Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:27

Duhelo schreef:
knuffeldier schreef:
Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh. Ik heb zelfs niet eens door dat ik er 1 aan heb. Als ik er geen aan heb daar en tegen des te meer. Ik vind het zonder BH echt verschrikkelijk. Heb een kleine D cub, maar zelfs als je dan al iets te snel loopt vind ik het verschrikkelijk voelen zonder.

Dat je van een BH dragen borstkanker krijgt geloof ik niks van. Dat bij mannen de ballen buiten boord hangen is inderdaad voor de temperatuur. Maar dat wil niet zeggen dat je die vergelijking ook 1 op 1 naar vrouwen kan trekken. Bovendien denk ik dat het temperatuurverschil met of zonder BH nu niet significant anders is.

Mijn bh's passen prima, heb er ook geen last van, maar wel blauwe plekken over mijn sleutelbeenderen van de bandjes :D

dan passen ze niet prima :o je hoort echt geen blauwe plekker ervan te krijgen

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:29

Ik heb weleens vrouwen gezien met kleine borsten en of grotere zonder BH en dat vind bij beiden geen gezicht..........want niet iedereen is gezegend met mooie stevige siliconen borsten.

Op het werk was er iemand die BH-loos was en gelijk had iedereen het erover dat het geen gezicht is.
Het valt dus wel op.

Maar ik vind wel dat men dat zelf moet weten wat ze zelf prettig vinden, dan kijk je maar een andere kant op.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:31

In de zomer draag ik eigenlijk altijd een bh.
In de winter vind ik het wel lekker om hem soms eens uit te laten als dat kan, dus geen verplichtingen op werkgebied.

Yucca

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:35

Ik draag ALTIJD een bh, behalve s'nachts. Heb werkelijk nog nooit geen bh gedragen. Ik vind het zelf niet mooi en zonder BH is het oncomfortabel. Als ik in de ochtend de trap af ga en ik heb nog geen BH aan, moet ik ze echt vasthouden.....dus nee....doe mij maar een BH!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:36

Als ik thuis ben en nergens heen ga en er komt geen bezoek, mogen de dames vaak los in het hok :j Ik heb ook geen enorme boezem, B/C dus ik sla mijzelf ook niet bewusteloos als ik de trap af huppel.

Zonnen doe ik wel met bh aan, maar dan wel zo'n strapless, wil geen bandjes hebben :+
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 09-05-16 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:36

Voor de mensen met kleinere borsten en geen goede bh kunnen vinden, ooit gedacht aan een bh zonder beugels? Je kan ze bij hema en h&m kopen. Heb je toch wat steun maar niet zo'n beugel :)

Ik heb zelf een cup D dus ga niet zonde bh de deur uit!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:47

Zonder BH? Ja heerlijk! In het openbaar? niet zo...
Ik vind het persoonlijk echt een no go en vind het verschrikkelijk om ze dan bij mensen te zien hangen.. Helemaal met een grotere cupmaat. Vind het ook zo niet vrouwelijk om het te laten hangen. Zo laks vind ik het lijken, hoe goed gekleed je verder ook bent.

Spatter als je een recent wetenschappelijk artikel hebt voor de leuke stelling 'BH veroorzaakt borstkanker' hebt mag je hem mij wel sturen. Kan ik vast gebruiken voor het project van volgend jaar over mammacarcinoom :))
Vind het niet netjes dat terwijl je zelf weet dat het om de hitte verdeling zou gaan (ook dat bewijs wil ik eerst zien voor ik te hard roep) en niet zozeer over de BH zelf dan zo'n statement neer te zetten. Mensen met grote hangende borsten hebben zonder BH dan evengoed last van zweten en hitte onder de borsten. Ik vind het echt kwalijk dat er zo makkelijk met een loze uitspraak gegooid wordt... :n

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:49

Fish_n_Chips schreef:
wortelsussie schreef:

Paar honderd euro!? Mijn duurste bh is €35,- en echt van een goed merk.

