wie ben jij over 10 jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Re: wie ben jij over 10 jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 23:16

Wat leuk om al die wensen en doelen te lezen, en over je eigen na te denken. Maar inderdaad ook goed dat iemand benadrukte dat we blij mogen zijn met wat we nu hebben.

Ik hoop over 10 jaar kinderen te hebben, samen met mijn huidige vriend en een gezond en gelukkig gezin te zijn. Dat we dan onze beide ouders en andere dierbaren nog bij ons mogen hebben. Hopelijk hebben we dan beide nog zoveel plezier in ons werk en onze studies als nu. Ik weet nog niet of ik de gz opleiding wil gaan doen, maar denk het wel. Ik hoef niet meer te verhuizen. En hoop dat onze katten en mijn paard dan nog in goede gezondheid bij ons zijn. Daarnaast zou ik nog wel graag wat mooie vakanties/reizen willen maken.

Mogen we hier ook even terugblikken op 10 jaar geleden? Ondanks dat ik hier nog niet eerder heb gepost. Ik heb namelijk flinke stappen gezet en ben daar enorm trots op! Ik heb voor mezelf gekozen, heb therapie gevolgd omdat ik niet meer zoveel last wilde hebben van mijn verleden. Heb na een paar jaar werken toch besloten nog een master te willen gaan doen, met een duidelijk doel, en ondanks tegenslagen ben ik nu echt waar ik zou willen zijn! En daar ben ik heel dankbaar voor. :o

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 14:51

Poeh over 10 jaar ...

Dan is mijn zoon 25 en hoop ik dat hij met zijn autisme een beetje zijn weg heeft gevonden in wat hij wil.
Mijn dochter is dan 10, goh wat een gek idee nog, 10 jaar! Nu net een half jaartje pas...
Ik ben dan 53 en hopelijk nog altijd samen met mijn man, dan zijn we tegen die tijd 20 jaar samen.

Hopelijk heb ik onze 2 ponietjes nog en lopen die lekker voor de wagen!

Qua werk ben ik dan klaar met mijn huidige opleiding en hoop ik (semi)zelfstandig een winkel te runnen als audicien.

Daarnaast zou het fijn zijn als we eindelijk ons eigen huis gebouwd hebben!