Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yvankaxx schreef:Ja, heb zowel mijn EHBO als reanimatiecertificaat. Moet ook wel voor mijn opleiding (hbo verpleegkunde), maar vind het sowieso erg belangrijk om het te kunnen.
Ik ben alleen geen lid van Hartslagnu, ben er nog niet aan toe om de reanimaties ''op te zoeken''. Misschien over een paar jaar wel
Tegenwoordig loop ik (als er genoeg mensen omheen staan) gewoon lekker door.. DominiqueDG schreef:Toen mijn vader een hartstilstand kreeg in een afgelegen gebied en het 20 minuten duurde voordat de ambulance er was, heeft die man 20 minuten gereanimeerd.
Petje af hoor!
geerte schreef:Geen aanval, maar mag ik vragen waarom je daar geen behoefte aan hebt?

xEmily schreef:geerte schreef:Geen aanval, maar mag ik vragen waarom je daar geen behoefte aan hebt?
Kan niet goed met druk omgaan, aan andere mensen zitten, straks doe ik iets verkeerds en overlijd die persoon door mij en zit ik met dat schuldgevoel ... Nee ik bel meteen 112. Een keer meegemaakt, oude meneer viel met een koprol naar voren van zijn fiets af. Hulpdiensten waren er snel bij gelukkig.
Misschien best egocentrisch, maar ja ...