litilaura schreef:Gevoelsmatig vind ik tot een leeftijd of 50 nog alles oké zolang het legaal is. Maar ik vind iemand van 60 met iemand van laten we zeggen 75 vreemd. Met als reden iemand van 60 is op gemiddeld 3/4 van zijn leven en iemand van 75 nadert het einde. Maar dat geeft allemaal natuurlijk geen garanties want je kunt op je 30e natuurlijk net zo goed een hartaanval krijgen. Hoe denken jullie erover? Zou het overigens niet veroordelen leven en laten leven zolang beide personen maar gelukkig zijn. Maar persoonlijk zou ik dat op latere leeftijd niet prettig vinden zo'n verschil
Dan heb je het dus over mij
. Ik ben 57 jaar en mijn man is 73 jaar. Dus over 3 jaar ben ik 60 jaar en mijn man 75 jaar.Wij zijn heel erg open over het leeftijdsverschil, want natuurlijk doet het er wel toe. Niet als het gaat om de liefde en het houden van. Dat is er bij ons al heel lang en voor ons beiden is dit de grote liefde en zijn we maatjes tot de dood ons scheidt en we hopen dat mijn man net als velen in zijn familie 90+ wordt want hij heeft goede gene en is vitaal.
Alleen ben ik nog "jong" en heeft mijn man al wat ouderdoms klachtjes hetgeen normaal is. Het is niet de bedoeling omdat mijn man 15jaar ouder is, dat ik dus nu ook al minder zou bewegen etc omdat mijn man niet meer echt ver kan wandelen. Daar voelen we beiden niets voor.
Ook zal ik moeten accepteren dat mijn man geen jonge hond meer is dus acceptatie over en weer is belangrijk en het open er over hebben.
Natuurlijk ben ik hem getrouwd om zijn geld
en mijn man houdt steeds meer van mij want mijn gîte verhuurt fantastisch
. Tuurlijk zullen die huwelijken/ relaties er zijn, maar tja als echte liefde aanwezig is dan moet je hem niet laten lopen vanwege het leeftijdsverschil. Beiden hebben we het nog nooit zo goed gehad en we weten beiden ook hoe het anders kan zijn. 

) maar ik vind het gewoon.. Bijzonder.

net zo raar als iemand lelijk noemen zoals A3a1 doet. Misschien zie je er niet uit als een of ander topmodel, maar waarom zou je het iemand in je achterlijke hoofd kwalijk nemen?