Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoyceMack schreef:heb jij niet onwijs het gevoel alsof hij je keer op keer belazert als hij toch weer gebruikt. Elke keer als ik lees 'hij heeft weer gebruikt' krijg ik zoon naar gevoel alsof ie niet met zn tengels van n andere vrouw af kan blijven.. Dat is natuurlijk iets anders maar zoon zelfde gevoel krijg ik er al bij als lezer. Heb jij dat niet?
schaduwhero schreef:RoyceMack schreef:heb jij niet onwijs het gevoel alsof hij je keer op keer belazert als hij toch weer gebruikt. Elke keer als ik lees 'hij heeft weer gebruikt' krijg ik zoon naar gevoel alsof ie niet met zn tengels van n andere vrouw af kan blijven.. Dat is natuurlijk iets anders maar zoon zelfde gevoel krijg ik er al bij als lezer. Heb jij dat niet?
Jep, zo voelt het precies. Het besef dat 'die andere vrouw' (de drugs) belangrijker zijn dan zijn gezin op zulke momenten, doet heel veel pijn.
Daardoor krijg ik elke keer een 'dreun' en ik merk dat ik echt op mijn tenen loop nu. Ik ben bang dat ik mezelf straks ziek kan melden op mijn werk, als hij eenmaal opgenomen is. Dit kost zó veel energie...