Sees schreef:Zonnetje, hm je fokt met de katten denk ik of niet? Dat maakt het dan inderdaad wat lastiger qua gescheiden houden en dat je nu net een nestje hebt, is inderdaad een rottige timing. Gelukkig dat een bokker wil helpen.
Denk je dat je vrienden wel zouden willen helpen als je het vraagt? Want ik snap dat het teleurstellend is dat ze het niet zelf aanbieden maar je moet wel geholpen worden nu, toch?
Op het kattengebied moeilijk omdat de mensen die ik ken NIKS maar dan ook NIKS met katten hebben.
Vanmorgen heb ik mijn jeugdvriendin gebeld met de vraag of haar schoonmaakster mij niet kan helpen, zij zelf heeft een druk/zwaar leven onder andere door 3 kinderen waarvan eentje zwaar gehandicapt, daarmee moet ze elke dag van de ene therarpie/opvang naar de andere. Maar zelfs zij wil dan nog ergens proberen te komen maar ik ben haar haar gezegd dat haar leven al zo ingewikkeld is dat er anderen zijn die het wel makkelijker kunnen regelen. Ik ben haar al dankbaar ze heeft vandaag haar schoonmaakster gevraagd om mij deze week te helpen dus die komt woensdag!
Helaas is door omstandigheden eigenlijk mijn grote dierenvriendin niet meer in beeld, door haar ben ik in aanraking gekomen met de katten hahaha. Zij had ze wel (deels) kunnen opvangen/verzorgen.
En een ander die voor me klaar zou staan is zwaar allergisch dus niet zo handig 
Maar een (nieuwe) vriendin die verder weg woont komt sowieso nog met haar kids en zal dan de katten doen. Konden de kids meteen met de katten knuffelen!
Als ik de katten niet had dan was het probleem minder want na 1 dag kon ik mijn bed al uit. Voor mezelf boeit het niet zo erg....wat jullie zeggen boodschappen bestel je tegenwoordig, huishouden enzo kan wel wachten. Zo lang je maar kan eten/drinken en naar de wc kunt kom je je dagen nog wel door.
Maar goed ik zat ook maar alleen te wezen toen ik het topic opende. Je hebt pijn in je poot, je kan tegen niemand aan kletsen, je kan bijna niks, je wilt het beste voor je dieren, mensen staan er niet zo bij stil dat je dus maar alleen zit te wezen. Dan komt dat besef weer naar boven. Ik had iemand al meerdere keren proberen te bellen....en ik heb haar nog steeds niet gesproken.