Century schreef:Nee hoor Suliko, ik laat ze ook boren zonder verdoving. Maar m'n nieuwe tandarts vond dat ook maar raar, en snapte niet hoe ik zo stil kon blijven liggen. Tja, leuk is anders, maar zo pijnlijk - naar mijn mening - nu ook weer niet. Blijkbaar is het vrij uitzonderlijk om geen verdoving te willen...
Hoe het bij mijn vorige tandarts ging weet ik niet meer, toen was ik te jong. Maar mijn tandarts van nu vraagt niet eens of je een verdoving wilt, die vind het juist normaal dat het zonder verdoving gebeurt. Dat was een heel gedoe toen ik had aangegeven een verdoving te willen.
Zelf kan ik echt niet tegen die zenuwpijn, maar met verdoving voelde het voor mij nog steeds even k#t en dat vond ik het vervelende gevoel van die verdoving niet waard. En verder, het duurt niet langer dan een uur, een uurtje pijn lijden is goed te doen. Laatst had ik 2 kleine gaatjes en 2 grotere, deden ze 50 minuten over. Dus stel iemand heeft 1 gaatje, dat is een kwartiertje pijn lijden. Een verdoving werkt nog uren na.