LauraMc schreef:Iemand er wel eens aan gedacht dat deze jongen ontzettend onzeker is en op deze manier, dat 'luchtige' doen, wil laten zien dat het hem allemaal niet uitmaakt om geen gezichtsverlies te lijden? Verklaart ook waarom hij dat aan iedereen loopt te verkondigen, uit zichzelf, hij is zichzelf gewoon aan het indekken. Overigens schijnt het dat vrouwen zich na een breuk na een paar weken beter voelen, en dat mannen 'van god los' gaan en zich later pas echt realiseren wat ze missen..
Ik denk idd dat dit het ook is bij hem. Althans. Ik hoop het.
Ik steek er verder ook geen moeite meer in en ik heb hem overal al uit verwijderd. Het enige waar ik hem nog tegen kom is in een groepsapp met mijn oude klasgenootjes. Daar kan ik hem niet uit verwijderen, en om daar zelf uit te stappen vind ik nog teveel. Daar moet nog meer tijd in zitten om te verzinnen wat ik daarmee doe.
Overigens lees ik nu heel vaak dat ik geen contact meer met hem moet zoeken. Voor de duidelijkheid, dit heb ik ook niet meer! Ik volg hem niet meer op fb (nadat ik dit laatste zag), en ik zoek sowieso op geen enkel vlak contact met hem.
Het voelt voor mij alsof hij me gewoon nog een keer bedonderd heeft, nog even een schop na. Als je al zo wankel op je benen staat en je ziet dit opeens, dan krijg je nog even opnieuw dat zetje naar de grond. 'De nekslag'... Hij heeft haar altijd goed in zijn gedachte gehouden en dat kwetst mij enorm, dat hij 2 jaar lang aan haar heeft gedacht. Ook aangezien het een bewuste actie was dat hij haar opgezocht heeft, ze woont namelijk aan de andere kant van het land. Hij heeft gelijk meer mooie meiden toegevoegd, maar dat hij haar ook toevoegde was de druppel voor mij. Woest was ik. Bedrogen, verdrietig... Bijna alles tegelijk. (het stomme was dat ik er eerst heel hard om begon te lachen...
)
Voor nu en de toekomst doe ik er niks meer mee. Ik heb mijn conclusies getrokken en probeer voor mijzelf weer een nieuw leven op te bouwen.