Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:54

benangelique schreef:
-zout op een slak strooien om te checken of ie echt gaat bruisen
- zoenen met iemand die rookt
- likken aan een lantaarnpaal terwijl t vriest
- hondenkoekjes eten omdat ze net zo ruiken als onze biscuitjes
- in je eerste werkweek je baas uitmaken voor rotte vis omdat hij een konijn wilde doodslaan met een spade
- afwasmiddel in je vaatwasser spuiten

Ik herken de slakken... Alleen dachten wij dat ze daarvan weg zouden gaan. Helaas was dit niet het geval...

webster543

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:19

Ooohhh, wat een geweldige topic! Heb al mij al kreukels gelachen _O-

Dank je TS, voor dit geweldig idee!!

Om het kort te zeggen, ik zou mijn leven opnieuw willen doen. Telt dat ook? :D

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:34

- een baan accepteren bij een bepaalde bank
- Verliefd worden op iemand die zijn ex nog niet het huis uit heeft gestuurd
- Samenwonen voordat ex definitief uit leven verdwenen is
- Met 1 paar schoenen met hak een stedentrip maken, maanden last van mijn toch al bagger knieën gehad
- Mijn paard met druk dwingen ergens langs te gaan, levensgevaarlijk
- Golfsurfen
- Tijdens 2e date zoveel zuipen dat ik een vreselijke kater had, duurde slechts de hele dag en inmiddels vriendlief durfde me niet alleen te laten omdat ik zo slecht was...

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:27

Gaatje boren zonder verdoving inderdaad nooit weer.

Mijn haar heel kort laten knippen tot 7 cm bovenop. Zelf niet als ik ouder dan 40 ben zou ik het nooit doen zoals de standaard kortpittig huiskapselvrouw. :')

In een grote stad als Amsterdam midden in de nacht denken even in 20 minuten naar het station te kunnen lopen en vervolgens een uur wandelen en verkeerd lopen.

Verliefd worden.

Op excursie door de blue mountains in Australie in jurkje en open schoentjes. Schoenen vol modder terug gekomen.

VivianHesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:41

Een bepaalde plek op mijn lichaam willen trimmen met een kappersschaar :+ (En uitschieten)

Mijn leven laten beïnvloeden door negatieve mensen

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:45

Ik zie echt zo vaak gaatjes boren zonder verdoving voorbij komen. Ben ik de enige die dat altijd zonder verdoving doet? :?

Ja nee, ik vind het ook echt niet te harden. Dus ben ik 2 jaar terug voor een verdoving gegaan maar dat maakte voor mij echt amper verschil en de tijd die ik daarna vast zat aan dat doffe verdoofde gevoel vond ik 't niet waard dus laatst weer gaatjes laten doen zonder verdoving. :') (gezegend met een zwak gebit).

Verder moet ik eigenlijk even nadenken over mijn f#ck it list, beetje blanco, maar er moeten toch écht wel meerdere dingen te vinden zijn. :+
Oh heb wel iets, maar dat is echt nog niet alles, dat weet ik zeker.

- Down under zelf proberen te waxen met goedkope wax (meerdere pogingen :Y) , prachtige kunstwerkjes dat zeker )
- Wodka drinken, gaat nooit goed
- Naar kappers gaan, gaat ook niet goed, kan ik beter zelf doen
- Verkleedpartijtje spelen bij een vriendin en daarbij de grote spiegel in de slaapkamer van de moeder van vriendin gebruiken, dat zorgt voor taferelen die nog niet bestemd waren voor mijn ogen toendertijd. Doe nooit een slaapkamerdeur open van iemand die ervoor telkens open was en dan opeens dicht!!
- Ja zeggen op een horrorverhaal als 7/8 jarig meisje en vervolgens tot je 13e onder je bed kijken voor je kan slapen. Jeetje wat duurde het lang voor ik die sh/t los kon laten.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:53

Nee hoor Suliko, ik laat ze ook boren zonder verdoving. Maar m'n nieuwe tandarts vond dat ook maar raar, en snapte niet hoe ik zo stil kon blijven liggen. Tja, leuk is anders, maar zo pijnlijk - naar mijn mening - nu ook weer niet. Blijkbaar is het vrij uitzonderlijk om geen verdoving te willen...