Volgens mij kostten mijn huidige bh's rond de 60 euro per stuk. (dus 3 bh's = 180 euro. Ok, misschien niet 'een paar honderd' maar alsnog een smak geld)

Kan nog duurder helaas, ik pas alleen in de duurdere merken die smalle omvang/grote cup maten hebben. Dan tel je gerust 80 euro neer voor alleen de bh.. ;(
Maar de comfort is zalig en ze gaan alleen met slapen uit!
Ik zon trouwens soms wel topless, maar alleen op afgelegen strandjes waar ik niemand tot last ben en ik geen last heb van gluurders :')

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:51

We zijn zonder bh geboren en zullen zonder gaan (althans ik wel ;) )
Laatst bijgewerkt door Freya6 op 09-05-16 18:59, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:51

Topless zonnen heb ik ook wel gedaan, tot ergenis van mijn man :') hij is te preuts hahaha. Maar op vakantie kan mij het niet zo veel schelen. Natte bikini vind ik erg onprettig en gaat jeuken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:52

Ik ben ook ervan overtuigd dat hoe duurder de bh hoe beter. Zo ken ik een zaakje dat best wel dure bh's verkoopt maar daar krijg je ook gewoon hele goede service

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:53

Ik vind 60 euro ook goedkoop. Voor minder dan 80 euro heb ik geen bh. Daarom doe ik ze ook alleen uit als ik slaap of een avondje ga bankhangen, heb er zat voor betaald :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:54

Ah, ik vind het heerlijk om de tietjes lekker los en fladderend te dragen, mits ik niet de deur uit moet. Dan voel ik me toch een beetje oncomfortabel, ookal heb ik maar een A-cup :+

Een bralette vind ik wel echt een uitkomst! Zit super lekker, geen beugels, en zijn zeker niet lelijk. Kan ze iedereen aanraden :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 18:56

Die draag ik wel op mijn werk, hekel aan afzakkende bandjes en met een soort gelijke top heb ik dat niet. Alleen zonder beugel hangen ze wel een beetje droevig en staren de tepels wat naar de grond :') maar op werk boeit mij dat niet haha

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:00

Ik word ook gek van die bandjes die afzakken. Vooral met het hobbeluurtje willen ze nog wel eens zakken

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:00

Dames zonde BH, dragen jullie dan we een (strak) hemdje nog onder jullie shirt? Of hebben ze echt uh.. alle vrijheid?

Nikeyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:01

Een keer 's avonds na het douchen wil ik nog wel eens geen bh aantrekken onder de sweater.
Verder sowieso altijd als ik de deur uitga. Anders gaan m'n D-tjes alle kanten op en das geen fijn gevoel. Rijden zonder sportbeha was echt not done. Met een gewone bh was dat al drama; dan schudden ze van m'n oorlellen tot m'n navel.
Als ik geen BH aan doe als het koud is dan kan ik iemand die dichtbij komt met m'n tepels doodsteken hahaha :+ dus ik zweer bij een bh :o

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:02

Thuis of bij m'n vriend heb ik hem niet altijd aan, eigenlijk issie 's avonds en 's nachts altijd uit. M'n borsten worden wel gevoelig als ik te lang geen bh draag. Ik heb een C-cup en in het openbaar zitten ze wel altijd in hun hokje :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:02

Mavelle schreef:
Dames zonde BH, dragen jullie dan we een (strak) hemdje nog onder jullie shirt? Of hebben ze echt uh.. alle vrijheid?

ik niet, maar hb geluk dat ik stevige borsten heb, dus met/zonder bh exact zelfde uitzien

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:03

Nog niet misschien. Ik heb een D/E dus ik ga echt die grapefruits niet zonder bescherming dragen ;(
Dan maar een marteltuigje om :+

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:04

Vroeger liep ik topless op het strand maar inmiddels ben ik in de fase waarbij ik echt niet zonder bh naar buiten kan. Dat ziet er niet uit en dan ga ik mijn houding er ook nog naar aanpassen... beetje voorover lopend. Dan zie ik eruit als een bh loze vrouwelijk Quasimodo... lekker sexy :D

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:04

Geweldig topic vooral met zo'n beelddenker als ik :') _/-\o_

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:09

Thuis draag ik bijna nooit een BH. In de winter vaak ook niet. Maar als het warm is en je kan ze zien zwiepen dan doe ik wel 1 aan, als ik naar buiten ga.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:11

hier op t werk vaak zown zonder beugel top, met daaroverheen een corrigerend hempje, want door t werk krijg ik dus wrijf plekken onder mijn armen, ouch.

vrdr idd goee van triumph overdag, neit voorgevormd. maar na t eten in de pjama gaat het uit, heb een c/d cup, en daaronder ook geen hempje, teveel gedoe, en warm. de dames ff los in het bos vind ik net zo fijn :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 19:13

Mavelle schreef:

In de winter alle vrijheid, vaak een los hempje/shirtje en dan een trui(en) erover, heerlijk vooral met van die zachte stofjes. En in de zomer wel een strakker hemd of een sporttop, want anders kan ik niet fatsoenlijk voorover buigen. :')