaal ook, alleen in deze specifieke situatie niet. Dat is het gekke. En eens voor wat betreft de titel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:31

Noblesse_ schreef:
Mijn mond valt open van jouw reactie's naar Lieveli toe. Is het een schande dan om enkel een middelbaar diploma te hebben, of dat je je opleidingen stopzet? Sorry hoor, maar ik word kotsmisselijk van jouw reactie's :r .

Nergens staat dat het een schande is :)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:48

Joman schreef:
Noblesse_ schreef:

Nergens staat dat het een schande is :)

Schande is dan misschien het verkeerde woord, ik zal het anders stellen.
Je zegt dat het onvolwassen is dat lieveli geen opleiding heeft afgemaakt. In welk opzicht is dat onvolwassen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 16:55

Lijkt me vrij irrelevant voor het topic.
Het onvolwassen zijn van zaken is in dezen een mening, net zoals Lieveli de mening heeft dat ik klaarblijkelijk onvolwassen met deze situatie om ga.
Deze meningen lijken me er vrij weinig toe doen.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:08

Joman schreef:
Het onvolwassen zijn van zaken is in dezen een mening, net zoals Lieveli de mening heeft dat ik klaarblijkelijk onvolwassen met deze situatie om ga.

Je haalt zelf haar situatie erbij die heel irrelevant is idd....

Geen idee hou oud je echt bent ts, maar houdt die gozer niet aan t lijntje als je t toch niks word ;)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 17:11

Joman schreef:

Als het irrelevant is, waarom begon je er dan zelf over? :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:45

Moderatoropmerking:
Bij deze een verzoek om ontopic te blijven en bovendien om de sfeer prettig te houden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:12

Noblesse_ schreef:
Joman schreef:

Als het irrelevant is, waarom begon je er dan zelf over? :')

Dat antwoord weten we denk ik allemaal. :=

Overigens hoeft niemand zich zorgen te maken om mijn volwassenheid of onvolwassenheid. Ik houd mijn eigen broekje omhoog en ik heb een fijne relatie. Ik voel me wel enorm vereerd dat iemand in staat is om een spreekbeurt over mij te houden. Dank daarvoor.

Joman, wat is je doel met dit topic? Wil je nu wel wat met deze man, of niet? Zo ja, stuur hem dan een simpel appje. Zo niet, trek de stekker eruit als het je niet bevalt. En ja, zo zwart-wit is het dus wel.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 22:02

Cayenne schreef:
BelleFleur schreef:

Huh, hoe kwam dot antwoord hier nu terecht? Snorrie, mijn fout of die van databeest.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:50

TS ben benieuwd of je al met hem hebt gepraat en wat er uit is gekomen. Ga ook goed na wat je zelf wil, of je echt met hem een toekomst wilt opbouwen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:57

Joman schreef:
MarcoBorsato schreef:

Nou, uiteindelijk mag je toch hopen dat iemand zich zo ontwikkelt dat moeilijke situaties worden benaderd als een volwassene en niet als een 14jarige.

Ben geen 32. Vind leeftijd overigens niet echt van belang.
Vind je nu behoorlijk irritant worden Lieveli. Over zaken benaderen als een volwassene: volgens mij ben jij degene met alleen een basisschool en middelbare schooldiploma en degene die steeds opleidingen vroegtijdig stopzet. Ook niet bijzonder volwassen. Dus laten we elkaar nu niet van zaken betichten waaraan we onszelf schuldig maken. Danku.

Want dit is ook een bijzonder volwassen reactie ja... :Y)
Maar je vroeg wat je moet doen, volgens mij heb je inmiddels meer dan genoeg reactie gekregen.
Als je nu nog geen "trap onder je kont" hebt gekregen van de mensen die hier gereageerd hebben, weet ik niet wat er nog meer nodig is....

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:01

Sinds wanneer hebben schooldiploma's met volwassen gedrag te maken..moi hier heeft alleen een zwemdiploma :Y) :+ nooit jezelf ongenoegen op andere projecteren..iig succes ermee :wave: #ontstiptopic #leugenswaarmaken :P

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 15:34

Ben erg benieuwd wat het resultaat van het gesprek is geweest.... 'wil hij' wel of niet met je?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:42

Hey TS, hoe is dit afgelopen? Heb je een keuze kunnen maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 12:34

lieveli schreef:
Hey TS, hoe is dit afgelopen? Heb je een keuze kunnen maken?

Zie je bericht nu pas.
Heb de 'relatie' beëindigd. Kon naar mijn idee niet genoeg mezelf zijn, aangezien ik niet eens durfde te vragen waar we nu precies stonden. Terwijl ik normaal een vrij goede prater ben, en redelijk direct.
Prima zo.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:33

Fijn om te lezen TS :j. Je moet je in een relatie op je gemak voelen bij iemand, natuurlijk heb je in het begin wat onzekerheden maar na een paar maanden moet je toch echt jezelf kunnen zijn.

Hoe reageerde hij? En hoe voel je je er nu onder?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:51

Ja wat Laetitia zegt, na een tijdje moet het in ieder geval minder eng zijn om je echte kleuren te laten zien. Vervelend dat het zo is afgelopen maar nu ligt de weg open naar een wellicht veel leukere kandidaat!