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 23:58

Op buitenlandse reis naar Rome gaan op Allstars. Mijn arme voeten. :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:00

Oh wat een leuk topic. Ik weet zo snel niet zo veel maar zeker deze dingen doe ik nooit meer:

- bril in mijn jaszak stoppen. Resultaat was: eruit gevallen op straat, kapot gereden door een auto..
- los geld in mijn jaszak stoppen
- portemonnee in mijn jaszak stoppen

Kortom alles valt eruit bij mij :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:04

IsaCalixa schreef:
Oh wat een leuk topic. Ik weet zo snel niet zo veel maar zeker deze dingen doe ik nooit meer:

- bril in mijn jaszak stoppen. Resultaat was: eruit gevallen op straat, kapot gereden door een auto..

Bucketlist voor jou: Jas zonder jaszakken kopen :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:05

-Mijn lange blonde haar tot midden mijn rug af laten knippen tot onder mijn oren onder het mom 'ik wil eens wat anders'-wat heb ik een spijt gehad
-Mieren verbranden met een vergrootglas :(
-Het schoolreisje naar Praag, misschien wel de ergste week van mijn leven incl paniekaanvallen
-Horror films in het algemeen; toch altijd een beetje angst daarna :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:07

Ladybird schreef:
IsaCalixa schreef:

Hahahah :') nou, voor kleine dingetjes is het soms handig. Maar tegenwoordig gaan de meeste spullen gelijk in mijn tas veilig met de rits dicht! :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:29

xSCWx schreef:
-Mijn lange blonde haar tot midden mijn rug af laten knippen tot onder mijn oren onder het mom 'ik wil eens wat anders'-wat heb ik een spijt gehad
-Mieren verbranden met een vergrootglas :(
-Het schoolreisje naar Praag, misschien wel de ergste week van mijn leven incl paniekaanvallen
-Horror films in het algemeen; toch altijd een beetje angst daarna :')

Heb ik gedaan, en hoewel ik na een week er wel super blij mee was heb ik de eerste dagen zo gebaald.. Tip voor mensen die het willen doen; doneer je haar! Heeft mij er in die week in ieder geval doorheen gesleept :') Mocht ik het nog eens doen doneer ik het weer, maar weet niet of ik het weer zo lang zal laten groeien

oh en ik ga nooit meer churros eten in walibi.. Je kan vast wel verzinnen waarom :+
En nooit meer jawbreaker shotjes.. Bah wat zijn die vies

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:43

wauw wat een geweldige lijsten hier!!

- Bij de McDonalds werken, je word vaak behandelt alsof je achterlijk bent. |(
- tot 3x toe in dezelfde leugens trappen.
- nagels van een cavia knippen op 8 jaarige leeftijd.
- rosella's (grote parkieten) aanschaffen puur omdat je ze mooi vind en tam wilt maken. (lukt dus niet bij volwassen rosella's als je 40 uur in de week werkt)
- mensen vertrouwen die je niet kunt vertrouwen ;(
- op vakantie gaan met je toen beste vriendin om vervolgends op straat gezet te worden in het buitenland zonder spullen of geld...
- lazange eten, witlof met kaas en spek eten :r
- een paard inrijden/opvoeden op een handel stal die vervolgends verkocht word.
- op je 12e verjaardag een veulen krijgen.
- een hond met HD hebben
- uithuis geplaatst worden (zobizo het hele jeugdzorg gedoe en gezeur)
- slapen op een oud matras. (ik ben echt toe aan een nieuwe maar die dingen zijn echt duur :') :') )
- met haar tot je kont even denken dat je boven het gasvoornuis kan kijken of het water al kookt :=

en nog veel meeeer := maar ik denk dat dit voor nu wel even genoeg is hahaha

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 00:47

-gaatje boren zonder verdoving
-doorlopen met afzakmaillot
-te veel whiskey drinken en dan er bewusteloos van raken
-naar een heel saaie plaats in Frankrijk op vakantie gaan in het voorseizoen terwijl het regent in een heel vochtig huisje
-m'n handtekening zetten onder een doorlopend krediet
-een relatie beginnen met een man die nog niet is gescheiden.
-een man geloven die zegt dat hij gauw gaat scheiden
-maandenlang liefdesverdriet hebben en door een hel gaan om een of andere klootzak zoals bovengenoemde

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 01:47

het enige waar ik nu aan kan denken is de trappen op in de sint-pieter in rome, het was niet zozeer zwaar, maar de smalle steile trappetjes boven en de vele mensen en er achter komen dat hoogtevrees nog steeds een ding is, is niet erg prettig :+.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 02:45

Of 2 autobanden van de weggeefhoek halen met je fiets , gelukkig waren het maar 2 lange straten :') .

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 06:38

Rebecca schreef:
Of 2 autobanden van de weggeefhoek halen met je fiets , gelukkig waren het maar 2 lange straten :') .

Dit zie ik helemaal voor me haha.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 07:18

Dammie schreef:
Op vakantie gaan met een vriendin die bij nader inzien haar liefdesverdriet toch niet helemaal verwerkt had.

Oja had ik ook.. :')

En ook niet gaan met iemand die niet zonder vriend kan.. heeft de hele week meer met der vriend gebeld gesmst dan met mij en de anderen gepraat....

Niet met de fiets van een heuvel afracen vlakbij een meer..
Niet op een hek gaan zitten boven de vaart met jollige jongens enj e jongere broer.. duwde me eraf..

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 07:23

Mijn f..ck iT list:

Op vakantie gaan: bed, bank, douche is bijna altijd k...t, tv niet groter dan mijn laptop!
Als je pech hebt, ook nog slecht weer!

Studeren... Na 3 hbo's en een master besloten dat ik genoeg weet!

Buitenritjes met klunsen maken, ze brengen jou in gevaar.

Op de fiets naar mijn werk!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 07:44

deksel schreef:
- Dat gele spul wat lieveheerstbeestjes achterlaten op je hand, in je mond stoppen (ik was zes of zeven, heb nog steeds trauma's)

Dan werkt het dus! Dat is precies wat dat gele spul moet doen. Wel jammer dat ze het ook loslaten als ze zichzelf in je koffie verdrinken. :r
Ladybird schreef:
IsaCalixa schreef:

Of gewoon een broek met fatsoenlijke zakken.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:07

IsaCalixa schreef:

Bucketlist voor jou: Jas zonder jaszakken kopen :')[/quote]Of gewoon een broek met fatsoenlijke zakken.[/quote]

Tegenwoordig wel eens dames broeken gezien en de grootte van mobieltjes e.d? :') ze maken bij broeken de zakken steeds kleiner, er past soms net een dubbeltje in. Ik heb zelf ook al enkele broeken met zo'n nep zak erop, waar dus helemaal niks in kan. En mobieltjes maken ze wel steeds groter. Nouja, ik stop dus sowieso nooit iets in mijn broekzak, laat staan een complete portemonnee :D

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:34

- Zwanger raken
- Met beste vriendin half jaar op stage gaan
- Alles opgeven om bij relatie in te trekken.
- Zout op slakken gooien als klein kind
- als kind met konijn van de glijbaan af, konijn brak zijn nek.

Ik bedoel het altijd zo goed maar het loopt soms zo bizar af.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:59

Veet wax-strips extra lang op je benen laten zitten zodat ze goed de haren meenemen als je ze er weer af trekt (En je volledige vel)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 09:29

Century schreef:
Nee hoor Suliko, ik laat ze ook boren zonder verdoving. Maar m'n nieuwe tandarts vond dat ook maar raar, en snapte niet hoe ik zo stil kon blijven liggen. Tja, leuk is anders, maar zo pijnlijk - naar mijn mening - nu ook weer niet. Blijkbaar is het vrij uitzonderlijk om geen verdoving te willen...

Hoe het bij mijn vorige tandarts ging weet ik niet meer, toen was ik te jong. Maar mijn tandarts van nu vraagt niet eens of je een verdoving wilt, die vind het juist normaal dat het zonder verdoving gebeurt. Dat was een heel gedoe toen ik had aangegeven een verdoving te willen. :')
Zelf kan ik echt niet tegen die zenuwpijn, maar met verdoving voelde het voor mij nog steeds even k#t en dat vond ik het vervelende gevoel van die verdoving niet waard. En verder, het duurt niet langer dan een uur, een uurtje pijn lijden is goed te doen. Laatst had ik 2 kleine gaatjes en 2 grotere, deden ze 50 minuten over. Dus stel iemand heeft 1 gaatje, dat is een kwartiertje pijn lijden. Een verdoving werkt nog uren na. :+